Mental vs Progress 1.9.2006 @ Turku

30 posts, 2 pages, 4,869 views

supertony

Posts: 897

#21 • • supertony Code Red
Pitää kyllä yhtyä edellisiin ja todeta että varsin maistuvat kinkerit. 1 1/2 vuoden tauko kemuissa ja fiilis oli kyllä sen mukainen kun pääsi lattialle *vink* Ja oli kyllä mukava nähdä taas tuttujakin pitkästä aikaa *hihu* Eli kaikin puolin onnistunut ilta *hymy*

Ja mitä itse musiikkiin tulee, niin ihan alusta ei päästy kuunteleen Defaa ja Sebiä, mut se mitä kuultiin toimi kyllä. Ja Poliisin ja Negan setti toimi kyl kans huolella. Maistuvaa saundia *hymy*

Ehkäpä nähdään taas kemuissa pikapuoliin *vink*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

remotion

Posts: 5,283

#22 • • remotion nostatus guru
aika tummaa psykee oli mutta kylläpä tanssijalat sai liikettä alleen. kiitoksia vain.

oli vissii valomies lomalla kun koko mesta oli pimeenä ja yksinäinen valo siellä täällä huiteli pitkin synkkyyttä...
Avatar
#23 • • tricolor Guest

rmtn, 3.9.2006 23:44:
oli vissii valomies lomalla kun koko mesta oli pimeenä ja yksinäinen valo siellä täällä huiteli pitkin synkkyyttä...


öö.. ootko mahdollisesti vessassa iltasi viettänyt? ;) olin kyllä paikalla koko illan ja parhaani mukaan yritin valoja teille arvon immeiset ohjailla. lisävaloja ei tällä kertaa ollut joten ihan klubin omalla arsenaalilla iltaa teille maalailin.
lank

Posts: 2,164

#24 • • lank www.djlank.com

tricolor, 4.9.2006 20:59:
---
rmtn, 3.9.2006 23:44:
oli vissii valomies lomalla kun koko mesta oli pimeenä ja yksinäinen valo siellä täällä huiteli pitkin synkkyyttä...

---

öö.. ootko mahdollisesti vessassa iltasi viettänyt? ;) olin kyllä paikalla koko illan ja parhaani mukaan yritin valoja teille arvon immeiset ohjailla. lisävaloja ei tällä kertaa ollut joten ihan klubin omalla arsenaalilla iltaa teille maalailin.



Joo kyl valot pyöri ihan hyvällä teholla koko illan, stroboa oli alussa ainakin vähän liikaa, johtuen ehkä siitä että valomiehen paikalta ei nähnyt kankaan vuoksi koko stroboa...;)

Niin ja muutenkin kivat bileet, viihdyin ihan kohtuu hyvin, lisää näitä =)
Augu

Posts: 38

#25 • • Augu
Ihkudaa muzaa! Tuli heiluttua ihan messissä! *jiihaa* POLIISI!! *pihkassa*
Vähäse liikaa oli musta tota savuu käytössä, tiä sit olik tarkotus ettei eteensä nää ja tukehtuu mut anyhoo, ei kannattanu ainakaa lattial iha eturivis heiluttaa tanssijalkaa.. *uuh*
Lisää odotellaan kuitenkin eittämättä! Jei!!
Avatar
#26 • • tricolor Guest

Augu, 8.9.2006 13:34:
Vähäse liikaa oli musta tota savuu käytössä, tiä sit olik tarkotus ettei eteensä nää ja tukehtuu mut anyhoo, ei kannattanu ainakaa lattial iha eturivis heiluttaa tanssijalkaa..



järjestäjä tahon toivomus illan teemaksi: savua ja stroboa.
rajansa kaikella kuiteski. toivottavasti et tukehtunu kuiteskaa. *pahoitteluni*
Bio

Posts: 4,429

#27 • • Bio The Bullies / Pinky

tricolor, 8.9.2006 16:25:
järjestäjä tahon toivomus illan teemaksi: savua ja stroboa.



Ei sitä enemmän tarvitsekaan :D

Harmi, etten päässy paikalle.
Augu

Posts: 38

#28 • • Augu
Hengis ollaan! *tirsk* Hehe.. Aattelinki et varmaan ihan tarkotuksella sitä sinne niin kovasti sysättiin mut vähempi on parempi... *pepsodent*
vergio

Posts: 218

#29 • • vergio barbaari
Mä en huomannu kyl tossa savupuolessa mitään ihmeellistä... *ding* Ei sitä musta kyl liikaa ollut ollenkaan, mutta voipi olla noinkin, en edessä kuitenkaan niin kovin pitkiä pätkiä tanssahdellut :)

--
Anna mun bailaa...