18.08. Laivajamit Raumalla...

46 posts, 3 pages, 13,329 views

Avatar
#21 • • Hexe Guest
Nonii! Nämä onki sit jo huomenna et tän vaa tääl o givoi Raumlaissi!
ipe

Posts: 1,845

#22 • • ipe X-Rust / Holvi

Hexe, 17.8.2006 23:04:
Nonii! Nämä onki sit jo huomenna et tän vaa tääl o givoi Raumlaissi!



No gyllai dääl o givoi Turkulaissi sit kans.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Timce

Posts: 5,381

#23 • • Timce

ipe, 17.8.2006 23:14:
---
Hexe, 17.8.2006 23:04:
Nonii! Nämä onki sit jo huomenna et tän vaa tääl o givoi Raumlaissi!

---


No gyllai dääl o givoi Turkulaissi sit kans.



Onk kans? Ettei tartte sit ihmetel, kui vart turkulaissi on nii kauhiam bal vähä.

xD

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ipe

Posts: 1,845

#24 • • ipe X-Rust / Holvi

Timce, 18.8.2006 11:33:
---
ipe, 17.8.2006 23:14:
---
Hexe, 17.8.2006 23:04:
Nonii! Nämä onki sit jo huomenna et tän vaa tääl o givoi Raumlaissi!

---


No gyllai dääl o givoi Turkulaissi sit kans.

---


Onk kans? Ettei tartte sit ihmetel, kui vart turkulaissi on nii kauhiam bal vähä.

xD



Gyl maar!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Bio

Posts: 4,429

#25 • • Bio The Bullies / Pinky
mää en gylny täl kertta pääs mukkaa :(
Amuck

Posts: 2,396

#26 • • Amuck dub-i-dub
Jee! Tänäpe! Kohta! Aika jännityksella odottelen että millaisen paikan ovat pojat löytäneet... :) Lupaan nauttia Alkon antimia tällä kertaa kohtuudella ja käyttää pelastusliivejä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Tinke1

Posts: 27

#27 • • Tinke1
Parin päivän seilailun jälkeen kauheel kiireel paikat kuntoon... Tervetuloa vaan...
Ville T.

Posts: 23

#28 • • Ville T.
Mie ilimotin itteni kans mukkaan..vähän niinku näin viime tinkassa mut kuitenkin. Jos kerkiät nii kahto tinke viel mailis ni siellä selkiää paremmin. Hej.

--
Can I dance? No, but I still love to do it!!

Avatar
#29 • • Hexe Guest

Bio, 18.8.2006 11:48:
mää en gylny täl kertta pääs mukkaa :(


Snuu skenebiste laske ny oiggembahast!
Tarsu

Posts: 2,449

#32 • • Tarsu
kui siistii tääl'ois?

mä ku oo tääl ratapenkal!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Timce

Posts: 5,381

#33 • • Timce
Oli kyl kivaa ja en juo enää koskaan. :(

Mutsilla onneks huumorintaju pelaa...Olin herättänyt sen keskellä yötä:"Laatoitin etupihan, se olis sitte 50 euroa/neliö." Sen lisäks löysin muoviämpärin sängystä ja mein mutsin kengät oli myös eksyneet mun huoneeseen. Ja tosiaan edelleen aikas humalassa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Juuls

Posts: 135

#34 • • Juuls Housee, Progee, Kiksuu

Timce, 19.8.2006 10:24:
Oli kyl kivaa ja en juo enää koskaan. :(

Mutsilla onneks huumorintaju pelaa...Olin herättänyt sen keskellä yötä:"Laatoitin etupihan, se olis sitte 50 euroa/neliö." Sen lisäks löysin muoviämpärin sängystä ja mein mutsin kengät oli myös eksyneet mun huoneeseen. Ja tosiaan edelleen aikas humalassa.



*lmao* en yhtää kyllä ihmettele. sen vanilia vodkan jälkeen *pepsodent*

--
"Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto."

(Albert Einstein).

Homegrove

Posts: 2,102

#35 • • Homegrove Further
Oli aika vitun jees. Piti oikein anoa pidennettyä iltavapaata.

--
Forward thinking house music

Avatar
#36 • • Edited Hexe Guest
Kivaa oli ja hieno mesta! Hieman miinusta tuli siit et ei ihmisiä sit voinu enempää tulla mestoille... Olihan siel sit loppuillast enemmän mut noh... Oma vika ku ei tullu hyviin bileisiin :D
Omat soittelut meni täysin vituilleen ainakin loppupuolisko, osittain Timcen vaniljakossun ansiosta...prkl.... Mä luulin et se oli jotain plissattua ja vedin koko suullisen, meinasin siin sit yrjöt levareide pääl :D Ja sit alkoki alamäki... Mut kokonaisuudessaan hieno ilta! Kiitos tinke! Ja

Kiitos paikanpäälle tulleille!
doris

Posts: 181

#37 • • doris Dora Gray | X-Rust
wau!

Hieno mesta, kivoi ihmisiä (ehkä liian vähän), uusia tuttavuuksia jee! tuli juotua ihan liikaa, toivottavasti en örveltäny liikaa. :D ja nyt aivan kamala krapula.
Kiitos Tuulalle kyydistä, bissestä ja pitsasta, se oli super! ja Tuula kans.
Sen verran ku muistan musiikista ni Juulsilla oli monta herkkua mukanaan, en vaan vieläkään muista sitä pirun max grahamia :D Hexen setti oli loistoo kaikesta huolimatta!
Ja kiitos Timce viinasta, oisin ehkä voinu jättää silti väliin.
Lisää näitä kiitos!
delirium_

Posts: 291

#38 • • delirium_
jepp,oli aikas kiva mesta bileille..harmi et oli niin hyvä keli,ja jengi viihtyi kannella eikä sisätiloissa.ois pitäny sataa vettä vaikka *vink*
kiitoksia kovasti bileiden järkkääjälle,mukavaa oli.. varmasti uudestaan jos jotain tällasta natsaa
ipe

Posts: 1,845

#39 • • ipe X-Rust / Holvi

Timce, 19.8.2006 10:24:
Oli kyl kivaa ja en juo enää koskaan. :(

Mutsilla onneks huumorintaju pelaa...Olin herättänyt sen keskellä yötä:"Laatoitin etupihan, se olis sitte 50 euroa/neliö." Sen lisäks löysin muoviämpärin sängystä ja mein mutsin kengät oli myös eksyneet mun huoneeseen. Ja tosiaan edelleen aikas humalassa.



Kiitos Tuulalle kyydistä! <3 Oli kivat bileet ja kohtuullisen kova känni taas kerran. Täytyyki täst lähtee Turuunpäin takas jollain vitun bussilla ja päätäki särkee. PRKL!

Joku ihana ihminen varasti/otti vahingossa mun repun. Saa kyl luvan palauttaa! Tuntomerkit: Ruskea/musta reppu merkkiä Lordz. sisältää kuluneet farkut siniset, mustan Cafe Del Raum-hupparin, sinisen Platinum t-paidan. Palauttajalle palkkio luvassa!


Ja Timce jostain ihme syystä, mulle jäi sun reppu!? Pistän sulle privaa, voit noutaa sen mun vanhempien luota.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Amuck

Posts: 2,396

#40 • • Amuck dub-i-dub
Thoh. Lasten absinthia.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco