Nuance - Wanton Acts Of Rape And Murder

72 posts, 4 pages, 19,931 views

Avatar
#61 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Dear doc, mikä mua vaivaa?
Itse kaipaan irtonaisempaa biittiä ja pientä drillinpoikasta kummittelemaan rytmihermoja.

Setti paranee 20min jälkeen huomattavasti, alun epäonnistunut pakkopenetraatio muuttuu letkeeks murhatteluks ja toimistotuolin kaasujousi saa perän heiluessa kyytiä kun döfäävä kuntti saksalaisessa hydrauliikkavideossa.

Siun ja Mufflerin settien kuuntelua tuohaa naapurisovun, kiitos siitä. Terveisiä maalta muuttaneelle koiralle sinne yläkertaan!
vtech

Posts: 36

#64 • • vtech
Asiallinen pätkä. Big up.

--
VTech / PLBreaks, Kill Inc. (US), Vertigo Digital (AU), Mindocracy (US), Wayside (US)

MiMoSa

Posts: 1,664

#65 • • MiMoSa
Tää nyt ei kyllä liity mitenkään asiaan mut tuli tosta nimestä vaan mieleen kun yks jyväskyläläinen nimeltämainitsematon keksifirma yritti vuosia sitten valloittaa amerikkaa suositulla Rape-keksillään. Jostain syystä suosio jäi aika vaisuks..*justjoo**nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Snaggo

Posts: 1,147

#66 • • Snaggo ;__;
Minäkin vihdoin uskalsin ladata tämän. Toimii kyl. RRRAUGH.
Ekat pari-kolme biisiä oli kyl hieman puuduttavia(intro kyl vaikuttava!) mut sit ku lähti rullat rullaa niin jeah, rullaa. huomenta.

uno_159.gif

--
bojoing.

nuance

Posts: 1,963

#67 • • nuance cov ops, combat, sunrise
buttsecks lol.
rjv

Posts: 731

#68 • • rjv neuron tuoppi kiitos
millos teet uuden hä?
nuance

Posts: 1,963

#69 • • nuance cov ops, combat, sunrise

rjv, 26.1.2007 11:52:
millos teet uuden hä?



emmäätiiä. kai sitä kohta vois.
Funktion

Posts: 1,720

#70 • • Funktion over 9000
Meew, eehän tää ees ollu vihanen..

Hyvä setti. *piis*
Tehokuuntelussa noin 30. kertaa.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

¡ Previous post about a year ago !
nuance

Posts: 1,963

#72 • • nuance cov ops, combat, sunrise
tää ois taas online, kiitos domi *pus*