UMF Kruises a la "Persé ® 5.8.2006 @ Turku

23 posts, 2 pages, 9,550 views

absx

#1 • • Edited absx
Häiritsevää, ettei ilmoittamattomasta tapahtumasta voi postata. Siispä, jatkot Klubilla olkoon osa Kruises-tapahtumasarjaa, UMF:ää anyway.

Törkeän ylihinnoiteltu marginaalimusiikin "festivaali" ei kerännyt allekirjoittaneelta sen enempää sympatioita kuin lippurahojakaan, mutta kaupungin ainoat jatkot herättivät kiinnostuksen.

Pääsimme Klubille 6:10. Maksoimme sisään (missään ennakkoilmoittamattomat) 8 euroa per naski, ja kuuntelimme (lähes täyden yleisön keskellä) huonoa musiikkia arviolta 10 minuuttia ennen kuin joku tuntematon poninhäntä kertoo mikrofonin välityksellä että "Poliisi sanoo, että meluhaittojen takia jatkot on loppu. Siispä: Ulos". Rahoja ei todellakaan myönnetty kassalla takaisin, vaikka puhelinnumeroja keräiltiinkin (positiivista sekin?).

Herrajjee. Klubilla on ollut ties kuinka monen tapahtuman jatkot, ja varmasti kovemmalla äänenvoimakkuudella. Poliiseja ei itse tapahtumapaikalla ainakaan univormussa näkynyt ensimmäistäkään, tullessa tosin siviilimaija päivysti Humalistonkadulla.

Bileen lopettaminen suorilta, kesken setin, ei kuulosta siltä toiminnalta, johon Suomen poliisin taholta on totuttu. Eikö poliisi kuitenkin kehota meluhaittailmoituksen saatuaan ensin säätämään äänenvoimakkuutta hiljemmalle ja vasta sitten ryhtyisi toimenpiteisiin, jotka edellyttäisivät vahvaa näkyvyyttä, mielellään univormuissa? Tämä jatkotapahtuma haiskahtaa törkeälle rahastukselle. Laiha lohtu oli jättää puhelinnumeronsa lippukassalle, tietäen, että numeroa käytetään enintään ensi keskiviikkona täytettäessä henkilökunnan lottolappua.

Tekisi mieli avautua ko. toiminnasta enemmältikin, mutta jätettäköön humalatilassa vähemmälle.
#2 • • ALIEN Guest
no huh *ding*

Tosi sääli jatkoja harrastavien ihmisten kannalta. Meil kävi myös aika kusiset siinä Mannila vai mikä lie mesta oli kun käytiin ulkopuolella niin sisään ei päässytkään takas koska oli liian täyttä :(

Mut itse ulkotapahtuman setit oli jotain aivan helvetin upeeta :)
Ozie

#4 • • Ozie
Uskomattomat kruiset. Oli vähän hauskaa, tuliki kolmeen otteeseen käytyy kruisimas. Propsit näistä!
Brass

#8 • • Brass Electric
DJ pp, edu, stigg dogg *aplodit**jiihaa*

--
Jos joku asia on varma niin se on aivan varma

Kriss G

#9 • • Kriss G Wir brauchen bass
Itse kruiseilta olin vain tixan ja vilungin hostaamassa botskissa mikä oli aika kokemus. "Onnellinen yhdyntä tuottaa terveitä lapsia, happy fucking makes healthy children" ihan tajutonta läppää sieltä tuli. Itse bileet oli parhautta lähes joka suhteessa.

+Accu *sydän* Ehdottomasti suomen kovin livebändi!
+Autechre
+NYC Survivors ja ne maailmanloppusoundiin sopivat visuaalit
+Martellan rullakebab *kuolaa*
+Päiväkoti perjantai yönä
+Lähes täydellinen sää koko ajan. (La päivällä oli välillä vaan ihan tuskastuttavan kuuma)

-Ne perkeleen mustat ötökät jotka seuras kaikkia kirkkaita vaaleita vaatteita
-Aikataulujen myöhästyminen

Oli niin päräyttävä viikonloppu että ens vuoden satseja alkaa odottamaan jo nyt. Lauantaina alkoi väsymys ja laskuhumala viemään voittoa eikä autossakaan (just se sininen paku manillan sisäänkäynnin vieressä) oikeen saanut lepoa joten päätin luovuttaa ja sinnitellä bileiden loppuun ja venaamaan että pääsee sänkyyn nukkumaan. Lyhyenä yhteen vetona vois sanoa että musiikki oli kovaa ja kovalla, naiset kauniita ja jallukola päihdyttävää. Big up UMF!

--
DESTROY ALL HIPPIES

Ozie

#10 • • Ozie

Kriss G, 7.8.2006 09:58:
Itse kruiseilta olin vain tixan ja vilungin hostaamassa botskissa mikä oli aika kokemus. "Onnellinen yhdyntä tuottaa terveitä lapsia, happy fucking makes healthy children" ihan tajutonta läppää sieltä tuli. Itse bileet oli parhautta lähes joka suhteessa.

Joo läpän taso oli kyl jotain uskomatonta. Pitiki reissata ihan Tixan läppien takia kolmeen otteeseen edestakas. Sit loppuki juotavat ja piti käydä täyttämäs. Olis kyl muuten voinu lillua koko aika vaan veneellä. Päiväliput veneisiin ens kerral *joo*
Gilgamint.com

#11 • • Gilgamint.com Making questions
Joo kruisi oli luxus nii perse ku tixa... molempia videolla... joten eiköhä niitäki nährä...

UMFist sen verra et mul oli hauskaa, ja eipä järkkäilybugit tai kuumuus haitannu... aina asioita voi parantaa ja virheist oppii... no oikeestaa ainoo mitä pitää sanoo...

et Klubin jatkot vähä vitutti et ne kärähti... DJLLÄ pitäs aina olla mukana

NWAN FUCK THE POLICE jonka pistää soimaa ennenku virrat veetää ja joutuu unpluggedina heittää loppukeikan käsiraudoissa !!!!

mä oon jollekki velkaa German Elektroniksin lätyn mut kelle? You know who u are... so get contacted!
jell-o

#12 • • jell-o the ultimate boytoy
ALL HAIL UMF!!!

eli toka kerta umfissa ja rokkas kyl taas iha täysii ja eniten jäi mieleen accu, autechre ja junkat...

miinuksena se etten saanut pidettyä juomia kylmänä autossa ja lauantain paahtohelle.

ens vuonna pakosti uusiks taas.

sinisen palmupakun väki kiittää!

--
god is alive and well in a sugar cube

#13 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Pe:
+Numminen ja Dj Sane sikakovaa matskua, vetää miltei vertoja Keuhkoille
+Blankon Rum n' ass (koska se basso puuttu)
+Känniläiset tutut
+Tuttujen myrkyttäminen
+KeijoG:n kohtaamiset kadulla

-Nälkänen känni, meinas mennä hermot. Oma vika mitäs en ehtiny syömään.

La:
+Autechre
+Jyväskylän seurue Autechren keikalla
+Varvintorin PA
+Keli
+Ihmiset (kaljajonoihin ois voinu etuilla paaaaljon enemmän, kiitos rehtiydestä suurin osa)
+Serotonotin vinkki lyhyemmästä kaljajonosta Varvintorilla, n. 1/3 niistä kahdesta
+Oulun pariskunta
+Helsingin pojat iltasella manillassa ja jokirannassa (Markus ja ?) jos luette niin ottakaa yhteyttä :)
+Manilla paikkana, muuttunu aika reippaasti viime kerrasta
+Känniset hengailut tuttujen kanssa
+Pasmando ja känni
+Jokirannan hippeilyt
+La Perseilyt
+Poke joka paino naaman mieleen että ehdin juosta automaatille ennen manillan porttien sulkeutumista <3
+Parkkarille piruilu vitsinä "järjestä ite parempi festari, nii!"
++Poket koko festareilla

-Ihmiset ahtaissa kohdissa hengailemassa manillassa, ei oviaukossa ei jutella kavereiden kanssa kun 500 ihmistä yrittää päästä ohi. Yksinkertaiset liikennesäännöt manillaan olis pelastanu tilanteen. Sakki kulki välillä väärään suuntaan sitä ihmisvirtaa, muut oikeella ja pari innokasta yrittäjää vastavirtaan
-Keli
-kallis kalja
-En nähnyt artisteja kun olin niin tunnelmassa
-pienet mustat kuoriaiset ja kirkkaan keltainen paita = olin suosittu

Kaikin puolin jäi parempi maku suuhun kuin aiempina vuosina. Selviydyin Konemetsän lauantain paahteesta joten Autechren keikalla ei ollut mitään hätää. Manillan pihalla hengailut oli loistavaa kun sisällä alkoi tulla liian hikinen tunnelma.
Manilla 100 Kåren -2
#14 • • Kauno Saario Guest
Umf muuten oli hyvä mutta mulla oli kuuma ja huono olla ku oli niin vitusti ihmisiä niin vitun pienessä tilassa, no ens kerralla taas parempi tuuri. Kåren?

Ja jos ei sauhu maistu, ei oo pakko polttaa...

Ainut mikä pomppas yli muun hyvän meiningin oli Boys Of Scandinavia, ohhoh sitä energiaa.
-P

#15 • • Edited -P
Turku ja UMF täydensivät toisiaan mitä ilmiömäisellä tavalla.
Viina oli viinaa, soundi toimi, naiset kauniita, sää hienoa, turkuposse joviaalina ja meitsi rules! \\\\o/

edit: paroni aukes liian myöhään :(

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

vergio

#16 • • vergio barbaari
Oli kyllä kivaa!!! Kaikki tosi jees mut päähän otti kyl ne vitun tyypit, jotka jumitteli siin manillan sisääntulon edessä!!! Vaikka näkivät et ihmisiä koittaa kulkee sisään ja ulos! Ku vartti oli kulunut siin parin metrin matkassa sisään niin tuli korotettua ääntä aika suoraan aiheesta ja se kyl auttoi... :D (hetkellisesti) Tilanteen kruunasi se mimmi joka seisoi mun takana ja kysäs multa jossain välissä et "hei, ootko sä menossa sisään vai et". En tie miltä tyttö näytti, koska en päässy sen ihmismäärän keskellä kääntymään! No joo mut se siitä (helpotti) Oli sairaan kivaa! Aamen *sydän*

--
Anna mun bailaa...

Individual

#19 • • Individual HYPNO!

Rujo Mutantti, 7.8.2006 14:40:
-Ihmiset ahtaissa kohdissa hengailemassa manillassa, ei oviaukossa ei jutella kavereiden kanssa kun 500 ihmistä yrittää päästä ohi. Yksinkertaiset liikennesäännöt manillaan olis pelastanu tilanteen. Sakki kulki välillä väärään suuntaan sitä ihmisvirtaa, muut oikeella ja pari innokasta yrittäjää vastavirtaan

Tulee mieleen sakemannit. Siinä on kyllä yksi kansa maailmassa, joille kiltisti jonottaminen tuntuu olevan yleisötilaisuuksissa täysin tuntematon käsite. Patsaalla bissekojun edessä rynnitään, kuka oikealta, kuka vasemmalta ja sitten kun ollaan juoma saatu, niin jäädään juttelemaan jonkun kaiffarin kanssa siihen pahimpaan sumppuun. Sama homma kun mentiin kohti juhlia erästä täyteen ahdettua siltaa pitkin, niin pitää puskea vastavirtaan mistä sattuu tai sitten siihenkin jäädä kertoilemaan kalajutut sun muut kuulumiset. *toktok* No se OT:sta.
p3trus

#20 • • p3trus

absx, 6.8.2006 09:03:
Törkeän ylihinnoiteltu marginaalimusiikin "festivaali" ei kerännyt allekirjoittaneelta sen enempää sympatioita kuin lippurahojakaan, mutta kaupungin ainoat jatkot herättivät kiinnostuksen.

Törkeän ylihinnoiteltu? Meinaatko että järkkärit rikastuu älyttömästi lipputuloilla? Toivottavasti saavat omansa takaisin. 30 lipusta, jolla voit nauttia lukemattomista esiintyjistä yli 12h ajan n. seitsemässä eri tapahtumapaikassa ei ole ylihinnoiteltu.

Suomessa lipun hinnoista valittaminen menee usein aika överiksi. Ihmiset eivät ilmeisesti pysty ymmärtämään, että bileiden järjestäminen maksaa, ja kulut olisi kiva kattaa yli yhden ihmisen pussista. Ilmeisesti tässä maassa on totuttu saamaan kaikki jonkun muun maksamana, usein kuulee valitusta esim. 8 euron pääsymaksusta, millä voi ostaa kokonaisen yhden drinksun baarissa.

Herrajjee. Klubilla on ollut ties kuinka monen tapahtuman jatkot, ja varmasti kovemmalla äänenvoimakkuudella. Poliiseja ei itse tapahtumapaikalla ainakaan univormussa näkynyt ensimmäistäkään, tullessa tosin siviilimaija päivysti Humalistonkadulla.

Yritätkö tässä jotenkin syyttää järjestäjiä? Syytä ihan niitä poliiseja vaan. Tiedoksesi, tapahtumapaikalla näkyivät univormupukuiset poliisit erittäin hyvin: kaksi poliisia piti ovea auki kun ensimmäiset pari sataa menivät sisään, ja sen jälkeen poliisit kiersivät koko mestan ja tarkastivat papereita yms.

Itse veikkaan että poliisit halusivat kostaa "liian lepposan" meiningin Briejoen rannoilla festarin yhteydessä, josta kommentoivat aiemmin, ja/tai Klubin sisäpihalla tunnin aamuyöstä hirveään ääneen kirkunut känniääliö oli saanut naapurit yliherkiksi.