elysion - Back to the Jungle part 1 (trancestep)

43 posts, 3 pages, 12,480 views

Blastoff

Posts: 40

#21 • • Blastoff
Genreihin tutustuu aika hyvin ostamalla musiikkia ja kuuntelemalla sitä, "winkity-wink" :). Iskur antaa vaan suuntaa, ja genret ja niiden vivahteet kehittyy ja muuttuu aika vauhdilla (esim. vanha b2b uus neuro).

Mut on toi "tracestep" joka tapauksessa ihan kuvaava termi tolle setille muutamien tunnistettujen biisien puolesta, vaikka tuolla muuta saundia onkin joukossa.

Junglen ja dnbn erojen keksiminen on aiheena aika kuuma peruna. Eroja on tai ei oo, samaa se silti noin suurinpiirtein kaikille konemusadiggareille tarkoittaa.

Noin tarkat genrerajat (junkasta ja dnbstä eteenpäin) alkaa olee jo mielipide- ja mielikuvituskysymyksiä. Nykyneurolla ei esimerkiks oo enää juurikaan tekemistä funkin (tai grooven) kanssa.
Mun mielestä :D

Itse miksaukseen liittyvät kommentit tulee kun saan kuunneltua.
tobo

Posts: 76

#22 • • tobo streethustla
muffler - embrace*sydän**sydän**sydän* kuunteluuuun....
elysion

Posts: 1,036

#23 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

hoopstar, 8.8.2006 20:08:
Uhh. Pistin kuunteluun ja tykkään kyl. Tää toimis bileissä kyl törkysen hyvin *jiihaa* Hyvä Hyvä ely!



Lämmittää kivasti, kun joku tollanen ei niin henkeen ja vereen junkkanaama tykkää tälläsestä setistä :). Eiköhän tällästä jossain Spinnin bileissä vielä kuulla ainakin. Toivottavasti muuallakin.
elysion

Posts: 1,036

#24 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Blastoff, 8.8.2006 20:42:

---

Junglen ja dnbn erojen keksiminen on aiheena aika kuuma peruna. Eroja on tai ei oo, samaa se silti noin suurinpiirtein kaikille konemusadiggareille tarkoittaa.

Noin tarkat genrerajat (junkasta ja dnbstä eteenpäin) alkaa olee jo mielipide- ja mielikuvituskysymyksiä. Nykyneurolla ei esimerkiks oo enää juurikaan tekemistä funkin (tai grooven) kanssa.
Mun mielestä :D

---



"winkity-wink" *vink*

Kaippa toi oma tarve lokeroida asioita mahdollisimman tarkkaan juontaa juurensa tuolta koulutuksen puolelta. Mielellään laittaisin setteihin tarkemman määreen, mutta ilmeisesti se ei oo hirveen loistava veto (ainakaan jos ei oo hirveen tarkkaa haisua aiheesta).

Tosta junkan ja dnb:n erosta ja munakana-ongelmasta on kyllä käyty monia kiihkeitä keskusteluja, mutta eipä ne oikeen mihinkään koskaan etene. Ja tottahan toikin on, että ei munkaan mielestä toi neuro kauheen funkkia oo yleensä.
hoopstar

Posts: 472

#25 • • hoopstar hoopstar
Konsta - Butterfly
*plur*
Blastoff

Posts: 40

#26 • • Blastoff

elysion:., 9.8.2006 00:09:
---

Kaippa toi oma tarve lokeroida asioita mahdollisimman tarkkaan juontaa juurensa tuolta koulutuksen puolelta. Mielellään laittaisin setteihin tarkemman määreen, mutta ilmeisesti se ei oo hirveen loistava veto (ainakaan jos ei oo hirveen tarkkaa haisua aiheesta).



Just hyvä ideahan toi suuntaa-antavien määreiden käyttö on. Tavikset saa jotain tuntumaa ihme suuntauksiin ja puristit saa taittaa peistä.
elysion

Posts: 1,036

#27 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

hoopstar, 9.8.2006 11:59:
Konsta - Butterfly
*plur*



Konstamufflerit on aika *plur*, mut ne kaikki on melkolailla sitä samaa. Samaan settiin ei kyllä montaa sen janpan biisiä oikeen uskalla laittaa. Hyviä biisejä, mutta melko samaa kaavaa noudattaa :/.
hoopstar

Posts: 472

#28 • • hoopstar hoopstar

elysion:., 9.8.2006 21:30:
Konstamufflerit on aika *plur*, mut ne kaikki on melkolailla sitä samaa. Samaan settiin ei kyllä montaa sen janpan biisiä oikeen uskalla laittaa. Hyviä biisejä, mutta melko samaa kaavaa noudattaa :/.


Seuraaviin setteihin sitten lisää konstaa *vink*
jaywink

Posts: 1,668

#29 • • jaywink bass warrior
tää on kyl mainio setti! pitäis viel kuunnella toi toinenkin.. miksauksia tulee eestä ja takaa ja tuntuu ettei niitä ehdi millään kahlata läpi kun pitäis viel omiakin levyjä joskus kuunnella *nauru*
elysion

Posts: 1,036

#30 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

jaywink, 14.8.2006 09:05:
tää on kyl mainio setti! pitäis viel kuunnella toi toinenkin.. miksauksia tulee eestä ja takaa ja tuntuu ettei niitä ehdi millään kahlata läpi kun pitäis viel omiakin levyjä joskus kuunnella *nauru*



Sellastahan se on. Pikkusen harmittaa kyl, että kumpikaan setti ei listoille noussu, kun vaan hetkeks. Ite pitäis kanssa jotain "uutta" materiaalia hankkia, mut pitää kattoo paljon pylly kestää *nauru*
genki

Posts: 872

#33 • • genki

elysion:., 9.8.2006 21:30:

Konstamufflerit on aika *plur*, mut ne kaikki on melkolailla sitä samaa. Samaan settiin ei kyllä montaa sen janpan biisiä oikeen uskalla laittaa. Hyviä biisejä, mutta melko samaa kaavaa noudattaa :/.



odotas ku tulee 'Mermaids' ja 'Mindgames'....


weeeeee-haaaaa..... XP

--
crop circles in the carpet

kml

Posts: 1,142

#34 • • kml Keyhole Markup Language
Jees, tää on just sitä ainoota "junkkaa", josta tykkään ku oon niin kiksu :/

Mut hyvä tää on *hihu*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Avatar
#35 • • astaroth Guest
ihanaa :')

tää on sitä mun bumpurassoo *sydän*
Stene

Posts: 430

#36 • • Stene
*jiihaa*

Tää uppos. H**vetin hyvä setti, just mun makuun.
Miraakkeli

Posts: 133

#38 • • Miraakkeli *As far as you can go*
Onkos tää nyt jossain erikoisemmassa formaatissa kun mun Winamppi ei suostu soittamaan..? *ding*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

Avatar
#39 • • astaroth Guest

Miraakkeli, 6.10.2006 20:05:
Onkos tää nyt jossain erikoisemmassa formaatissa kun mun Winamppi ei suostu soittamaan..? *ding*


formaatti näyttäis olevan .ogg

kyllä tuon pitäisi wimpparissa soida. en sitten tiedä, miten vanha versio sun softa on
Miraakkeli

Posts: 133

#40 • • Miraakkeli *As far as you can go*

astaroth, 6.10.2006 23:44:
---
Miraakkeli, 6.10.2006 20:05:
Onkos tää nyt jossain erikoisemmassa formaatissa kun mun Winamppi ei suostu soittamaan..? *ding*

---

formaatti näyttäis olevan .ogg

kyllä tuon pitäisi wimpparissa soida. en sitten tiedä, miten vanha versio sun softa on



Versio on uusin ja kaikki plugarit pitäis olla.. On se ennenkin oggia soitellut. Hämmentävää. *igor*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\