FURY & KUSC Autumn Sessions 3 11.11.2006 @ Helsinki

32 posts, 2 pages, 7,015 views

Club Fury

Posts: 317

#1 • • Edited Club Fury
FURY & KUSC Autumn Sessions 3 11.11.2006 @ Foster's Bar, Malminkartano


Avoinna: 20.00 - 02.00
Liput: 5 (sisältää narikan 2,5)
Paikka: Viljelijäntie, Malminkartano, Helsinki.
Ikäraja: 18


Lineup:

ARSCATECH -LIVE-

GALRAV & SURREAL
EPYX & CYREZ
(a.k.a Schicksal Zwei) -LIVE-
BLASTOFF & KOALA
CRYSTALINE & PSYTROID




HAPPY HOUR: 21.00 - 22.00!!

Arscatech - Jethrovision: http://klubitus.org/musiikki.php?id=2202


Timetable:

20.00 - 21.45 Galrav & Surreal (hardtrance)
21.45 - 22.30 Arscatech -LIVE- (tekno)
22.30 - 23.30 Crystaline & Psytroid (psyke)
23.30 - 00.30 Cyrez & Epyx -LIVE- (harddance)
00.30 - 01.30 Blastoff & Koala (breaks, drumnbass, mitälie)

More info:

WWW.CLUBFURY.ORG
Kriss G

Posts: 1,492

#2 • • Kriss G Wir brauchen bass
Katos Epyx ja Cyrez live tulee vihdoinkin. Varmaa aika kovaa pommitusta pojilta luvassa *joo*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Club Fury

Posts: 317

#3 • • Edited Club Fury
Line-up julkaistu.


Vierailevina tähtinä nähdään Cyrez & Epyx, jotka vaikuttavat Club Fury:ssa ja ovat viimeajat viettäneet erittäin tiivisti uuden tuotannon parissa.
Avatar
#6 • • Cyrez Guest

Kriss G, 9.10.2006 11:02:
Katos Epyx ja Cyrez live tulee vihdoinkin. Varmaa aika kovaa pommitusta pojilta luvassa *joo*

Kyl kyl.*iloinen* Vaikka tuol line-upis mentiiki paljastaa meiän toinen pahe (Schicksal Zwei), ei se tarkota sit kuitenkaa et keskityttäis pelkkään (tai edes suurimmaks osaks) saksaan. pahoittelen..*lohduttel*Setti tulee sisältää erittäin paljon piilos pidettyi biisei. Pommitusta. kyllä*pepsodent*
BuBu

Posts: 509

#7 • • BuBu

Kriss G, 9.10.2006 11:02:
Katos Epyx ja Cyrez live tulee vihdoinkin. Varmaa aika kovaa pommitusta pojilta luvassa *joo*


Hienoa! Innolla odotellen *joo*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Avatar
#8 • • Edited Cyrez Guest
*hikoil* nyt täytyy kyl kiittää jo jotain korkeempaa voimaa, et poltettii juhan kaa meiän biisit tos alle viikko sit cd:lle. Nyt nimittäin vaikuttais et mun kone on päättäny lähtee lomalle pidemmäks aikaa. Avaa kyl työpöydän (aina välillä), mut mitää kuvaket ei voi painaa... Ja koneen sammuttaminenki onnistuu vaa pelkästää virtanappulasta.

Hieman kyl pelottaa jos vika on kovalevys. Enhän mä nimittäin mitää varmuuskopioit niist biisitiedostoist oo ottanu..*nuha* Samal voi heittää hyvästit kaikille äänille ja vst-plugareille.*senkin* pitäkää peukkui, et toi alkaa taas toimii jotenki taianomasesti. Muuten mun kone löytyy pian pirstoutuneena koristamassa kivenhakkaajankujaa...
Avatar
#9 • • Edited Cyrez Guest

Cyrez, 30.10.2006 12:03:
*hikoil* ...vaikuttais et mun kone on päättäny lähtee lomalle pidemmäks aikaa. Avaa kyl työpöydän (aina välillä), mut mitää kuvaket ei voi painaa... Ja koneen sammuttaminenki onnistuu vaa pelkästää virtanappulasta.

Nyt on kyl *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti* datis olo... Onnistuin sankaroimaa ton koneen jälleen toimintakuntoon. Täyty vaa tajuta mennä ennen windowsin käynnistymistä johonki system recovery valikkoon ja valita et haluu palauttaa koneen "ajassa taaksepäin". Joku vois väittää et tollasen tietäminen kuuluu yleissivistykseen, mut en mä tollasest ollu koskaa ennen kuullukaa.

Mutta eli kone toimii jälleen ku rasvattu salama.*hihu* Lähti muuten samantien biisitiedostot ja muut sälät varmuuskopioitavaks. Ettei vahinko pääse oikeesti joskus käymää. Nyt meen palkitsee itteeni yhel kylmäl oluel.*känni*
Epyx

Posts: 466

#10 • • Epyx

Cyrez, 30.10.2006 14:58:
---
Cyrez, 30.10.2006 12:03:
*hikoil* ...vaikuttais et mun kone on päättäny lähtee lomalle pidemmäks aikaa. Avaa kyl työpöydän (aina välillä), mut mitää kuvaket ei voi painaa... Ja koneen sammuttaminenki onnistuu vaa pelkästää virtanappulasta.

---
Nyt on kyl *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti* datis olo... Onnistuin sankaroimaa ton koneen jälleen toimintakuntoon. Täyty vaa tajuta mennä ennen windowsin käynnistymistä johonki system recovery valikkoon ja valita et haluu palauttaa koneen "ajassa taaksepäin". Joku vois väittää et tollasen tietäminen kuuluu yleissivistykseen, mut en mä tollasest ollu koskaa ennen kuullukaa.

Mutta eli kone toimii jälleen ku rasvattu salama.*hihu* Lähti muuten samantien biisitiedostot ja muut sälät varmuuskopioitavaks. Ettei vahinko pääse oikeesti joskus käymää. Nyt meen palkitsee itteeni yhel kylmäl oluel.*känni*



mä olisin ehdottanut tota jossain kohtaa :D ...no mut nyt on hoidettu se pakollinen kriisi tilanne pois alta
display23

Posts: 3,069

#11 • • display23
aika amatoori jami oot koneen kanssa.
mutta hyvä, että skulaa nyt :)
Avatar
#12 • • Cyrez Guest

Epyx, ...no mut nyt on hoidettu se pakollinen kriisi tilanne pois alta

vähän jännitystä tähänki elämään.*joo*
Club Fury

Posts: 317

#13 • • Club Fury
Viime hetken päivitys soittajiin.

Arscatech tulee tekemään ensimmäisen live keikkansa näihin bileisiin. Mies tekee erittäin laadukasta konemusiikkia monella saralla, mutta lähimpänä sydäntä on tyyli joka yhdistelee mm. teknoa, housea ja trancea.

Hänestä varmasta tullaan kuulemaan jatkossa. Myös julkaisuja on häneltä odotettavissa.
Kriss G

Posts: 1,492

#14 • • Kriss G Wir brauchen bass
Arscatech *aplodit* Ehkä suomen lupaavin tuottaja nimi. Ehdottomasti katsastamisen arvoinen tapaus.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Avatar
#15 • • Cyrez Guest

Kriss G, 2.11.2006 09:17:
Arscatech *aplodit* Ehkä suomen lupaavin tuottaja nimi. Ehdottomasti katsastamisen arvoinen tapaus.

Yhdyn tähän. ja suhun. *kuolaa*
Kriss G

Posts: 1,492

#16 • • Kriss G Wir brauchen bass

Cyrez, 2.11.2006 11:13:
---
Kriss G, 2.11.2006 09:17:
Arscatech *aplodit* Ehkä suomen lupaavin tuottaja nimi. Ehdottomasti katsastamisen arvoinen tapaus.

---
Yhdyn tähän. ja suhun. *kuolaa*



Mä yhdyn sun suuhun. jos soitat sen freakingin

--
DESTROY ALL HIPPIES

Avatar
#17 • • Cyrez Guest

Kriss G, 2.11.2006 11:18:
---
Mä yhdyn sun suuhun. jos soitat sen freakingin

*nauru* aina pitää lukee pienellä painettu..! Taitaa jäädä suuhunyhtymiset sun osalta saamatta...Kai silti saan sun herkkuuus?
Blastoff

Posts: 40

#18 • • Blastoff
Tän päivän pohjalta voisin sanoo, että suurella varmuudella soitetaan Koalaation kanssa ainakin jotain näistä musatyyleistä:

breaks
partybreaks
nuskoolbreaks
nubreaks
breakbeat
jungle
drumandbass
neurofunk
jumpup
darkstep
techstep
cheesejungle
drumfunk
clownstep
breakcore
jazzstep
dubstep
dub
reggae

...bubbling under: gayhouse ja italodisko. Katotaan et lainaaks Janne parit levyt ja et ehtiiks viel levyostoksille, mut vaikuttaa ainakin lupaavalta.

Lisään tietenkin listaan noita kun tulee mieleen. Jee!

ps. Spektaakkelin enteet ilmassa! Luvassa äärimmäistä levysoitintaituruutta.
display23

Posts: 3,069

#19 • • display23

Blastoff, 5.11.2006 01:01:


...bubbling under: gayhouse ja italodisko. Katotaan et lainaaks Janne parit levyt ja et ehtiiks viel levyostoksille, mut vaikuttaa ainakin lupaavalta.

Lisään tietenkin listaan noita kun tulee mieleen. Jee!

ps. Spektaakkelin enteet ilmassa! Luvassa äärimmäistä levysoitintaituruutta.



Kaksi vaihtoehtoo: soittatteko ekana tai vikana? :)
display23

Posts: 3,069

#20 • • display23
Soittoaikatauluja:

20.00 - 21.45 Galrav & Surreal (hardtrance)
21.45 - 22.30 Arscatech -LIVE- (tekno)
22.30 - 23.30 Crystaline & Psytroid (psyke)
23.30 - 00.30 Cyrez & Epyx -LIVE- (harddance)
00.30 - 01.30 Blastoff & Koala (breaks, drumnbass, mitälie)