Club Colors 7th birthday event with Tiësto

526 posts, 27 pages, 145,025 views

Saapasmono

Posts: 24

#301 • • Saapasmono Passion-nisti
Aamulla taas huomas että on niitä joitain lihaksia, joiden ei uskonut koskaan voivan olla näin kipeet. Eilen oli hauskaa alusta loppuu, mentiin ihan täysiä, vaikka polvi oli vähän rikki ja käsi paketissa.

Käpä ja Kunnari veti jees setit, Tieston setti ehkä veny hieman pitkäks ja kävi välillä vähän tylsäks, mutta silti lopulta aivan loistava. Kuitenkaan ei pahemmin valittamista, yhdet parhaista bileistä missä oon ollu. Tosin kyllä tuonnekkin muutama niitä känniääliöitä mahtui keskelle lattiaa tönimään, mutta sehä on vaa pientä.
Burncycle

Posts: 106

#302 • • Burncycle Konttorirotta

p3T0, 27.11.2006 11:18:
---
Burncycle, 27.11.2006 10:55:
Olisi varmasti ollut kivat bileet omalta osalta jos ei molemmat reissuun lähtijät olisi peruuttanut viimetipassa. Onneksi sain erään genreen vihkimättömän mukaan seuraksi. Kiva oli hehkuttaa että tästä tulee tosi hyvä ilta jne... kun lähes loppuilta menikin jonottaessa. Sisään jonotus ja narikka jonotus oli ok, se kuuluu asiaan, mutta se valehtelematta 40 min jonotus baariin oli jo vähän liikaa!

Eniten siinä otti nuppiin kun baarimikko äkkäsi pari omaa kaveria joille se tarjoili heti, tämän jälkeen hän ottikin sitten seuraavan tilauksen siitä niitten vierestä, vaikka olisi ollut minun vuoro! Tämä tapahtui kaksi kertaa eikä syy ollut minun käytäytymisessä tai humalatilassa! Kerrassaan vaan amatöörimäistä käytöstä baarimikon suhteen. Mutta se oli vaan yksi kusipää eikä sitä voi laittaa colorsin mokaksi.

:=

---


ihan mielenkiinnosta utelen et ootkos ollu koskaa baaritiskil töissä? ei oo kauheen helppoo kattoo mikä naama on ollu siinä kauan ja mikä vasta tuli. tjn?



Yleensä käytäntö on ollut että otetaan ne asiakkaat rivissä, eli yksi kerrallaan aina edellisen vierestä ja näin edetään oman alueen puolelta toiselle. Kun tullaan tiskin päätyyn aloitetaan alusta, näin kaikki saa vuorollaan, eikä ongelmia tule. Ongelmia tulee jos rupee hyppimään ja tarjoilemaan vähän tonne ja sitten tonne... eli ilman mitään systeemiä. Kaikki baarimikot jotka on ollut kauemmin kun kaksi päivää töissä tietää tämän, mutta joillekkin ne kaverit menee edelle ja siksi systeemi meni sekaisin. Kavereiden edelle vieminen osoittaa että baarimikko ei ollut ammattitaitoinen, vaan amatööri MOT!
p3T0

Posts: 386

#303 • • p3T0 häslä

Dorka, 27.11.2006 12:36:
---
p3T0, 27.11.2006 12:10:
myönnetään ikiteini. mut sun "rakentavalle palautteelle" -->*pier*
anteeks ja *piis* mut your negativity sucks !
---

No ite aloitit joten kaivetaas sun palautetta vähän.

a) miten joku pystyy sun pieru ja hehkutus kommentilla mitenkään parantamaan bileitään?
b) eiköhän jokaiselle tullu selväks jo et oo aivan täpinöissä kun pääsit ko. bileisiin? Aivan kun olisit saanu ekan orgasmin.
c) naurettavaa tulla kitisee toisen palautteelle. threadissä, minne on tarkoitus antaa palautetta.
d) Itse en ole KOSKAAN ollut COLORSIN keikalla missä olisi ollut NÄIN PALJON tilaa. Yläkerrassa pysty tanssimaan aivan rauhassa, vessaan ei edes jonoa. Hallin takaosassa ja laidoilla tilaa, joskin jos haluat samanlaista tilaa eteenkin niin mä en ymmärrä miten lippujen vähentäminen sitä auttaa... sinne eteen jokatapauksessa ahtautuu kaikki pissikset (anteeksi yleistys) *lmao*

Täytyy sanoa, että EN OLE KOSKAAN OLLUT bileissä (venuena siis ihan sisätila klubi - eikä stadioni, ulkobilemesta tms.) missä olisi ko. luokan stara MISSÄÄNPÄIN (lue. Ibiza, Tokyo, Barcelona, Amsterdam yms.) maailmaa missä olisi ollut noin helposti saatavilla tanssimistilaa.

Jos sinulla on piereskelyongelmia tuntemattomille niin hakeudu hoitoon tai syö enemmän kuituja ja hyla jugurttia. Tulee paskat ja pierut ennen bileitä niin ei tarvii siellä tai aamulla kärsiä vaivoista. Ai niin *piis*



a)hihihih *pier**pier**pier* b)(ja noi oli vaan sulle, ei pileiden parantamiseen liittyvää)
c)välillä pitää vähän kitistäkkin(varsinkin ku heität niin hyvää läppää takasin mr.superstar:D) , d)mut ihanaa ku jotku ottaa nää jutut aivan tosissaan *iloinen*
e)mä olen aina iloisesti täpinöissä hyvistä bileistä, vaikuttaa et sä et, niin pitäiskö sun siirtyy suomipoppiin tms?

.. ja helevata jos mä järkkäisin bileitä niin positiivista palautetta olis tietty kivempi saada ku negatiivista.
(auttaako sun henkilökohtaiset musamieltymykset tekemään seuraavista bileistä paremman?)
voidaan me tätä jatkaa mun puolesta pidempäänkin, mut ehkä sitten privaatisti niin ei tarvii kaikenkansan joutua näitä lukee.

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

p3T0

Posts: 386

#304 • • p3T0 häslä

Burncycle, 27.11.2006 12:55:
---
p3T0, 27.11.2006 11:18:
---
Burncycle, 27.11.2006 10:55:

Yleensä käytäntö on ollut että otetaan ne asiakkaat rivissä, eli yksi kerrallaan aina edellisen vierestä ja näin edetään oman alueen puolelta toiselle. Kun tullaan tiskin päätyyn aloitetaan alusta, näin kaikki saa vuorollaan, eikä ongelmia tule. Ongelmia tulee jos rupee hyppimään ja tarjoilemaan vähän tonne ja sitten tonne... eli ilman mitään systeemiä. Kaikki baarimikot jotka on ollut kauemmin kun kaksi päivää töissä tietää tämän, mutta joillekkin ne kaverit menee edelle ja siksi systeemi meni sekaisin. Kavereiden edelle vieminen osoittaa että baarimikko ei ollut ammattitaitoinen, vaan amatööri MOT!



möykystä on helppo saada rivi *pepsodent*

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

michaeln

Posts: 55

#305 • • Edited michaeln
Kaikin puolin loistavat bileet. Paikka toimi erinomaisesti. Screenien matsku tyylikästä, valot hienot ja saundikin oli saatu toimimaan aikasta nätisti. Ainut mistä nyt vois narista niin narikka ja baaritiskit. (tuskallisen pitkään sai jonottaa) Mutta annettakoon se anteeksi, ensimmäistä kertaa tuola kuitenki bileitä järkättiin.

Musiikki uppops koko illan, ja Tiëstosta jäi ainaki allekirjoittaneelle positiivinen fiilis. Onneks ei tullut mitään järjettömän juustoista saundii. Alex & Käpä hoitti myös hommansa tyylikkäästi :)

Olavin kanssa saatiin jälleen mainiota matskua nauhalle. Ja voinkin jo nyt lupailla että Tiëston haastattelu on luvassa lauantaina klo 22:00 alkaen Radio KLF:n taajuudella (Helsinki 100.0mhz / www.klf.fi). Ohjelmassa muutenki jengin fiiliksiä, hyvää musaa ja paskaa läppää..

Kiitos näistä, seuraavia odotellessa ! :)

.m
Burncycle

Posts: 106

#306 • • Burncycle Konttorirotta

p3T0, 27.11.2006 13:10:
---
Burncycle, 27.11.2006 12:55:
---
p3T0, 27.11.2006 11:18:
---
Burncycle, 27.11.2006 10:55:

Yleensä käytäntö on ollut että otetaan ne asiakkaat rivissä, eli yksi kerrallaan aina edellisen vierestä ja näin edetään oman alueen puolelta toiselle. Kun tullaan tiskin päätyyn aloitetaan alusta, näin kaikki saa vuorollaan, eikä ongelmia tule. Ongelmia tulee jos rupee hyppimään ja tarjoilemaan vähän tonne ja sitten tonne... eli ilman mitään systeemiä. Kaikki baarimikot jotka on ollut kauemmin kun kaksi päivää töissä tietää tämän, mutta joillekkin ne kaverit menee edelle ja siksi systeemi meni sekaisin. Kavereiden edelle vieminen osoittaa että baarimikko ei ollut ammattitaitoinen, vaan amatööri MOT!

---


möykystä on helppo saada rivi *pepsodent*



Tiski tekee sen puolestasi. Ne joiden rinta koskettaa tiskiä saa tilata, eli ei oteta sellaista kättä joka yrittää tilata sieltä toisen tyypin selän takaa.
Mutta jos sinä olet baarimikkona töissä jossain, etkä tiedä tätä, niin eipä ole hurraamista!
dj Missiah

Posts: 303

#307 • • dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA
Lopettakaa toi helvetin ininä netissä ja olisitte tyytyväisiä siihen, että meillä on edes tällaisia kemuja täällä peräkylässä! *vink*
ElNiño

Posts: 289

#308 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Kyllä tykkäsin. Saavuin just Tiëston setin alkuun paikalle ja jaksoin loppuun asti. Peittosi kyllä Arminin, kuten odotinkin *hymy*
Nyt pitäis sit vielä jaksaa koulupäivä loppuun (8.30 asti täällä ollut) ja sen jälkeen vielä ilta töissä.. *pökr* Mutta kyllähän Tiësto aina sen arvoista on *hymy*
Setti oli kiva, tosin Adagiot ois voinu jättää tällä kertaa soittamatta.
Ainoot miinukset kaljalasien kanssa tanssilattioilla vaeltaville (ja joitten lasi päätyy lopulta lattialle tuhannen ****** päreiksi) sekä niille, jotka eivät osaa tanssia pienessä tilassa tasapainoisesti & horjumatta. *nauru*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

Sele

Posts: 16

#309 • • Sele
*huokaus*
Ensi reaktio paikalle saavuttaessa oli, että onpas täällä jonoa ja kello on jotain 23 :D
Mutta se liikkui kyllä suhteellisen nopeasti ja narikkaan se tyssäs. Enivei meentiin tanssiin ja oli kivaa ja näin tuttuja ja sillee.
Sitten lähdettiin etsimään vessaa, joka opastuksista huolimatta oli suhteellisen oudossa paikkaa ja kuten naisten vessassa aina.. jono oli jossain vaiheessa iltaa suhteellisen pitkä :P Ja joku tyttö raukka jossain vaihees iltaa jäi jopa lukkojen taakse..en kyl jääny kattoo et miten siinä kävi, mutta kuulemma ovi ei auennut *grr*
sinne lienee loungen tapaisen puolella olevalle baaritiskille oli suhteellisen pitkä jono ja siksi kai siinä kestikin kun jengi tilasi samalla kertaa enemmänkin juomaa :P Mutta enivei.. kaks baarityöntekijää tarjoilemassa 20 hengelle samaan aikaan ja kolmas työntekijä seisomassa siellä vieressä tuijottamassa mitä tekis.. Sainpa siinä samalla jäät ja karpalomehut kädelleni :D
Sitten saatuamme viimein juomamme koitimme ängetä takaisin sinne mistä tulimmekin ja sain ensin omat siideri päälleni ja sitten omat vedet päälleni :D illan juomalista oli siis mukavasti esillä :D
Tiesto oli kyllä mahtava, eikä muussakaan musiikissa valittamista ollut..Tykkäsin kyllä tanssia jalkani hajalle, mutta se ihmispaljous ja kuumuus vaan verotti sen verran, etten enää 2:n maissa saanut henkeä paljon ollenkaan..
Siispä piti lähteä pois vaikka maksoinkin lipuista suhteellisen sievoisen summan.
Mutta No can do..
Hauskaa oli silti joka tapauksessa vaikka hieman vaikeuksia on olla koulussa :P
ramsau

Posts: 403

#310 • • ramsau chuck my norris
Uutta suonessa, joten hei vain kaikille

Ensinnäkin täytyy hieman kommentoida teille jotka valittavat ravintolan palveluista:

Käsittääkseni tuo oli bankin ensimmäinen iso tapahtuma, joten ei todellakaan ole ihme että homma hieman kusee. Näin tapahtuu jokaisessa paikassa; areenoilla, jäähalleissa, baareissa etc. Kuten Alex sen lopussa sanoi: "ensimmäinen kerta on aina ensimmäinen, joten kärsivällisyyttä" Baarihenkilökunta oli peruskamaa ja järjestyshäiriöitä ei ollut, ainakaan en moiseen törmännyt. Korjatkaa toki jos olen väärässä.. Baaritiskeillä oli ne peruskaksijantteria, enempää ei edes olisi kannattanut ottaa. jonotys oli kyllä sietämätöntä, mutta näin käy kun tiskillä on muitakin ihmisiä kuin vain SINÄ joka odottaa juotavaa.

Eli en kyllä allekirjoita lausetta ollenkaan että "järjestely olivat aivan perseestä"

jonotus ainakin 22.30 oli suhteellisen vaivatonta. ei tainnut edes kymmentä minuuttia mennä, aika jouhevaa toimintaa.

Tilat oli hienot, liikkua sai suhteellisen vaivattomasti ja ei tarvinnut tunkemalla tunkea joka paikkaan (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta). Täydessä baarissa aivan ymmärrettävää.

Vessoihin ei ollut ikinä (!) muutamaa minuuttia kauempaa jonoa. Plussat siitä.

Ja huomioiden vielä, ensimmäistä kertaa olin tälläisissä kekkereissä ja iski meikään totaalisesti. äänentoisto oli edessä aika raju, mutta ei sielläkään tieten tahtoen pakko ollut viettää aikaansa. Parikymmentä metriä taakse, niin johan oli tilaa ja ääni siedettävällä tasolla. Vastasi odotuksiani enemmän kuin kuvittelinkaan.


Se katto oli kyllä hieno. Pointsit kotiin.
shenti

Posts: 18

#311 • • shenti
Nämä olivatkin minulle ensimmäiset kunnon bileet ja tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Tanssilattialla tuli vietettyä suuriosa ajasta, joten tuosta baaritiskille jonottamisesta en voi sanoa mitään omakohtaista muuta kuin, että itse onnistuin saamaan suht nopeasti juotavaa, aina silloin kun tanssimiselta sitä ehdin hakemaan.
Tiësto oli näkemisen ja kuulemisen arvoinen, mielestäni herra veti erittäin maukkaan setin ja niitä fiiliksiä ei voi sanoin kuvailla. Kiitos hyvistä pippaloista!

Dance4Life! *jiihaa*
verro

Posts: 35

#312 • • verro
Huhhuh olipa ilta. Tanssittua tuli oikeen urakalla. Ja kerrankin oli sitä tilaa missä tanssia*jiihaa*
Tieston setti osu ja uppos kyllä minuun.
*sydän*Southern sun *sydän*

Kokonaisuutena aivan mahtava ja onnistunut ilta! Iso kiitos Colorssille *aplodit*

Vain aamuja jäin hieman kaipailemaan...
yoni k

Posts: 667

#313 • • Edited yoni k disko
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! puol 7 kotona, nyt hereillä. olipa ilta! *aplodit*
Tiëstolta oisin kyllä paljon tracnempaa meininkiä odotellu, vähän liian progeiluks ja elektroiluks meni. Mut paikan, fiiliksen ja satunnaisten pirun hyvien biisien ansiosta bileet oli *iloinen**piis*
Kartsa

Posts: 19

#314 • • Kartsa
Hieman pettynyt valitettavasti Tiëston settiin, mutta kyllä se silti toimi. Jos Armin oltais saatu elokuussa tällaiseen tilaan kuin eilen... niin HUH HUH!*nauru* Southern Sun oli kyllä yks kohokohta Tieston setissä. Ja Alexin setissä "one of my dancefloor favourites atm": Carabella *aplodit* Iso KIITOS!
Avatar
#315 • • Dorka Guest

p3T0, 27.11.2006 13:04:
e)mä olen aina iloisesti täpinöissä hyvistä bileistä, vaikuttaa et sä et, niin pitäiskö sun siirtyy suomipoppiin tms?


Kyllä mä osaan tulla sinne minne haluan mennä *nauru*

.. ja helevata jos mä järkkäisin bileitä niin positiivista palautetta olis tietty kivempi saada ku negatiivista.


*lmao* taidat olla piiloblondi *nauru*

(auttaako sun henkilökohtaiset musamieltymykset tekemään seuraavista bileistä paremman?)


Musan suhteen tiesin mitä oli tiedossa enkä sen suhteen kitise, vaan nuo muut asiat. Et tainut lukea kovinkaan tarkasti mitä kirjoitin. Oot vieläkin niin täpinöissä et heilut enemmän, kuin pääsiäistipu. Mitäs turhaan privaan kun tämä on niin viihdyttävää täälläkin.
Alyna

Posts: 194

#316 • • Alyna

Marqueezi, 27.11.2006 11:04:
Plussat:
+ tilaa oli ja suuri sali sopi erittäin hyvin tuollaiselle tapahtumalle
+ tekniikka.. tosin valoja olisi voinut olla taaempanakin hiukan
+ Tiëston setti ..etenkin alku ja loppu (välissä meinas jo kyllästyä)

Miinukset:
- jonotus (sisään ja baaritiskille)


Yhdyn tähän.

Tiesto potki ihan kivasti, joskin väliin mahtui myös jokunen mitäänsanomattomampi veisu.. Ehkä jäi vielä vähän enemmän kaipaamaan vanhempia fiilistelysoundeja, mutta kyllähän noi uudemmat matskutkin sai jalat vipattamaan kivasti. Propsit ainakin Southern Sunista, Helsinki Scorchin'ista ja He's A Piratesta *hihu*

Lisäksi Alex Kunnarin setti upposi!

Väsymys kyl teki tepposet siinä mielessä, ettei ihan niin energisessä olotilassa voinut fiilistellä ja havainnoida kuin yleensä..

Joo ja katto oli tosi hieno *joo*
Avatar
#317 • • Dorka Guest

ramsau, 27.11.2006 13:42:
Käsittääkseni tuo oli bankin ensimmäinen iso tapahtuma, joten ei todellakaan ole ihme että homma hieman kusee. Näin tapahtuu jokaisessa paikassa; areenoilla, jäähalleissa, baareissa etc. Kuten Alex sen lopussa sanoi: "ensimmäinen kerta on aina ensimmäinen, joten kärsivällisyyttä" Baarihenkilökunta oli peruskamaa ja järjestyshäiriöitä ei ollut, ainakaan en moiseen törmännyt. Korjatkaa toki jos olen väärässä..


...noh, mä en tiedä asiasta ketkä vastas tiskeistä yms. ja tämä nyt perustuu vain olettamukseen, mutta... tiskin takana näkyi hääräämässä tuttuja naamoja hesarilta yms. joten niille jotka olivat tiskejä suunnittelemassa tiesivät mitä oli tulossa ja homma kusi noin pahasti. Enemmän tässä tapauksessa sanoisin ammattitaidon puutteesta, kun et laittaisin "ensinmäisen kerran" piikkiin.

Mut siis tämä nyt vain olettamus, tiedä mikä sitten on koko stoori.
nevermind

Posts: 8

#318 • • nevermind
Kivaa oli.

...koska oli hyvää seuraa, hyvää settiä, tilaa tanssia, asiallista porukkaa (eli mm. mahtuu tanssimaan 20cm2 tilassa ilman että pahemmin tönitään, pystyy kohteliaasti luovimaan koko tanssilattian halki tarvittaessa), hyvä fiilis kokonaisuudessaan.

Vähemmän kivaa oli se, kuten moni kommentoikin jo, että venue ei nyt oikeen ollut varautunut siihen että paikalle tulee oikeasti tuhansia ihmisiä. Vaikkei dokaaminen oliskaan pääasia niin kivojen etkojen jälkeen laskuhumala ottaa päähän kun tilaaminen on hyvin vaikeata, ja ei oikeen nappaa seisoa tuntia odottamassa sitä drinksua kun selän takana soitellaan aika herkullista settiä. Ulos pääsy kesti tunnin, joka on ainakin mun mielestäni liikaa.

Mutmut, se niistä nega-fiiliksistä. Muutoin oli kerrassaan kivaa. Yllätyksekseni Kunnari veti paremman setin kuin T itse. Hyvä Suomi!

Ideaali-paketti olis vielä parempaa settiä jos mahdollista ja sellainen venue jossa on tosiammattilaisia töissä...niinkuin esim. Orkidea, Super8 & Tab vaikka Bottalla...ai niin, missäköhän oonkaan uutenavuotena :)
anis

Posts: 2,451

#319 • • Edited anis
No aika vähäseks jäi nuo valot.. Tai kun niitä ei ollu mitä siin lavan päällä vaan. Narikka tosiaanki kusi joo vähän. Sain ihan väärät takit ja narikkamuija on silleen että: " No sä annoit tän lapun" Joo mutta kun nuo nyt ei vaan satu olemaan mun, ei tainnu ihan oikeesta narikasta antaa kuitenkaan tai jotain.. Mutta tulipa jalkaa nostettua varsin reippaasti hihulihei *tanssittel* Oli mukavaa!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

ramsau

Posts: 403

#320 • • Edited ramsau chuck my norris

Dorka, 27.11.2006 14:23:
...noh, mä en tiedä asiasta ketkä vastas tiskeistä yms. ja tämä nyt perustuu vain olettamukseen, mutta... tiskin takana näkyi hääräämässä tuttuja naamoja hesarilta yms. joten niille jotka olivat tiskejä suunnittelemassa tiesivät mitä oli tulossa ja homma kusi noin pahasti. Enemmän tässä tapauksessa sanoisin ammattitaidon puutteesta, kun et laittaisin "ensinmäisen kerran" piikkiin.

Mut siis tämä nyt vain olettamus, tiedä mikä sitten on koko stoori.



Kuten sanoin, henkilökunta oli peruskamaa. Mikot ottivat yhden tilauksen kerrallaan, tämän takia siinä kesti enemmän kuin olisi voinut kestää. Normaalisti 3-6 ihmistä kerralla, niin johan homma nopeutuu.

Mutta noh, ehkä ensi kerralla paremmin. Vaikka juominen oli jonottamisen takia vähempää kuin olisi voinut olla, nautin silti keikasta. Ei pidä antaa epäolennaisten asioiden häiritä. En kuitenkaan mennyt sinne juomaan pelkästään alkoholia, vaan nauttimaan hyvästä musiikista :)

Täytyy vielä sanoa loppuun että Southern Sun oli hieno kuulla livenä.

Totaali +++++