Millaisen baarin perustaisit?

63 posts, 4 pages, 35,631 views

provision

Posts: 178

#21 • • provision
Åbo/Kola/mBar-tyyppinen baari.
Avernian

Posts: 7,451

#22 • • Avernian Kerettiläinen

Amokk, 16.8.2006 17:45:
plur ja silleen



Sitähän se tarkoittaa. Ei mitään semmosia sinne jotka ei osaa pluristella oikein.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Claquesous

Posts: 3,206

#23 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Minun baarini olisi sellainen bistro, jossa juotaisiin pelkästään bisseä, punkkua ja absinttia. Kannabista saisi polttaa niin paljon kuin sielu sietäisi. Sisustus olisi punaista samettia, soffia, bilispöytä ja vähän valaistusta. Tunnelma olisi hämyinen, savuinen ja intiimi. Sisälle pääsisi vain, jos osaisi puhua latinaa.

Totta vie!

--
32. of December

SamHard

Posts: 2,098

#24 • • SamHard
Tätä olen miettinyt mielenkiinnolla kovasti joskus.. paljon joutuisi tekemään
kompromisseja ideoiden, niiden käytännöllisyyden ja kannattavuuden takia.
Ruokaa+musiikkia+rento olohuonemainen ilmapiiri..
Syce

Posts: 1,649

#26 • • Edited Syce
houseen keskittyneen baarin...eli housen kaikki muodot. yläkerrassa hieman rauhallisemmin soiva ja kun jalassa alkaa säkenöinti niin alakerrassa tilat tanssipuolelle.. näitä kyll löytyy jonkin verran mutta tietty isku niistä puuttuu... Koitan ekana saada sen selville enneku kuin jatkan asiaani eteenpäi=D...Lisäten vielä että Superbar:sta pidän erityisen paljon...paikan koko jos vain olisi hieman suurempi niin avot!
Mellu-

Posts: 4,006

#27 • • Mellu-

Juhgu, 16.8.2006 17:21:
---

---
Mellu-, 16.8.2006 14:55:
La Vida II tänne pieksämäelle
---

No haha, mikä tossa baarissa on sellaista mitä haluaisit kopioida? (käyttäjäkuntaa ei lasketa). Se sisustus? Vaiko esim. ne vessat? :D



no koko systeemin,työntekiöineen ,asiakkaineen vessoineen kaikkineen

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Amuck

Posts: 2,396

#28 • • Amuck dub-i-dub

mikkihiiri, 16.8.2006 18:59:
Minun baarini olisi sellainen bistro, jossa juotaisiin pelkästään bisseä, punkkua ja absinttia. --- Sisälle pääsisi vain, jos osaisi puhua latinaa.


Credo nos in fluctu eodem esse!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Android

Posts: 3,908

#29 • • Android
En perustaisi baaria koska baarit ovat turmelevia ja romuttavat nuorten ihmisten moraalin.

Oman kirkon tai uskonlahkon voisin kyllä perustaa, jossa itse toimisin profeettana ja henkisenä mentorina.
Amuck

Posts: 2,396

#30 • • Amuck dub-i-dub

Android, 17.8.2006 08:46:
En perustaisi baaria koska baarit ovat turmelevia ja romuttavat nuorten ihmisten moraalin.


Mitä! Baarihan on ilon ja onnellisuuden paikka! Paikka hyvälle musiikille, iloisille ihmisille ja virvoittaville juomille! Perusta vaikka pirtelöbaari niin ei turmele niin pahasti :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

hallucinogen

Posts: 8,190

#31 • • hallucinogen Edain

Amokk, 16.8.2006 17:45:
Ai että mua jaksaa iljettää toi vipkortti-naamaraja -nihkeily. Tietysti olisi kiva antaa kavereille jotain etuajokortteja, mutta vainkauniitjarohkeatjaseksikkäätpääsevätkultakortillaviptilaan-HUOMeirumiaeikököyhiä -asenne aiheuttaa vain irvistyksiä. x(

plur ja silleen


Kyllä mä kannatan ravintoloiden rajatonta oikeutta valita asiakkaansa miten niitä itse huvittaa. Ei se oo kiva jäädä ulkopuolelle mut ei sille mitään voi jos ravintola haluaa tietyn tyyppisiä ihmisiä sinne. Ja onko pakkoa tai haluaako edes mennä paikkaan joka sotii omia moraalikäsityksiä vastaan? :)

--
pikku-*possu*

Avatar
#32 • • titityyt Guest
chissa baarin jonnekin päin aasiaa meren rannalle :) mestassa on paljon löhöpatjoja ja riippumattoja, letkeetä musiikkia ja fiilistä. . saiskohan nordeasta lainaa...
Amuck

Posts: 2,396

#33 • • Amuck dub-i-dub

hallucinogen, 17.8.2006 08:56:

Kyllä mä kannatan ravintoloiden rajatonta oikeutta valita asiakkaansa miten niitä itse huvittaa. Ei se oo kiva jäädä ulkopuolelle mut ei sille mitään voi jos ravintola haluaa tietyn tyyppisiä ihmisiä sinne. Ja onko pakkoa tai haluaako edes mennä paikkaan joka sotii omia moraalikäsityksiä vastaan? :)


En mä sitä sano etteikö baari saisi valita itse asiakkaitaan - valitsisinhan minäkin jos moista pyörittäisin. Sitä vaan, että nämä valintaperusteet ovat mielestäni usein aivan älyttömiä; "vipeiksi" valitaan ihmisiä jotka itse mieluummin melkein jättäisin ulkopuolelle.

Tot kyl, valitsemalla tietyntyyppisiä ihmisiä saavat nämä tietyntyyppiset ihmiset yhteisen kohtauspaikan. Ja ei, ei mun oo pakko sinne tunkea. Pysykää siellä sitten vaan, pitäkää kivaa ja pariutukaa. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

villelope

Posts: 2,846

#34 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Juanita, 17.8.2006 09:00:
chissa baarin jonnekin päin aasiaa meren rannalle :) mestassa on paljon löhöpatjoja ja riippumattoja, letkeetä musiikkia ja fiilistä. . saiskohan nordeasta lainaa...


GE Moneyltä 50 000 ilman takausta.

Luulis riittävän vähintään Aasian lentolippuihin.
Avatar
#35 • • titityyt Guest

LooPy, 17.8.2006 09:10:
---
Juanita, 17.8.2006 09:00:
chissa baarin jonnekin päin aasiaa meren rannalle :) mestassa on paljon löhöpatjoja ja riippumattoja, letkeetä musiikkia ja fiilistä. . saiskohan nordeasta lainaa...

---

GE Moneyltä 50 000 ilman takausta.

Luulis riittävän vähintään Aasian lentolippuihin.



ei tarvii ku 15 000 niin pääsee esim. Kambodzaan ja saa sen baarinkin!
villelope

Posts: 2,846

#36 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Juanita, 17.8.2006 09:11:
---
ei tarvii ku 15 000 niin pääsee esim. Kambodzaan ja saa sen baarinkin!


No 50 kiloeurolla saa sitten jo kokonaisen ravintolaketjun. *tirsk*

15 k lainan maksaa tuottavassa yritystoiminnassa jo kohtuullisen nopeeta pois. Anna mennä vaan. *hymy*
typ0

Posts: 1,892

#37 • • typ0 syntax error
pimeä reikä, jossa soitetaan gabberia *pahis*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Juhgu

Posts: 7,921

#38 • • Juhgu Virnistelijä

Mellu-, 17.8.2006 02:07:
---
no koko systeemin,työntekiöineen ,asiakkaineen vessoineen kaikkineen



No mutta fiilistä, asiakkaita (ja todennäköisesti työntekijöitäkään) ei voi kopioida, ne vaan sattuu olemaan siellä. Fyysisenä paikkanahan Vida ei taida mikään erikoinen olla?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

tomii

Posts: 3,594

#39 • • tomii kallion herttua
Mä oonkin jo aikoinaan tätä miettinyt ihan tosissani ja tulin siihen tulokseen, että sen nimi olisi Fugly ja sinne olis naamaraja, joka menis niin, että vaan "rumat" pääsisi sisään. *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

villelope

Posts: 2,846

#40 • • villelope Lope of Lope & Kantola

tomii, 17.8.2006 11:17:
Mä oonkin jo aikoinaan tätä miettinyt ihan tosissani ja tulin siihen tulokseen, että sen nimi olisi Fugly ja sinne olis naamaraja, joka menis niin, että vaan "rumat" pääsisi sisään. *joo*


Dresscode: kasari / ysäri / vitun ruma
Musiccode: kasari / ysäri / vitun ruma

Vähän niinku Ruma meets Roska. Toimisi. Hetken.

Tai sitten vähän pitempään.