Paul Oakenfold essential mix [trance / "huumori"]

60 posts, 3 pages, 11,567 views

Radiac

Posts: 671

#41 • • Radiac Beach X Member

as, 23.8.2006 08:46:
---
rmtn, 21.8.2006 22:02:
hah, täähän kuulostaa ihan afternoon in the sunilta xDDD (veistä haavoissa kääntel) *piru*

---

Siellä aitseissa ei todellakaan ollut sellasta laukkarumbaa mitä sun puheista voi päätellä, ja mun mielestä jostain pienestä laukasta tai vähän isommasta on aika turha tulla marisemaan ellei ole oikeasti joku Carl Cox jolla on varaa siihen ;)




Juurikin näin!!
Individual

Posts: 10,942

#42 • • Individual HYPNO!

Radiac, 23.8.2006 12:13:
---
as, 23.8.2006 08:46:
---
rmtn, 21.8.2006 22:02:
hah, täähän kuulostaa ihan afternoon in the sunilta xDDD (veistä haavoissa kääntel) *piru*

---

Siellä aitseissa ei todellakaan ollut sellasta laukkarumbaa mitä sun puheista voi päätellä, ja mun mielestä jostain pienestä laukasta tai vähän isommasta on aika turha tulla marisemaan ellei ole oikeasti joku Carl Cox jolla on varaa siihen ;)

---



Juurikin näin!!


Second that.
mayah

Posts: 11,313

#43 • • Edited mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Voi *jeesus* !! Vieläks tää jatkuu? :D

Pitäiskö jonku päästä yli jostain?

Edit. eiku hei, jatka vaan, sitä syvemmälle sä kuoppaasi kaivat..

--
Being happy is what I do best ^_^

Individual

Posts: 10,942

#44 • • Individual HYPNO!

mayah, 23.8.2006 12:17:
Voi *jeesus* !! Vieläks tää jatkuu? :D


No tuo nyt oli vasta sellaista alkulämmintä. Odotahan ku päästään kunnolla vauhtiin. Siinä yhdessäkin vaihdossa Maijalla meinas alkaa laukkaamaan, mutta hän korjasi sen tökkimällä levylautasta, joka asiantuntijapiirien mukaan ei välttämättä ole se paras tapa, vaan se on Ranskan eteläisiltä viininviljeyalueilta pohjoiseen Eurooppaan levinnyt keino, jonka oikeellisuudesta käydään kovaakin keskustelua eri tiedepiireissä ympäri maailman.
Avatar
#45 • • ALIEN Guest

Individual, 23.8.2006 12:21:
---
mayah, 23.8.2006 12:17:
Voi *jeesus* !! Vieläks tää jatkuu? :D

---

No tuo nyt oli vasta sellaista alkulämmintä. Odotahan ku päästään kunnolla vauhtiin. Siinä yhdessäkin vaihdossa Maijalla meinas alkaa laukkaamaan, mutta hän korjasi sen tökkimällä levylautasta, joka asiantuntijapiirien mukaan ei välttämättä ole se paras tapa, vaan se on Ranskan eteläisiltä viininviljeyalueilta pohjoiseen Eurooppaan levinnyt keino, jonka oikeellisuudesta käydään kovaakin keskustelua eri tiedepiireissä ympäri maailman.



horsecarriage.gif
CM

Posts: 1,507

#48 • • Edited CM
Nyt o Pauli kyl ottant jotain!!

Onnistunu setti, about kaikki vaihdot päin vittua, paitsi yks pystyvaihto ja yks kohta mitä ei kuullu ku radioselostukset päällä. Klasari, jää koneelle muistoks! :D:D

Propseja U2 lopetuksesta, voiks huonommin pauketrancesetin perään sopia. 10/10

Ps. Oli kyl hyviä biisejä tos setis jokunen
Chimika

Posts: 45

#49 • • Chimika Otori
No niinpä tämmönen amatöörikin sen huomaa, voi damn,
ja mä kun olen tykänny paul oakenfoldista
nyt kyllä tippu pisteet

--
The Hidden speak of being reborn through water
I had been reborn through the sword

gerry

Posts: 979

#50 • • gerry
Oli kyl muutama tosi kauhea vaihto.... Mut en mä kyl sälliä yhen epäonnistuneen miksauksen takia dissasis. Ei se voi mennä niin et yksi liian kännis soitettu setti pilais äijän koko elämäntyön konemusasaral ku jengi suhtautuu siihen nyt tsoukkina... Sellaistahan voi sattua kelle vaan, vaik ymmärrän et toi tuskin ihan pikkusummal on tullu soittelee jonhonki mestaan ja järkkärinä häpeisin silmät päästä hänen puolesta.

Syynä voi olla vaikka katkennu luurien johto tms jolloin sitä hakemista vieläpä muutaman tuopin jälkeen varmasti on, jos turvautuu pelkästään monitoriin:D En mä keksi muuta ku et monitori ei toiminu ja luurit meni paskaks, tai sit äijä oli vaan essois... Mut nih, sitä voi vaan arvailla:)

--
by B.C.S

Avatar
#51 • • Edited ikj Guest

gerry, 26.8.2006 12:16:
Oli kyl muutama tosi kauhea vaihto.... Mut en mä kyl sälliä yhen epäonnistuneen miksauksen takia dissasis. Ei se voi mennä niin et yksi liian kännis soitettu setti pilais äijän koko elämäntyön konemusasaral ku jengi suhtautuu siihen nyt tsoukkina... Sellaistahan voi sattua kelle vaan, vaik ymmärrän et toi tuskin ihan pikkusummal on tullu soittelee jonhonki mestaan ja järkkärinä häpeisin silmät päästä hänen puolesta.

Syynä voi olla vaikka katkennu luurien johto tms jolloin sitä hakemista vieläpä muutaman tuopin jälkeen varmasti on, jos turvautuu pelkästään monitoriin:D En mä keksi muuta ku et monitori ei toiminu ja luurit meni paskaks, tai sit äijä oli vaan essois... Mut nih, sitä voi vaan arvailla:)



hmm. käsittääkseni miehen stadissa soitettu setti oli samaa luokkaa (?) ainakin samanlaista palautetta tuli.
gerry

Posts: 979

#52 • • gerry

idi,
hmm. käsittääkseni miehen stadissa soitettu setti oli samaa luokkaa (?) ainakin samanlaista palautetta tuli.




Toki, jos sellainen toistuu on vika jo jossakin muussa ku kuulokkeissa:D Mut jos kyse on vaan tuosta miksauksesta niin how cares:)

--
by B.C.S

remotion

Posts: 5,283

#53 • • remotion nostatus guru

gerry, 26.8.2006 12:16:
Sellaistahan voi sattua kelle vaan, vaik ymmärrän et toi tuskin ihan pikkusummal on tullu soittelee jonhonki mestaan ja järkkärinä häpeisin silmät päästä hänen puolesta.

Syynä voi olla vaikka katkennu luurien johto tms jolloin sitä hakemista vieläpä muutaman tuopin jälkeen varmasti on, jos turvautuu pelkästään monitoriin:D En mä keksi muuta ku et monitori ei toiminu ja luurit meni paskaks, tai sit äijä oli vaan essois... Mut nih, sitä voi vaan arvailla:)



uskotko jos sanon että ton kokoselta klubilta varmasti löytyy jonkunlaiset varakuulokkeet ja ilman kuulokkeitakin voi miksata, sillon tehään vaan vaikka graafien perusteella ja pystyvaihtoja tai suvannoista.

kyl mun mielestä jokaisel ammattilaisel pitää olla sen verran omanarvontuntoa ja selkärankaa et työt hoidetaan kunnolla. ei asenteella et ihan sama vedetään nii usvassa et itellä on kivaa ja koko yleisö kelailee itsekseen et hitto kun tuli maksettua tästä paskasta se kolmekymppiä...

tämäkään ei tarkoita sitä että yksittäinen laukka tai pari, tai jotain muuta kämmiä vähentäis setin mielenkiintoa. rimanalitukset on eriasia.
Bay City Stompers

Posts: 43

#54 • • Bay City Stompers
Ehkä tässä koitetaan luoda uutta worldwide-trendia,
eli team laukka herää henkiin taas!

--
Bay City Stompers - Keepin' it funky!

gerry

Posts: 979

#55 • • gerry

rmtn,

uskotko jos sanon että ton kokoselta klubilta varmasti löytyy jonkunlaiset varakuulokkeet ja ilman kuulokkeitakin voi miksata, sillon tehään vaan vaikka graafien perusteella ja pystyvaihtoja tai suvannoista.




Mitä jos ei löydy sellaisia jotka olisivat sen tyyliä:D No, ei tajuan kyllä pointin...... No mut kuitenkin, en menis leimaamaan yhen epäonnistuneen Dj setin perusteella... Lazerpointis kuulema oli yhtä hirveä, se on jo toki huolestuttavamppaa:(

--
by B.C.S

hallucinogen

Posts: 8,190

#56 • • hallucinogen Edain
Setti alkaa kyl tosi hyvällä biisillä mut sit tosiaan siinä 8-9min välillä taivas repeää ja paluuta ei enään ole *nauru* En tiedä antaako jengi lopussa suosionosoituksia ihastuksesta vai vihasta :D

--
pikku-*possu*

hoopstar

Posts: 472

#57 • • hoopstar hoopstar
Hehheh :) Miksasin paremmin harjoiteltuani muutamana iltana spinnin kerhohuoneella sillon kuin aloittelin *nauru*
Displacer

Posts: 1,828

#58 • • Displacer
pitäisköhän tää ihan kuunnella ku yleensä en bongaile hirveest mitään laukkoja mikseistä enkä livenä.
hoopstar

Posts: 472

#59 • • hoopstar hoopstar

Displacer, 27.8.2006 15:26:
pitäisköhän tää ihan kuunnella ku yleensä en bongaile hirveest mitään laukkoja mikseistä enkä livenä.


Tästä viimeistään spottaat. Ihan hirveetä kuunneltavaa *nauru* Saa olla kyllä rytmitajuton totaali puurokorva jos ei tästä setistä laukkaa löydä
terraluna

Posts: 1,270

#60 • • Edited terraluna Agentti
OT: Mun käsittäkseni Oakiel on noi soittohommat menny jo useemman vuoden ajan ns. reisille? Ilmeisesti mies on aika lailla tykästyny sekottamaan biisien sijasta itteään ja se näkyy ja kuuluu. Mitenköhän kauan jengi jaksaa palvoa artistia, joka ei tunnu piittaavaan kuulijoistaan pätkääkään vaan soittaa keikat miten sattuu? Palkka juoksee kuhan pysyy tolpillaan setin ajan. Surullista, sanon minä.

edit: typokorjailuja

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!