Super Funeral 27.8.2006 @ Helsinki

32 posts, 2 pages, 6,305 views

Avatar
#21 • • cjet Guest
Huhhuh.. Olihan bileet. *nauru* Harmi vaa että nyt menos töihin, nii ei voinu läheskään loppuun asti hyppelehtiä. We wan't more HUGC! *hymy*
Mark

Posts: 7,311

#22 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
tarkottaaks tää funeral nyt sitä et superissa ei tulla enää näkemään kemuja vai häh? *ding*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#23 • • jesus Guest

Mark, 28.8.2006 08:28:
tarkottaaks tää funeral nyt sitä et superissa ei tulla enää näkemään kemuja vai häh? *ding*

-M



Sitähän se tarkottaa. Kiitos Seppo! *senkin*
Mark

Posts: 7,311

#24 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

jesus, 28.8.2006 08:34:
Sitähän se tarkottaa. Kiitos Seppo! *senkin*



TAAS SK? voi... %&/(%&%(&%)&/ *dissaa*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Kilari-Ilari

Posts: 408

#25 • • Kilari-Ilari Mä oon joo
Olihan Super jo aikaisemmin sedun omistuksessa. Nyt siitä vain tehdään karaoke baari.. JEE! On se siunattua..
starlars

Posts: 217

#26 • • starlars ihana

Vermo, 28.8.2006 11:19:
Olihan Super jo aikaisemmin sedun omistuksessa. Nyt siitä vain tehdään karaoke baari.. JEE! On se siunattua..



huhun mukaan EI tuu karaokebaaria vaan se integroidaan privén "klubiksi" - nykyiselläänhän privéssä on vaan se kuppanen hallimainen tanssitila..

--
a homo stabbed joey greco

-Santtu-

Posts: 1,965

#27 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Pitikö tääki nyt sulkea/pilata*grr* Vittu mä potkasen sitä Spede-Sedua vielä joku päivä munille jos se erehtyy kävelemään vastaan *maanantaiangstiuhoil*
pirpeli

Posts: 5,533

#28 • • pirpeli

-Santtu-, 28.8.2006 15:09:
Pitikö tääki nyt sulkea/pilata*grr* Vittu mä potkasen sitä Spede-Sedua vielä joku päivä munille jos se erehtyy kävelemään vastaan *maanantaiangstiuhoil*


Mä voin pidellä kiinni ja tarvittaessa avustaa pesismailalla.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Syce

Posts: 1,649

#29 • • Syce
huoh....kaikkea hyvää aikansa...*hali* Kivaa oli vaikka selvinpäin paikalla olinkin=) Harmi että työt kutsuivat aamulla ja ilta loppui kesken...=( THE END
Trevor

Posts: 12

#30 • • Trevor
Thanks to every one who came yesturday. You all made it a great party. Hope it was hot enough for you.
Avatar
#31 • • aaaaaaaaaa Guest

Trevor, 29.8.2006 00:06:
Thanks to every one who came yesturday. You all made it a great party. Hope it was hot enough for you.



Sorry dude that I couldnt come. I was sick and still am :/ +39,5c body temperature.
You dont know how bad I feel :(

+ Tahdon kiittää kaikkia joiden kanssa oon viettänyt parasta aikaa moneen kesään @ super.
Paikka tuli enemmän kun tärkeeksi tässä ajan myötä. Toivon todellakin, että jotain samanlaista on tulossa vielä vastaan...

TREVOR, THANKS FOR THE GOOD TIMES!
Grizzley

Posts: 2,893

#32 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Aikas asiallaisia pikkuklubifiiliksiä saatiin reilun vuoden aikana Superiin viriteltyä mutta kaikki päättyy aikanaan. Kiitos kaikille jotka kävitte meidän kanssa leikkimässä *aplodit*

Nimim "sit vaan pikkuilmotuksia skannaamaan nimim HUGC tarvii uuden kodin" *hih*

p.s. ja sedukkeelle jälleen yks *släp* lisää

--
Signature summarily executed for treason