[reiv:] <3 Tampere 6.1.2007 @ Klubi

70 posts, 4 pages, 11,544 views

Nacu

#41 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Kukaan menossa Nokialta tuonne? Oon täällä töissä jumissa klo 22.00 asti ja voisin tulla kyydillä? *blush*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

-Santtu-

#42 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Vitsi ku ois saanu kuskin, niin olis ollu kiva piipahtaa pitkästä aikaa Tampereella.. *hmph*
milessi

#43 • • milessi Jai
ihan ok.. miinus tupakansavulle ja känniteineille *justjoo*.. enivei oli kuitenki kiva olla bileissä pitkästä aikaa *vink*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Beliar

#44 • • Beliar
Missä kuvat? *pepsodent*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Unik

#45 • • Unik
Et ole tosissasi? *nauru*
drS

#46 • • drS
mjooh, viimeks ku ite olin reiv -klubilla ni tuli vielä koko illan wanhaa saundia ja vaikka tiesinkin et toi linjaus ei enää oo niin paljoo käytös ni oisin kyl silti vähän eri saundia odottanu illalta. mut hyvin oli ihmisiä ja tanssilattia täynnä joten mikäs siinä! u&k:n kiksut rokkaili vaikka tuliki väsyny chain twilo thunderin sijaan :(

kiitos järjestäjäporukalle!
milo

#47 • • milo Plaugenaut
Kliffaa hei!

Oli kyllä suht tiukkaa äänimaisemaa koko illan, että jee jee. Nessilläkään ei ollut niin huono päivä kuin viimeksi Tampereen reivissä, ei todellakaan. <3

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

toma

#49 • • Edited toma Tototoototo
Tranceskenen Neon ja Proteus oli kyl riemastuttava näky, ja hyvää settiä! Erityispropsit Aphexista loppuun :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

DaJaque

#50 • • DaJaque
Ihan messevää settiä tuli Nessiltä, mutta Kim & Uke yllättivät ja tarjoilivat parasta antia tälle illalle. Screenit oli hianot ja valotki oli jees. Porukkaa hyvin paikalla ja meininki katossa ja silleen. Kiitos.
okiru

#51 • • Edited okiru Outo Hervantalainen
Hauskaa oli ja viskikänni toimi! Olin vielä nousuhumalassa klo 4:n dösässä ja siitähän matkaseuralaiset riemastuivat unohtamatta muutaman ranskalaisen vaihtarin ilmettä hoettuani non-stoppina "est-ce que vous voules suce ma bite" ... armas kiittää ja pahoittelee. Ensi kerralla varovaisemmin!

Rähinä-Akille terkkui ja Linksua oli luxus nähdä pitkästä aikaa <3 :]

ps. ainiin musakin oli ihan jees. Meikään ei toi minimal toimi ollenkaan mut Uken ja Kimin klasarit pelasti paljon. <3
Coma

#52 • • Coma

toma, 7.1.2007 15:55:
Erityispropsit Aphexista loppuun :)

Valaistaan maalaista sen verran, et Polynomial C lopetti bileet kuin bileet tampereella aikoinaan :)

Tervetuloa toistekin pääkaupunkiseudulle reivaileen! :D
diskoeno

#53 • • Edited diskoeno
Huutava vääryys: illan paras artisti soitti 30 minuuttia ja ennen puoltayötä. Sen kerran kun teknoa tarjotaan niin pilataan sekin ilo näin. Yhy yhy.
wallu

#54 • • wallu
Oli kyllä harvinaisen mukavat pippalot, säästyi perus polccakääliöiltäkin. Teknoiluissa meinas luiskahtaa välissä nyrkki sieraimeen mutta onneksi tuli menevämpääkin tavaraa kuitenkin :) Uken ja Kimin vanhaa trance ja reivisoundia olis voinu olla enemmänkin. Erityisesti Trope - amphetamine iski :)
Mireian

#55 • • Mireian
Mukavat pippalot tosiaan.. itse en voi täysin lukeutua näihin kääliöistä säästyneisiin, mutta.. ei se mitään *iloinen*
UzU

#56 • • UzU [33100]
Oli kyl eri kivat reivit.
blueflame

#57 • • blueflame of ananasmurska
Olipa ainakin teknoo. Hyvät setit kaikilta. DrS soitti kyllä tanssittavaa musaa ja olis ehkä sopinut vähän myöhemmäksi iltaa. Screenillä tais suurimmaksi osaksi pyöriä ilmeisesti muutama eri xmixi.
villelope

#58 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Siitä on kyl aikaa kun mä oon viimeksi ollut bileissä tanssilattialla.

Uken ja Kimin trancesetti toimi kyl yhdessä jättimäisen humalatilan kanssa. Onneks mun krapulat kestää vaan päivän.
tumpsi

#59 • • tumpsi rekisteröitymätön

LooPy, 8.1.2007 11:00:
krapulat kestää vaan päivän.

lucky you :king:

olipa nastaa, kiitos :)