mitä antaisit lahjaksi,kenelle ja miksi? -lahjojen antamis topic.

4 posts, 1 page, 1,638 views

Mellu-

#1 • • Mellu-
JOS saisit antaa yhden lahjan jollekkin,mitä antaisit,kenelle ja miksi? vai onko jokin lahjan antaminen ilman mitään kummoisempaa syytä mielestäsi parempi kuin pakolliset joulu-ja synttärilahjat?

Mikä olisi paras lahja seuraavissa tilanteissa (esim.jos kyseessä olisi paras ystäväsi) vai jäisikö lahja ostamatta?

1.synttärit (seuraavat)
2.joulu
3.nimpparit
4.kihlaantuminen
5.häät
6.muksun saaminen (tällöinkin kuulemma jotain ostetaan)
7. 50v päivä (tai vastaava)
8.ystävänpäivä

siispä aloitan..

Antaisin varmaan tuon yhden lahjan vanhammilleni,jotakin yhteistä,kuten lomamatkan tai maksaisin jotain kivaa ja isoa sekä kallista heidän kotiinsa,esim.ulkosivuremontti tai uusi autotalli.
JOS mulla siis olisi paljon rahaa :) mutta eihän se ollut rajoituksena,eli jos voisin niin näin tapahtuisi. Ovat he niin paljon mun eteeni tehneet kaikin mahdollisin puolin että haluisin joskus antaa takaspäin allso.Jälkikasvuahan ne toivois mutta aika hiljasta saa pidellä ainakin seuraavat 10v *hymy*

ja sit seuraava kohta :

kyseessä vaikka ystäväni Janne aka RID

1.ehdottomasti antasin 50e käteen --> saa ostaa mitä haluaa
2.kassillisen käpyjä
3.stringiritsa *lmao*
4.jos näin joskus käy niin tarjoon kännit
5.liisterillä toimivan ponin *nauru* no ei vaan.. heh varmaankin varapäreen *hih*
6.jos näin käy joskus ni ehdottomasti turvavyö
7.ison kasan kuubalaisia sikareita *joo*
8.kortti ja ehkä jokin pieni tilanteeseen sopiva :)

jepsan,eli ny vaa keskustelua jahlojen antamisesta yms :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

rose

#2 • • Edited rose vakaasti epävakainen
Vastaan nyt ohjeiden vastaisesti, koska olen nuori kapinallinen *pahis*

Omalle rakkaalle kämppikselleni antaisin seinän. Sellasen ihan oikean mikä eristää ääntä ja missä on ovi *hihu*

Sapsulle antaisin taskupuutarhan, jonka voi levittää mihin tahansa. Itse laittasin sen ensin Samin partsille, missä voisi pitää puutarhabileitä hyvällä näköalalla *pepsodent*

Mun ja äitin kissalle Harrylle mä antaisin uuden kodin jossain mailla, missä se sais olla aina ulkona *uuh*

Näitä vois keksiä vaikka kuinka, jatkan joskus päivällä =)

--
TwistedLife™ Amusement Park

remotion

#4 • • remotion nostatus guru
en antais lahjoja kuin kohdissa 4 ja 5.
yritän antaa lahjoja ihmisille joille ne kuuluvat, lähinnä hyväsydämmisyyden ja tosiystävyyden takia.
Mielestäni lahjan odottaminen on rumaa. ku ei odota mitään ni ilahtuu paremmin.

viimeks annoin lauantaina lahjaksi semmosen nätisti paketoituna iittalan pienen lasihommelin kaverille, ihan vaan yllätyksenä ja kiitoksena siitä et meil oli kesällä nii hauskoja reissuja ja se jaksoi kestää mun sekoiluja :D
tarkotus oli myös antaa eräälle tyttöselle puteli tuoksua siitä syystä että hän onnistui kovasti ilahduttamaan minua kesän jokasella reissulla, mutta se sitten jäi hänen viimeisten oikkujensa ansiosta antamatta.