526 posts, 27 pages, 166,955 views
Aune-mummo, 27.11.2006 16:46:
Jos mun pitäs jostakin valittaa niin nämä SA ATANAN AMMATTIVARKAATpitäs katkoo sormet *igor*tai sanoisinko
perseaukiset juomavarkaat ..(jos joku tästä tunnistaa itsensä , niin onnee vaan kovasti elämääs) lähti meinaan aika huolella juomat kiitään
Indiboi, 27.11.2006 17:01:
---
Jos mun pitäs jostakin valittaa niin nämä SA ATANAN AMMATTIVARKAATpitäs katkoo sormet *igor*tai sanoisinko
perseaukiset juomavarkaat ..(jos joku tästä tunnistaa itsensä , niin onnee vaan kovasti elämääs) lähti meinaan aika huolella juomat kiitään
---
Eikö näille juomapummeille voi virittää ansan laittamalla drinkkien sekaan kaikenlaista kivaa alkaen tyrmäystipoista ja päättyen..noh, oma luovuus olkoot rajana ja katselemalla sitten kun ne pyörivät puoljauhosena pitkin lattiaa?
Aune-mummo, 27.11.2006 17:19:
---
Indiboi, 27.11.2006 17:01:
---
---
Eikö näille juomapummeille voi virittää ansan laittamalla drinkkien sekaan kaikenlaista kivaa alkaen tyrmäystipoista ja päättyen..noh, oma luovuus olkoot rajana ja katselemalla sitten kun ne pyörivät puoljauhosena pitkin lattiaa?
---
paitsi et tää edellämainittu asiakaskunta juo niitä tyrmäystippoja pullon pohjiksi , ennenku lähtee mihinkään...
Uniq A.K., 27.11.2006 16:30:
-100% CD-bileet..? Missä teknarit, vinyylit? Onko tähän tosiaan menty?

Dorka, 27.11.2006 17:57:
---
---
Mitä äkkiseltään katsoi niin ainakin ne levyt mitä näki niin oli poltettuja - tiedä sitten oliko osa tosiaan MP3:na.

Sisään on ihan järkevää tulla ajoissa ja sinne pääskin heittämällä. Narikkaan ja veskiin ei jonoja. Tiskillä meni kassa jumiin, eikä auennu, joten se ei varmaan henkilökunnan vika ollu, etteivät pysty antamaan kaikkia tilauksia, jolleivät voi antaa rahaa takaisin...
) pääs hyvin. Ainoa töks-töks tuli narikkavaiheessa, kun jengi sai aikapahan sumpun aikaseks, mut sehän nyt on toosi yllättävää, kun on noin paljon populaa...
Ite olin ulkona jo joskus 20-15 vaille 4, vaiks lähin narikkaan päin haahuilee, kun Tiesto lopetti soittamisen. Mutta se olikin alakerran narikka se, yläkerrassa olleita kavereita sai jonkun aikaa odotella, mutta kun kaikki oli ulkona ja alko matka kotia, niin pohditiin kyllä, että selvittiin aika nopeesti ulos silti.
Ehdottomasti pitäis tuolla Bankissa jatkosskin pitää bileitä. Ensi kerta voi teillekin kauhistelijoille olla jo paljon parempi, kuitenkaan henkilökohtaisia hovimestareita ei taida mihinkään olla tulossa*vink*

Toi olis aika lähellä.
bailasin koko ajan... oli hieno paikka ja oli hyvä että yläkerta oli savuton, itse en tykkää tupakkia hengittää... mut miun on ainaskii vaikeeta ottaa kantaa toho järjestely puolee ku oli ensimmäiset isot bilee...baaritiskit oli kyllä kämäset...muuten hyvä ilta. kiitos
^Hagi^, 27.11.2006 20:18:
heh...niin oli.... mut nuo baarin hinnat
aapua...limu makso 3.5 euroo
onks tollasissa isoissa bileissä aina noin kallista?
^Hagi^, 27.11.2006 20:18:
heh...niin oli.... mut nuo baarin hinnat
aapua...limu makso 3.5 euroo
onks tollasissa isoissa bileissä aina noin kallista?