Millaisen baarin perustaisit?

63 posts, 4 pages, 35,558 views

OnttoBarista

Posts: 7

#61 • • OnttoBarista
Oi, että olen miettinyt tätä!

Bileet ois vaan n.yhtenä iltana viikossa, vaihtelevasti ke, pe-su.
Muina aikoina tila olisi kahvila päivisin ,baari iltaisin.
Clubi -iltoina poke ois A21 kaltainen ratkaisu. Ovikello ois hauska. Ikäraja olis, mut siitä joustettaisiin. Naama, puku, fiilis mittari valikois porukkaa. Mut ei niin nihkeästi kuin et shortsit kielletty tjt.

Poke osaisi mainostaa ja vastata kunakin harvana bileiltana kysymykseen "Mikä meno tääl on tänään?"
Jonain viikkona tietty musa ja klubitus genre pääsis oikeuksiinsa toisena viikkona toinen.
Aika moni viikko olisi kai hardstyleä. Koska klubin henksu on toistaiseksi vain minun päiväuneni ois heidän juonimat bileet trance, tekno ,dance, electronic painotteisia.
Yleisöä kuunneltais seuraavia bileitä järkätessä.

Siel ois hyvät hifi cocktailit, hifi kahvia, hifi teetä, hifi mocktailit ja hifi dj. Hifi sitä ja tätä. Hight fidelity. Rakkaudella toteutettu jne.

Mut olen viel nyyppä. Pitää miettiä ja antaa idea kypsyä, itää ja karsiintua.
Jos nyt perustaisin ni se kaatuis kuin laho puu. Olen tyhmä sinisilmäinen visiönääri.

Tuon unelman takia mie herään aamuisin. Joskus sitten.
KeijoK

Posts: 1,495

#62 • • Edited KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Millaisen baarin perustaisit?:


Baarini erikoisuuksia olisivat laaja olutvalikoima



Sait just äsken kantiksen!!! *pepsodent*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Oj

Posts: 1,349

#63 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Millaisen baarin perustaisit?:



Baarini erikoisuuksia olisivat laaja olutvalikoima
---


+1 *joo*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]