Freedom Bar - Lil' Tony presents LITTLE LOUIE VEGA 24.9.2006 @ Helsinki

43 posts, 3 pages, 8,351 views

Kon-tiki

#41 • • Kon-tiki The Unsinkable
Mukava ilta oli. Kiva oli kuulla ysärihousea sunnuntaina sillä, kuten joillekin mainitsinkin, perjantai- tai lauantai-iltana setti olisi saattanut olla vähän liian löysää retroilua mun makuun. Nyt se oli just hyvää, kiitoksia *hymy*
Cosmic City Survivor

#42 • • Cosmic City Survivor

samlainio, 26.9.2006 16:10:
aika kumma kyl, ettei sil oo raideris sellast ehtoo, ett sais ottaa levynsä koneeseen. Olen kyl joskus kuullu moista.

Englannissa täl hetkellä sellaiset turvallisuus määräykset viimeaikaisten tapahtumien takia, että levyjä ei ole mitään toivoa ottaa sisään vaikka olisi kuka kyseessä
antOn°

#43 • • antOn° 02200
Yep! Sellainen oli Vega. Mainittu punainenlanka jäi kyl spottaamatta. Mut kaipa se menee noiden kadonneiden matkatavaroiden piikkiin. Harmi sinänsä, koska paria viisua lukuun ottamatta herran raidat osuivat ja upposivat. Jengi ei vaan oikein jaksanut Louien deeppeistä ralleista silmin nähden riehaantua. Ihan loppuun saakka en jaksanut enään notkua, kun edessä oli viel 3h ajomatka back to 50100. Mut jos mies saadaan joskus tuleivaisuudessa uudelleen tänne pohjoiseen, ni kyl mä mukana olen.. Piis & Out, kiittää ja kumartaa!