Yleistä keskustelua ihmissuhteista

6 posts, 1 page, 2,402 views

keisha

Posts: 1,394

#1 • • keisha bullet with butterfly wings
Lueskelin aikani kuluksi sinkkuluukkua, ja sieltä pisti silmiin seuraava postaus:

wiwi, 24.8.2006 12:14:
---
WiljamiDzay, 24.8.2006 12:02:
Ehkä sun kannattais alottaa semmonen topicci sitten... Parisuhteessa olevien luukku tai jtn... :D (Saat itse keksiä paremman nimen sille)

---
Höh no kun ei just mitään "parisuhteessa olevien" tai "sinkkujen" topiccia erikseen (toki ymmärrän, miksi SINKKULUUKKU on olemassa), sillä en usko että siviilisääty vaikuttaa siinä määrin ihmisen ajatusmaailmaan. Jotkut ovat sinkkuja, jotkut varattuja, mutta useimmat meistä ovat olleet joskus kumpaakin. Kaikilla on siis varmasti ajatuksia ja kokemuksia aiheesta.

Mutta pärjään kyllä näinkin, en edes osaisi alottaa omaa topiccia. Se nyt oli ihan vain ilmaan heitetty ajatus.


Kaipaisin tänne ihan yleismaailmallista keskustelua ihmissuhteista, mukaanlukien niin seurustelu-, ystävyys- sekä suhteet perheeseen, työkavereihin ja vaikka naapureihinkin jos siltä tuntuu. Ihminen kun on varsin sosiaalinen olento, joka yleensä kaipaa seuraa ympärilleen. Toisessa äärilaidassa sitten se, kun välit johonkin ihmiseen pääsevät tulehtumaan niin pahasti, ettei yhteydenpito tai minkäänlainen sopu enää onnistu.

Voisin heittää ilmaan näin ollen ensimmäisen kysymyksen topiccia herättelemään.
Mikä on juuri tällä hetkellä elämäsi tärkein ihmissuhde ja miksi?

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

alphamagic

Posts: 3,628

#2 • • alphamagic

keisha, 28.8.2006 06:46:
Mikä on juuri tällä hetkellä elämäsi tärkein ihmissuhde ja miksi?


Oma kulta. Tuo arkeen turvallisuutta ja vakautta, auttaa jaksamaan eteenpäin kun vituttaa kaikki. Vastavuorosesti ite olen paikalla kun tarviaa ja muutenkin. Elämä tuntuu paljon helpommalta kun ei yksin tarvii kokee kaikkee, jaetut kokemukset tuntuu hienoilta.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

KooKie

Posts: 4,338

#3 • • KooKie aka. Petress Pan

keisha, 28.8.2006 06:46:
Mikä on juuri tällä hetkellä elämäsi tärkein ihmissuhde ja miksi?



Mä olen aina ollut isin tyttö. Kaikessa karkeudessaankin se on niin samanlainen kuin mä, meidän huumorintajut kohtaa ja luonteeni oon perinyt lähes suoraan siltä. Tietty meidän välit on toisinaan tulta ja tappuraa, kun kummatkin on niin jääräpäitä ja tempperamenttisia, mutta riidat jääkin hetken huutokonserttiin. Isi on kyllä mun elämässä tärkeintä, vaatis paljon viedä sen paikka. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

kakku111

Posts: 146

#4 • • kakku111 pikku pioneeri
Mikä on juuri tällä hetkellä elämäsi tärkein ihmissuhde ja miksi?
[/quote]

suhteeni identtiseen kaksoissiskooni. se kun ymmärtää sanomattakin jos on jotain pielessä. sen seurassa voi olla niin oma itsensä ja vaikka välillä tulee tietysti riitaakin niin ne ovat kestäneet enintään tunnin. mikään muu suhde ei tähän ole yltänyt eikä tule ikinä yltämään. *sydän*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Tanjiz

Posts: 370

#5 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Aina ja ikuisesti se tulee olemaan mun oma äiti *pus* Ei hylkää ikinä ja jaksaa tukee.. Antaa myös viisaita neuvoja, mut luottaa myös tyttärensä omaan harkintakykyyn.. Nothing could ever come between us! Kiitos hänelle kaikesta!

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

Avatar
#6 • • -Loyal- Guest
Äitin poika, eli äiti tietenkin *nauru*