NiPetSy: Bileeeeeet!!!! vol2 14.10.2006@Kotka

178 posts, 9 pages, 42,395 views

KriSSe^

Posts: 85

#161 • • KriSSe^
Ensinnäkin, kiitos ja onnea Ninnulle..!*sydän*
Hyvät bileet, yllättävän paljon tuttuja ja ihanaa et Kouvolan porukkaakin näki pitkäst aikaa.. *hali*
Musiikki oli hyvää ja tanssilattialla tuli viihdyttyä, kunnes uni alkoi painamaan ja menin päiväyöunille..niitten jälkeen olo oli sit niin tööt ja väsyny, et luovutin jo puol kuudelta ja lähin kotiin nukkumaan.. *haukottel*
Mut kiitokset viel kerran Ninnulle ja soittajille ja ihan kaikille..*hihu*
Ens vuoden pileitä odotellessa. *pepsodent*
HannaNanna

Posts: 44

#162 • • HannaNanna
OiH, olipahan muksaa..Sai oikein sitte tambattua 12 tuntii *tanssittel* Vaikkakin mulla toi tambbaus meinas ihan tyystin jäädä taka-alalle kun tapasin niin IHANIA uusia tuttavuuksia...Ja mullahan juttua riitti niin maan perskuleesti!! *jiihaa*

Mut aivan sairaaan kiwaata oli taas jälleen kerran vanhojen tuttavien ja uusien tuttavien kanssa juhlia Ninnuliinin syntymäpäiviä... I Like It!! *sydän*

Ja erityiskiitokset Pablolle, huiiii, tosi loisto settii..toivottavasti kuulemme sua joskus täällä kotkan suunnalla uudestaankin *aplodit* Ja pusuja Tialle *hali*

Ens vuonna uudestaan uusilla jekuilla!! *plur*
Individual

Posts: 10,942

#163 • • Edited Individual HYPNO!
Sen aikaa mitä paikalla olin, niin ei voi muuta sanoa kuin, että olipahan eroa viime vuotiseen synttärijuhlaan, siis todella. Arvioni paikan syrjäisen sijannin vaikutuksesta asiakaskuntaan osottautui oikeaan. Mestoilla toden totta oli reivikansaa ja tietty epämääräinen aines loisti poissaolollaan. Paikka oli varsin perfecto tällaisiin kemuihin, että mielellään siellä näkisin uudelleenkin bileitä. Uusi järjestötalo, anyone? Dekot olivat hillittyjä, mutta sopivat kuin nyrkki silmään siihen tanssisalin tunnelmaan. PA:sta täällä jo mainittiin, joten siihen ei enää. Tosiaan jo puolen kahden /kahden maissa kiitettiin, kumarrettiin ja poistuimme pienen seurueemme kanssa takavasemalle, joskin osa heistä taisi vielä saapua mestoille aamulla. Mutta onnea vielä kerran Ninnulle ja kuulostelkaahan, josko paikka vielä tulevaisuudessakin olisi meidän kaikkien ilona.

edit: Nyt sai Dj Telakkakin kasvot ja varsin tutut kasvot olivatkin... *vink*
Veivi

Posts: 971

#164 • • Veivi Pablo
Vihko auki!

Olipas lystiä. Vielä kerran ninnulle onnitteluja ja kiitos kaikille jotka jakso tanssahdella vielä aamun tunneillakin! Ulosanti jonkinverran takkuaa joten täältä tähän näihin tunnelmiin. Kiitos ja anteeks.

Ps. kakssataalitraa
Dementation

Posts: 2,892

#165 • • Dementation wednesday?
Enpä sit paikalle henkilökohtaisista syistä eksynyt.
Onnittelut kuitenkin Ninnulle.

Kuulin että paikka ja puitteet olivat oikein oivat.
Ehkä nään ne sitten jos joku muukin täällä alkaa bileitä pitää joskus.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Kristulii

Posts: 6

#166 • • Kristulii
ihan tässä tuli vielä mielee, että onkos minkäänlaista kuvamateriaalia ihanista kemuista?! :o
toivottavasti ensvuonna on bileet samassa paikassa, vaikka syrjässä olikii.. tosi hyvä paikka kyl pitää tollasia pippaloita. *joo**hihu*
René Patrick

Posts: 826

#167 • • René Patrick
Jeh..onnea sankarille vielä kerran minunkin puolesta..

Tomaen kanssa soiteltiin pieni b2b, koska en raflakeikan jälkeen oikein jaksanut enään yksinään hirveämmin soitella..kiva oli nähdä että porukka jaksoi vielä tanssahdella aamu kymmeneen asti vaikka itsellä oli väsy ja soittointo/fiilis olisi voinut olla parempikin, muttamutta ihan nastaa oli loppujenlopuksi..

Iso kiitos tanssijoille *sydän*
eva

Posts: 3

#168 • • eva
Oli muuten loistopirskeet, tuli pitkästä aikaa oikein jorailtua!!!
*jiihaa**tanssittel**aplodit*
Kiitokset Ninnulle ja muille toteuttajille!! *joo*
Max Raven

Posts: 85

#169 • • Max Raven
... mis mun peruukkin o, oonx taas kuistil... kiitos
Max Raven

Posts: 85

#171 • • Max Raven


sun tukkas on mun kylppäris kuivumassa! *iloinen*




yeah, thänx.. mites muistanx mä ihan oikein että virallisen valvojan silmän alla mun säkäkorkeuteni oli 65?
T-Justice

Posts: 892

#172 • • T-Justice

Max Raven,
mites muistanx mä ihan oikein että virallisen valvojan silmän alla mun säkäkorkeuteni oli 65?



Kyllä se tais näin olla!? *mittanauhahymiö*
NinnuX

Posts: 132

#173 • • NinnuX TiTiTyy-TyTy

T-Justice, 17.10.2006 19:06:
---
*mittanauhahymiö*



No niiii justiisa.Ja se mun säkäkorkeus sitte jäi mittaamatta.:D

Mut seuraavaks sit ku se virallinen valvoja on paikalla.:) ??

--
Se on niin kunnes annan toisin ymmärtää.Ja vaikka niin kävisikin,ymmärtäisinkö sitten kuitenkaan antaa?ymmärtää tai ei ymmärrä. Antaa tai ei anna.Ota siitä sitten selvää.Tai älä ota.

-meiju-

Posts: 29

#174 • • -meiju-
Oikein mukavat kemutukset oli kyllä!! *plur* seuraavia odotellessa!! Ja jotain kuvia olis kiva nähdä??
Ninnulle vielä iso *hali* ja monta *pus**sydän**sydän**sydän*
Crash

Posts: 17

#175 • • Crash
Tosi kiva nähdä kaikki yheskoos jalkaa nostamassa. *jiihaa* Onnistunut tapahtuma. Olin itsekkin pitkästä aikaa mukana liikehtimässä ja se tuntu hyvältä. Kiitokset kaikille hyvästä tunnelmasta ja isot kiitokset Ninnulle *aplodit*

--
En resa som ingen annan...
Tupakalla naapurin mummoa taluttavan koiran kanssa...

HannaNanna

Posts: 44

#176 • • HannaNanna

Max Raven, 16.10.2006 23:34:
... mis mun peruukkin o, oonx taas kuistil... kiitos



Sä oot AINA kuistilla!! *tirsk**aplodit*

Tai ainakin lauantaina olit koko aika kuistilla... *pahis*
Max Raven

Posts: 85

#177 • • Max Raven

Sä oot AINA kuistilla!! *tirsk**aplodit*

Tai ainakin lauantaina olit koko aika kuistilla... *pahis*



...no mut nii, siellä on nii muksa olla ku mua on pidetty siellä mitei koko lapsuus... =)