HYTKY 10 V 4.11.2006 @

89 posts, 5 pages, 10,297 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#21 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ohhoh... Ei voi muuta sanoa että Hytky kyl pelasti mun päivän ihan totaalisesti... ellei sitten koko vuoden *sydän* Aivan helvetin hyvää saundia. En muista koska tanssin viimeks 2h putkeen eturivissä hirvee hiki päällä *jiihaa**hikoil* En ole ihan varma kuka sillon soitti koska tyyppit näytti vaihtuvan jatkuvasti siinä kolmen ja viiden välillä *hih* Mutta kiitos teille kaikille *plur*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#22 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Löysin syylliset mun totaalisen fyyssisen kunnon tappajiin *nauru*

Sen takana oli nimittäin ensin Fabrice Lig *jiihaa* ja sitten Samuli Kemppi, Alkemist ja Dixon *super**jiihaa*

Suur kiitokset teille *piis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#23 • • Aziz Combat Fighter
hyvää syntymäpäivää!

Itse feidasin siinä 0:30 aikoihin mut näytti olevan ihan hyvä pössis jengillä.

Musa ei siihen asti ainakaan ollu yhtään mun makuun, mut tulipahan tuettua toimintaa lipun hinnan verran :)

Ja tietty - oli kiva nähdä tuttuja ^__^
thebbo

Posts: 346

#24 • • thebbo free spirit
Merci pour les céréales.

Biletyksen ylipapittaret ovat jälleen tyytyväisiä.

T: *nalle**possu**hellokitty**pupu**uros*

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

Veivi

Posts: 971

#25 • • Veivi Pablo
oli kyl loisto kestit kaikin puolin ; musa toimi läpi illan, juomat edullisia, nopea ja ystävällinen palvelu sekä reippaasti tuttuja paikalla = *sydän*

Kiitos! *joo*
nuance

Posts: 1,963

#26 • • nuance cov ops, combat, sunrise
uh oh. onnea hytkylle. itse taisin viihtyä paikalla vajaan tunnin verran kunnes fyysinen olotila kävi liian tukalaksi ja poistuin takavasemmalle. ihan komeaksi olitte paikan saaneet ja casaa tulee kyllä ikävä.
-Casper-

Posts: 1,363

#27 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
hyvää musaa oli kyllä riittämiin....paikasssa oli nostalgian havinaa....(vertigo).....kiitokset hytkylle*joo*ja onnea*jiihaa*...hienoa työtä!
Jinx

Posts: 2,615

#28 • • Jinx Superfeminine
Upeta bileet, hyvää musaa ja paljon kauniita ihmisiä! *plur*

--
Pyllykkä

Claquesous

Posts: 3,206

#29 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Erinomaiset festit. Miesmuistiin ei oo tapahtunu sellasta, et tanssin tuntikausia. Oli maistuvaa musiikkia. Aluksi ei ei oikein iskenyt, mutta sitten keskivaiheilla tuli niin hyvää paskaa, et oli pakko nostaa polvea ja hytkyä musiikin tahtiin. Kavereitakin näki, joka oli kivaa.

Talo kiittää.

--
32. of December

Avatar
#30 • • emppu Guest
lenne oli narikas, lol :D
Avatar
#31 • • Annakins Guest
o/ *joo* *lmao* *pepsodent* *iloinen*
stelmo

Posts: 173

#32 • • stelmo
Loisto mesta, musa, tarjoilu, ihmiset. KIITOS!
asdf

Posts: 3,155

#33 • • asdf
Joo-o.

Ehdottomasti parhaimmat pirskeet vähään aikaan, harvoin tulee näitä vastaan missä kaikki tuntuu toimivan :) Seura oli mitä parasta, eikä selvänä olo estänyt menoa yhtään! Illan ehkä parhaimman setin pyöräytti Fabrice Lig, en oo aikoihin tanssinu noin hurmoksessa monta tuntia *hihu* Kaikin puolin hemmetin onnistuneet synttärit, isot onnittelut Hytkylle ja näitä lisää!

Ainoana miinuksena pitää ehkä sanoa, ku kohteliaasti ilmotin eräälle punapaitaselle sankarille, että sisällä ei saa polttaa niin takas tuli niinkin rakentavaa palautetta kuin: "Vitun huora turpas kii mä teen mitä mä haluun!"

Jeh. *justjoo* No mut oli hauskaa, kiitos!
Haiku

Posts: 53

#34 • • Edited Haiku Saa rapsuttaa
Oli kyllä hyvät juhlat! Hyvää musiikkia, halpoja juomia ja mukavia ihmisiä.*jiihaa*
Harmi vaan et oli sen verran univelkaa ettei pystynyt täysillä nauttimaan erinomaisista juhlista*haukottel*



Ps: @ zenni. Kiva lainausteksti :)

--
Know thyself? If I knew myself,
I would run away

Jos löydätte kirjoitusvirheen tekstistäni, niin voitte pitää sen ;)

Elias

Posts: 434

#35 • • Elias Elias
Olipas hirveästi tuttuja, en kuullut yhtäkään biisiä illan aikana, aina joku tuli nykäseen hihasta. Oli hirmuisen kivaa silti *hymy*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Pacho

Posts: 107

#36 • • Pacho
huh. olipas tosiaan aivan mahtavat pirskeet. Hyvää musaa koko illan, halvat juomat (=humala), todella ystävällinen palvelu ja paljon kavereita. :)

Kiitos
Ober

Posts: 587

#37 • • Ober Dog shit taco
Voi juma en muista koska viimeksi jääny näin hyvä maku bileistä.
Musiikki oli mahtavaa, ihmiset näytti diggailevan kokoajan ja seura oli*sydän*

KIITOS!!! :)
Kuukunen

Posts: 244

#38 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Kiitos kaikki vieraat ja hytkyläiset. Mulla oli aivan loistavat bileet vaikka loppuillasta olin aika *känni* Fabrice Lig soitti mahtavan setin ja kehui äsken autossa meidän bilejärjestelyjä ja tilaa. Oli ilo palvella mukavia ja hyväkäytöksisiä asiakkaita :)

Niin ja vielä ystäväni Vuoren ottamia bilekuvia löytyy http://www.notcom.org/kuvat/hytky10v/

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

uniqe

Posts: 397

#39 • • uniqe suski
kiitos ja kumarrus!
Oli aivan mahtavaa. harvoin ihmiset jaksaa todella jorata yli kuuteen asti kemuissa! ois vielä virtaa riittäny jengillä pitenpäänkin. Wow!
tomppi

Posts: 1,600

#40 • • tomppi thzombie ™

uniqe, 5.11.2006 17:13:
harvoin ihmiset jaksaa todella jorata yli kuuteen asti kemuissa!


Harvoin bileet jatkuu yli kuuteen (Suomessa).

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984