Some trance Classics

13 posts, 1 page, 4,013 views

Vulpini

Posts: 285

#1 • • Vulpini Soviet recordings
elikkäs vuodesta 98 lähtedään nousemaan jokseekin kronologisessa jarjestyksessä aina tähän vuoteen asti, joka vuodelta on aina jotai mukana. muutama vaihto ei ihan nappiin mene, mutta meno jokseenkin säilyy siedettävänä..biisilistaa piakkoin tarjolla..puskekaa palautetta kiitos..
trance

tracklist:


lisätiedot - kuuntele
hrdkvr

Posts: 3,929

#2 • • hrdkvr KURGO
MORJENS!

oli kyl kultasii hittejä meikäläisen kixuajoilta.. sweet 17 ja feikki id :D

piristi päivää

--
-keep it hard-

ratsastuskoulu

Posts: 604

#3 • • ratsastuskoulu
Hyvin menee työn ohessa tää setti. Tuttua ja turvallista klasaria!
tomii

Posts: 3,594

#6 • • tomii kallion herttua
Alku täynnä klassikoita ja mainiota menoa, mutta loppu olikin sit ihan täydellinen pettymys, varsinkin 10. ja 11. biisi oli ihan tolkutonta kuraa. (Ja ei voi kyl ymmärtää millaista paskaa toi Arminikin alkanut "vanhoilla päivillään" suoltamaan, kun ton "Burned With Desiren" on pyöräyttänyt *eiei*) "Air for Life" ja "Satellite" (joka olisi hyvä biisi ilman noita PASKOJA vokaaleja) ovat myös sellaisia biisejä, että oli siinä ja siinä, että viitsi kuunnella setin loppuun. Reippaampia biisejä kun olisi ollut lopussa, niin tämä olisi voinut jopa siirtyä mun mp3-soittimellekin. *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

Vulpini

Posts: 285

#7 • • Vulpini Soviet recordings

tomii, 22.8.2006 14:51:
Alku täynnä klassikoita ja mainiota menoa, mutta loppu olikin sit ihan täydellinen pettymys, varsinkin 10. ja 11. biisi oli ihan tolkutonta kuraa. (Ja ei voi kyl ymmärtää millaista paskaa toi Arminikin alkanut "vanhoilla päivillään" suoltamaan, kun ton "Burned With Desiren" on pyöräyttänyt *eiei*) "Air for Life" ja "Satellite" (joka olisi hyvä biisi ilman noita PASKOJA vokaaleja) ovat myös sellaisia biisejä, että oli siinä ja siinä, että viitsi kuunnella setin loppuun. Reippaampia biisejä kun olisi ollut lopussa, niin tämä olisi voinut jopa siirtyä mun mp3-soittimellekin. *vink*



kas kummaa kun ei Ligaya tökkiny sitten ollenkaan ;D
tomii

Posts: 3,594

#8 • • tomii kallion herttua

JereBBA, 23.8.2006 09:10:
---

kas kummaa kun ei Ligaya tökkiny sitten ollenkaan ;D



Sehän se vasta tökkikin :) Mun mielestä Gouryellan paskin ralli. Mutta joo tota alku ja keskivaihetta kyllä kuuntelee mielellään. *joo* Harmi vaan, että mun makuun toi loppu on ihan liiallista löysäilyä.

--
reivaan kunnes kuolen

Vulpini

Posts: 285

#9 • • Vulpini Soviet recordings

tomii, 23.8.2006 11:43:
---
JereBBA, 23.8.2006 09:10:
---

kas kummaa kun ei Ligaya tökkiny sitten ollenkaan ;D

---


Sehän se vasta tökkikin :) Mun mielestä Gouryellan paskin ralli. Mutta joo tota alku ja keskivaihetta kyllä kuuntelee mielellään. *joo* Harmi vaan, että mun makuun toi loppu on ihan liiallista löysäilyä.



kyllä kaikista löytyy vokaalittomat versiot, ajattelin, että noista nyt kuitenkin vois kiskasta originaalit ainakin..
onnela

Posts: 6

#11 • • Edited onnela
Ihan toimiva setti, mut ei tossa kyllä mun laskujen mukaan ihan joka vuodelta ole mitään. ;)
Sorry, mutta pakko viilata pilkkua.

Alkupään 98-99 kiksut taattua turvallista laatukamaa.

Jotain hassua tän miksauksen äänenlaadussa kyllä. Onks tää digitaalisesti miksattu? Kuulostaa välillä joltain timeshiftin säpätykseltä varsinkin suvantokohdissa ja heti saltwaterin alussa.
Ja ikävästi äänikin välillä säröytyy.

Mut kiva miksaus ja vaihdotkin ihan ok - tosin aika nopeita, varmanpäälle vedettyjä ja persoonattomia.

Loppupään biisit vaisumpaa kuin alkupää, mut kyllä mun mielestä Arminin Burned with desire on ihan laatuveisu. Ligayan voksuversio sen sijaan aikamoista kuraa.

Jees...
Bio

Posts: 4,429

#12 • • Bio The Bullies / Pinky
Ihan kiva mixi. Hittejä oli kiva kuunnella ja muistella aikoja.

Miksaustekniikka toimi hyvin, mut rakenne on jotenkin kummallinen.. jotkut biisit ei oikee sopinu toistensa jälkeen. Lisäks vaihtoja tuli aika tiuhaan tahtiin, joissakin melodiat tuli päällekkäin, joka kuulosti hieman oudolta. Vaikka nyt tuli mutistua tollasista, niin ihan hyvä setti. Tykkään kyl enemmän sun edellisistä, esim. living in trance.
Vulpini

Posts: 285

#13 • • Vulpini Soviet recordings

Bio, 30.8.2006 16:46:
Ihan kiva mixi. Hittejä oli kiva kuunnella ja muistella aikoja.

Miksaustekniikka toimi hyvin, mut rakenne on jotenkin kummallinen.. jotkut biisit ei oikee sopinu toistensa jälkeen. Lisäks vaihtoja tuli aika tiuhaan tahtiin, joissakin melodiat tuli päällekkäin, joka kuulosti hieman oudolta. Vaikka nyt tuli mutistua tollasista, niin ihan hyvä setti. Tykkään kyl enemmän sun edellisistä, esim. living in trance.



jees.. ei kans jääny iha hunajan maku suuhun, kun sain tän valmiiks.. ;D