TIME TUNNEL 2006 9.9.2006 @ Oulu

21 posts, 2 pages, 4,978 views

jaywink

Posts: 1,668

#2 • • jaywink bass warrior
uuuuh.... *sydän*

time tunnel on parast. harmi ettei taaskaan pääse täält 600 kilsan pääst *nyyh*
kosmo

Posts: 759

#3 • • kosmo TJH87
Noniin, ilmestyihän tämäkin tänne. Näitä ei voi missata! *hehkuttel* *plur*
thomas

Posts: 5,618

#6 • • thomas
tais tulla reissu ouluun :)
Venom

Posts: 83

#7 • • Venom
Timetunnelit ovat olleet vuoden parhaimpia bileitä oulussa. Tänne siis.
Cloudberry

Posts: 493

#8 • • Cloudberry
Mulle myyty ennakkolippu on kyllä niin säälittävä lärpäke, että saa nähdä päästetäänkö mua sisään.. *ding*
Parempi ois ko Rollosta asti tuun ja mulla on uudet lenkkaritki, niin kerta! *pepsodent*
Falfa

Posts: 74

#9 • • Falfa To the unknown man
Hivenen myöhässä tämänkin huomasin, mutta onneksi sattui pistämään silmään viimeistään nyt. Accun Lasso ollut tehosoitossa jo pidemmän aikaa, joten jo sen näkemisestä olen kiinnostunut tuon 12e pulittamaan. Ennakkolippua saalistamaan tässä loppuviikolla.

--
“Näin ei ole koska näin ei ole koska näin ei ole.”

Falfa

Posts: 74

#10 • • Edited Falfa To the unknown man
Heti tuoreeltaan tunnelmia.

Itse saavuin paikalle siinä vasta 2300 paikkeilla, kun ensinnäkin oli hakusessa että missä koko paikka enimmäkseen on. Sisälle päästyä piti pitää tutustumiskierros ja siinä tunkeuduin sitten suorinmiten yläkertaan. Sopivasti siinä oli vielä Teemun setti menossa, ja kerkesin tanssilattialla olla tovin ennenkun Accu aloitteli. Ja pakko myöntää että ylitti odotukset, ja etenkin Nightfreak oli aivan mahtava. Uudestaan.

Sitten Accun lopetellessa eksyin B-eat-z puolelle, ja tanssilattia oli aika täysi Infekton ja Will Powerin soittaessa, eikä kyllä ihmekään. Itsekin tanssilattialle menin, ja viihdyin siellä kevyesti sen tunnin ja missasin US:n aloituksen. Sitten jatkoinkin US:ää kuuntelemaan ja yhtä pientä taukoa lukuunottamatta koko setti kuunneltua&tanssittua kun kunto oli vähän heikolla tanssijalan oltua pitkään tauolla ja itse ainakin tyksin kympillä *aplodit*

Sen osasin bongata, että tanssilattialla eturivissä oli edessä pitkään mies, jolla oli Klubituksen Solsin tuplahihapaita, kun niskan puolella tutunoloinen logo. Kuka tunnustaa.

Mutta tulisipa jo 23.9 *grr*

Unohtuipa. Moni siellä otti kuvia, että jos jollain on esitellä niin mielelläni näkisin.

--
“Näin ei ole koska näin ei ole koska näin ei ole.”

mastream

Posts: 549

#11 • • mastream
Aivan mahtava tapahtuma. Noin niinkuin yksinkertaisesti sanottuna.

Infekto ja Will Power pistivät aivan käsittämättömän kovan setin, erityiskiitos sinnepäin *aplodit*
daydream

Posts: 34

#12 • • Edited daydream
joo olipa hyvät bileet, erityisesti infektolle kiitos ; ) he hee jatkot ois ollu illan kruunaus.
Cloudberry

Posts: 493

#13 • • Cloudberry
Eilen: *jiihaa* *tähti* *nuotti* *jiihaa*,

*tanssittel* *aplodit* *plur* *joo*

ja *kuolaa* *sydän* *pepsodent* ( *blush* )


Nyt: *haukottel*

Kivaa oli, kiitos kaikille! *hymy*
Gateway

Posts: 1,391

#14 • • Gateway Club Therapy
Teemu Pee soitteli hyviä biisejä siinä ennen yhtätoista ihan Accun alotukseen asti. Acun live oli hyvä, vähän ohi mun musamaun kyllä mutta jyräshän tuo ja oli muuten yllättävän menevää poljentoa. Infekto & Mr. Willy soitteli sitten semmosta loistotavaraa että oksat pois. Junkkaakin ehdin pyörähteleen pari biisiä ja sitten piti jo tähdätä Utah Saintsin alotukseen. Tykkäsin setin ekasta puoliskosta todella paljon, lähes koko aika meni tanssilattialla vedenhakureissua lukuunottamatta. Loppupuolisko oli mulle liikaa, ehkä soundillisestikin liian tiukkaa välillä. On muuten tosin piristävää kuulla tuo Blurin Song 2 orkkisversio bileissä... Funky cafen puolellakin tuli välillä käväistyä ja siellähän oli todella kivan oloinen meno, ihmiset tanssahteli musaa joka on mun mielestä chillailua varten mutta selvästi hauskaa porukalla oli. Burdockin settiä tuli kerran käytyä pikaisesti katselemassa joten olen jäävi kommentoimaan meininkiä :))

Mutta overall jälleen erinomaiset bileet, ens vuonna uuestaan!
thomas

Posts: 5,618

#15 • • thomas
juu kyl määki oulus :) eli bileistä tykkäsin vaikka jossain vaiheessa iltaa kauhea väsymys iskikin. alakerran meininki oli infekton ja willen aikana loistavaa !! porukka laulaa out of spacea :o. utah saints pisteli myös maistuvia ralleja: golddiggerista ja song 2:sta junkkaremiksit yms. puitteet kunnossa ja lipun hintakaan ei ollut turhan kamala. ens vuonna sit uusiks ;)
skillsters

Posts: 33

#16 • • skillsters
Oli kyllä aivan hullu meininki!!Enpä o ennen kuullut moista kuorolaulua *iloinen*
Todella iso kiitos kaikille!!!!!!
(Meikällähän meni sitten niska jumiin siinä nirvanaa moshatessa,matka kiropraktikolle edessä *hymy* )

Felixsin funk/soul meiniki toimi kyllä meikälle helvetin hyvin.
Utah Saints kuulosti kans hyvältä ,joskin setti oli ehkä kokonaisuutena hieman hajanainen.
C-Hill

Posts: 1,141

#17 • • Edited C-Hill Syna / Deck Jagger
Kiitti vaan ite maestrolle... oli kyl ääni vähän käheänä illan jälkeen =)

Teitin setti oli sairaan kova, Accu yllätti positiivisesti ja Utahit oli ihan kunkkuja.
Kiitti posselle etkoista ja hauskasta menosta, oli ekat Time Tunnelit meikälle... mutta ei kyl varmaan viimeiset!

Loistobileet.
Falfa

Posts: 74

#18 • • Falfa To the unknown man
Taisin tohon toiseen keskusteluun jo vuodattaa aamuyöstä tunnot, mutta toistettakoon että mahtavaa menoa. Paita oli sen oloinen kotia mentäessä, että seinäruusuna ei tullut oltua. Alakerran Infekto&Willy oli kyllä kieltämättä armoton, ja itsekin muistan hyvin Out of Spacen yhteislaulannon (taisi US:kin sen soittaa, jolta tosiaan hyviä remixejä kuuli esim tosta diggeristä).

Mutta Accu, jolta Nightfreak *piis*

--
“Näin ei ole koska näin ei ole koska näin ei ole.”

mastream

Posts: 549

#19 • • mastream
No pistetääs kunnon teksti tänne oikeaan topiikkiin...

Ei mahda mitään, silkkaa parhautta oli tämä, eipä taida olla valittamista juuri mistään, kokonaisuus toimi just eikä melkein. Kolme erillistä tilaa olivat hyvä ratkaisu, Funky Cafen ollessa mukava levähdyspaikka. Alku meni enimmäkseen Foxiaa ja erityisesti yläkertaa katsellessa, hieno paikka täytyy sanoa. Ite pidin eniten Infekton & Will Powerin setistä, meininki oli katossa hetkeäkään pysähtymättä. Tuo mainittu yhteislaulu oli kyllä hauska *iloinen*. Utah Saints soitteli aika sekalaista matskua omasta mielestä, mutta ehdottomasti jäi heistäkin fiilikset reippaasti plussan puolelle. Videoita jotkut näyttivät ottavan, pistäkäähän näkyville. Ensi vuonna uudestaan!*joo*
kosmo

Posts: 759

#20 • • kosmo TJH87
Ihan ensimmäiseksi Skasille kiitokset etkoista. Sauna oli lämmin ja ahdas! :D

Accun alkusetti missattiin mutta loput ~20 minuuttia mitä kerittiin
kuulemaan oli ihan tiukkaa menoa. Perinteinen diskolive eli tuhti
taustanauha ja päälle sitten mitä energisen lava-esiintymisen ohella
kerkeää tehdä... aika tuttu konsepti! ;) Meno oli kuitenkin hyvä ja biisit
ihan ok. Vähän reuhakkaampi meno oli tosin edellisellä keikalla minkä
näin konemetsässä. Äänipuoli oli kauttaaltaan mielestäni hyvin kunnossa,
varsinkin kun just edellisenä iltana tuli oltua parkkihallissa järkätyissä
bileissä, oli foxia herkkua korville! Screenit oli isot mutta jotenkin se
sisältö jäi vähän mitäänsanomattomaksi... ainoat jutut ylipäätään sieltä
taululta mitä muistan oli ne nussivat apinat. Infekton ja willyn setitys oli
(ruostumatonta) terästä ja siinä vaiheessa kun Utahit aloitti ni paita oli jo
hiessä. Pääesiintyjä(t) osoitti taas sen että Handi tietää mitä ja ketä tänne
kannattaa tuoda. Setti oli kauttaaltaan loistava ja itse ainakin pidin
mukavan häröstä 'linjattomuudesta'.

Leijona-pastillit on nyt syöty ja bileet ohi. ISO KÄSI handille jälleen ehkä
vuoden parhaimpien bileiden järjestämisestä. Fiilis TTssa on aina jotenkin
ihan omaa luokkaansa.