Tsunami 2v. 30.09.2006 @ Mäntsälä

111 posts, 6 pages, 28,327 views

ANONYM

Posts: 731

#21 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
no siitä voi olla 100%varma et menoa on*jiihaa*
Claquesous

Posts: 3,206

#22 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Robert Crumb on kuningas. Propsit järkkäreille, kun tajuavat hyvän päälle.

--
32. of December

polly

Posts: 1,259

#23 • • polly Herra
järjestämme kuljetuksen asemalta ja asemalle,
katselin että kaks junaa osuis kohille toinen on mäntsälässä 20.18 ja toinen 22.18.

takas lähtee 10.40
myös 13.40 lähtee juna mut siihen ei voi taata kyytiä ;)

KOROSTAN vielä että jos kukaan ei ilmoittaudu tulemaan junalla niin asemalla on turha odotella kyytiä :D
ilmoitukset privaviestillä ja viestiin kummalla junalla on tulossa :D
sts

Posts: 7,969

#25 • • sts Sama pyynti aitta!
Mutsi asuis mänsäs, vois mennä sinne bunkkaa, mut luulen kyl et Illut vetää nyt pidemmän korren.
ANONYM

Posts: 731

#26 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!

sts, 18.9.2006 13:31:
Mutsi asuis mänsäs, vois mennä sinne bunkkaa, mut luulen kyl et Illut vetää nyt pidemmän korren.



jos tykkää kiksusta nii mikäs siinä...*lmao*heh.
Crome

Posts: 123

#29 • • Crome tillälailla
hehe :D tänne kyl vois päräyttää taas.. viimeks oli hyvää menoo, mut ite vaa väsähti :(
no mut nyt sit uus yritys *jiihaa*
zany

Posts: 54

#30 • • zany
meikäläinen on tulossa bilettämään. Taas lupaudun auttamaan missä vain tarvii, ja jos kyytii löytyy niin vielä paremmat mahikset on auttaa. *jiihaa**hymy*
ANONYM

Posts: 731

#32 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
ja kaikki nukkuu varastoon että sitten jaksaa KOKO yön*jiihaa*
Crome

Posts: 123

#33 • • Crome tillälailla
salee *hih* ja sami vetää taas lonkkaa takahuonees *hih* *nauru*
jumituinen

Posts: 27

#34 • • jumituinen
Minä tarjoudun myös vapaaehtoiseksi avustamaan kemujen kasaamiseksi,jos tarvetta löytyy.
subu

Posts: 1,174

#35 • • subu Suski
hehkuti, hehkuti.. viikko viel!! <3<3
Avatar
#36 • • ikj Guest
talpa - my kingdom *fiilistel*

tänneppänäin ehdottomasti! <3
Alimieli

Posts: 207

#37 • • Alimieli Älä oo tommonen, oo tämmönen.
TALPAAAAA! MegamassiveHyPeR. *plur*

Tuotanoinniii.. Tuonnehan voisi järjestää HKI:stä myös jotain kimppakyydityksiä, eikö? *hih*
Miazu

Posts: 815

#39 • • Miazu Päivänsäde
Asia on tosi tosi surullinen koska sekä talpa että me kaikki täällä odotimme tätä kun kuuta nousevaa ja sitten joku puuttui peliin ja häneltä hävisi passi :(((

Ollaan yritetty soittaa suurlähetystöt ja poliisi asemat Serbiassa läpitte ja vaikka Talpa saisikin uuden passin ( mikä on mahdotonta Serbiassa ) niin viisumi on aina passi kohtainen ja tämäki viisumi mikä on nyt Talpalla kesti parisen kuukautta kaikkinensa koko prosessi,

Olen henk kohtasesti masentunut koko jutusta pahasti ja juuri kun tämä olisi toteutunut niin näin käy ja aika syvälle olen mennyt mietteissä no piristykseksi sitten kuitenki saatiin uusi artisti

Quantum Leap tekee melodista Full onia ja tekee myös yhteistyötä Vibe Triben kanssa ja ei varmalla jätä näitä bileitä kylmäksi ja aamuun olemme saaneet myös Brasiliasta kaverin soittelemaan levyjä :))

elikkä toivon kaikesta huolimatta että kaikki nyt vihdoin sitten sujuisi hyvin muitta mutkitta

ja pliis kaikki kädet ristiin että se passi sieltä Belgrastista löytyisi sitten olisi vielä kaikki ennallaan ja toivon tätä ihmettä tapahtuvaksi *nyyh*

Mutta näillä mennään eteenpäin tällä näkymin