ASSEMBLY '06 - FIFTEEN GREAT YEARS

134 posts, 7 pages, 32,678 views

hypo

Posts: 15

#101 • • Edited hypo
Kiitos sequenssin poijjaaat :) Oli kivaa - ensimmäisen kerran ässyillä (vuosiin) oli reivi puoli silleen oikeesti elossa ja menossa, vaikka meinas tämä setä viimesenä yönä aamulla puol kasin pintaan nukahtaakkin videomikserin päälle - kun kofeiinin määrä kehossa laski 200mg ja muutenkin ko. alkaloidi oli jo lopettanut potkimisen.. näin se vaan menee - vanha ei tahdo enää jaksaa.. Vertex Visuals kuittaa kumartaa poistuu takavasempaan..
hypo

Posts: 15

#103 • • hypo

ezzy, 5.8.2006 12:50:
Fairlightin 4k intro oli esim - vitun makee :)

kohta yritän hiipiä areenalle, karmee väsy päällä.



Fairlightin super-animaation-pakkaus intro oli magia
lohikarme

Posts: 1,730

#104 • • lohikarme RitariVittupää

Jone, 7.8.2006 01:35:
"Moi hei! Mä oon nyt pelannut Diablo Kakkosta neljä päivää putkeen."
"Neljä päivää? Okei. Ootko nukkunut yhtään välissä?"
"En. Charrujen maksimileveli Battle.net:issä on 99 - arvaa millä levelillä mä oon?"
"No?"
"91. Kelaa. 91! Ootko sä pelannut koskaan Diablo kakkosta?"
"Okei... Joo, tota en oo ja mun pitäis tässä mennä."

Niin, tämä keskustelu käytiin kotiinlähdön yhteydessä. Mut käytävällä pysäyttänyt veijari oli n. 50v ja dunkkasi pikkasen neljän päivän LANitussessareille. OMG ASM06.



Tää samainen kaveri oli se joka esitteli mulle kännykkää, jonka se oli ostanut kuolinpesästä halvalla... ja diablo 2 pinssiä josta oli maksanut 2egee *lmao*

--
Qualis artifex pereo

hrdkvr

Posts: 3,929

#105 • • hrdkvr KURGO
oisko jollain linkkiä compojen tuloksiin?

--
-keep it hard-

hrdkvr

Posts: 3,929

#107 • • hrdkvr KURGO
oho kaverit ollu juryssa

randomi ja mclad

--
-keep it hard-

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#108 • • Aziz Combat Fighter
Fairlight jyräs ku perkele.

Pojat osaa! Melkee meni ennustukset oikein. En vaan ottanu huomioon et juniorit osaa arvostaa amigaa platformina. Ois muuten kiva, jos noi tuotokset jotka ei oo puuseelle vois imasta avina... Ei noi nelikiloset enää pyöri mun koneella edes.
thomas

Posts: 5,618

#109 • • thomas

Ana-5000, 7.8.2006 14:11:
Fairlight jyräs ku perkele.

Pojat osaa! Melkee meni ennustukset oikein. En vaan ottanu huomioon et juniorit osaa arvostaa amigaa platformina. Ois muuten kiva, jos noi tuotokset jotka ei oo puuseelle vois imasta avina... Ei noi nelikiloset enää pyöri mun koneella edes.



ne on kai tulossa tässä lähipäivinä assytv:n sivuille tai sitten pouet.netiin.
Woox

Posts: 146

#110 • • Woox
Dämn, jäi väliin tän vuoden osalta :/
thomas

Posts: 5,618

#113 • • thomas

hypo, 7.8.2006 10:27:
Kiitos sequenssin poijjaaat :) Oli kivaa - ensimmäisen kerran ässyillä (vuosiin) oli reivi puoli silleen oikeesti elossa ja menossa, vaikka meinas tämä setä viimesenä yönä aamulla puol kasin pintaan nukahtaakkin videomikserin päälle - kun kofeiinin määrä kehossa laski 200mg ja muutenkin ko. alkaloidi oli jo lopettanut potkimisen.. näin se vaan menee - vanha ei tahdo enää jaksaa.. Vertex Visuals kuittaa kumartaa poistuu takavasempaan..



kiitoksia itsellesi. oli sen verran tiukkaa settiä vj-puolellakin että.
sts

Posts: 7,969

#114 • • sts Sama pyynti aitta!

Ana-5000, 7.8.2006 14:11:
Fairlight jyräs ku perkele.

Pojat osaa! Melkee meni ennustukset oikein. En vaan ottanu huomioon et juniorit osaa arvostaa amigaa platformina. Ois muuten kiva, jos noi tuotokset jotka ei oo puuseelle vois imasta avina... Ei noi nelikiloset enää pyöri mun koneella edes.



Se amiga demo pyritettiin WinUAE:n kautta eli amigaemulaattoril. Itsekkin katoin sen tos hetki sit
sts

Posts: 7,969

#115 • • sts Sama pyynti aitta!
Bombmanin musat oli jees, demo oli tylsä muute
rjv

Posts: 731

#116 • • rjv neuron tuoppi kiitos

thomas, 7.8.2006 17:54:
kiitoksia itsellesi. oli sen verran tiukkaa settiä vj-puolellakin että.



i second that. hyvää paskaa ol.
akir0

Posts: 2,554

#117 • • akir0 idleRPG champion 2009
1995 soundtrackki potkii persettä niin, että oksat pois. Erityisesti greetings partti.
rjv

Posts: 731

#118 • • rjv neuron tuoppi kiitos
little bitchard for president
thomas

Posts: 5,618

#119 • • thomas

akir0, 7.8.2006 22:51:
1995 soundtrackki potkii persettä niin, että oksat pois. Erityisesti greetings partti.



i second that, paitti se greetings part taitaa olla remix