kixua 3min previkka

10 posts, 1 page, 2,627 views

ratsastuskoulu

Posts: 604

#1 • • Edited ratsastuskoulu
Kommentteja saa heittää, 112kbit previkka, pätkitty vähän sieltä täältä..
Kyseessä on tällä kertaa suht puhdas kixuttelu tosin vähän normaalista poikkeavilla chordchangeillä.
hrdkvr

Posts: 3,929

#3 • • hrdkvr KURGO
ihan paska!..


ei vaiskaan kivalta klasarikiksulta kuulosti,, nyt tähän tulee varmaan joku 25 muuta viestii missä haukutaan et kun ei olla taas tuotu mitään uutta genreen, mut kukapa enään sitä toiskaan.

perushyvä 8 +

--
-keep it hard-

CM

Posts: 1,507

#4 • • CM
Toi melodia oli pirun makee ja chordivaihdot kans. Vaikkakin mentiin perus 3-soinnuilla, mut silti oli hyvä. Ainut etten enää noista peruskiksubiiteistä saa mitään irti :) Tarttis groovea lisää. Äänenlaatu oli myöskin aika ohkanen, puuttuu voima ja yläosasto tukossa, tosin varmaan johtuu osin sekin tosta mp3:n äänenlaadusta.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#5 • • ratsastuskoulu

hardikaveri, 31.7.2006 14:38:
ihan paska!..



*nauru*


ei vaiskaan kivalta klasarikiksulta kuulosti,, nyt tähän tulee varmaan joku 25 muuta viestii missä haukutaan et kun ei olla taas tuotu mitään uutta genreen, mut kukapa enään sitä toiskaan.

perushyvä 8 +



Juu kiitosta vain palautteesta.. Eihän tässä kauheasti mitään uutta ole, biittipuoli kaipaa vielä hieman ehkä terästystä.. Mä olen huono muutenkin tekemään uutta :P
ratsastuskoulu

Posts: 604

#6 • • Edited ratsastuskoulu

CM, 31.7.2006 15:02:
Toi melodia oli pirun makee ja chordivaihdot kans. Vaikkakin mentiin perus 3-soinnuilla, mut silti oli hyvä. Ainut etten enää noista peruskiksubiiteistä saa mitään irti :) Tarttis groovea lisää. Äänenlaatu oli myöskin aika ohkanen, puuttuu voima ja yläosasto tukossa, tosin varmaan johtuu osin sekin tosta mp3:n äänenlaadusta.



Kiitti palautteesta :)

Mitä tarkalleen tarkotat tuolle groovella? Perkussio-osastohan tästä puuttuu täysin ja sitä täytyy viilata vielä, toisiko se sitä groovea lisää? Vai meinaatko että basslineen pitäisi tehdä muutoksia tms?

Olen ihan _helvetin_ huono tekemään hyviä perkussiolooppeja.. En tiedä vääntääkö yleensä porukka ite noita vai käyttääkö jotain valmiita looppeja mutta ite en tykkää käyttää valmiita vaan duunailen mielummin ite kaiken.
CM

Posts: 1,507

#7 • • Edited CM

miikka, 31.7.2006 19:00:
---
Mitä tarkalleen tarkotat tuolle groovella? Perkussio-osastohan tästä puuttuu täysin ja sitä täytyy viilata vielä, toisiko se sitä groovea lisää? Vai meinaatko että basslineen pitäisi tehdä muutoksia tms?

Olen ihan _helvetin_ huono tekemään hyviä perkussiolooppeja.. En tiedä vääntääkö yleensä porukka ite noita vai käyttääkö jotain valmiita looppeja mutta ite en tykkää käyttää valmiita vaan duunailen mielummin ite kaiken.



Kyl perkat tuo groovea. Yleensä tarkotin tost rumpuosastost tota perus haikkakuvioo ch-ch-oh. Tuo mukavasti elämää (groovea) kun ne menee vähän enemmän offbeat tai random menol eri rumpusoundit, mut kuitenkin niin et ne soundit tukee toisiaan. Toisaalta en tiiä miten sellanen kiksuun sopii, mut luulis sopivan, onhan sitäkin aika techiä tehty. Ite teen perkussiot niin, että pistän kosketinrivin täyteen kaikenmaailman kolinoita ja soittelen biitin päälle suht randomilla niitä niin pitkään, ennenkuin keksii jonku ittensä mielestä hyvän ja se äkkiä talteen, sit uutta soundiläjää päälle samal meiningil. Tossa on yhest uuden raidan alust pätkä minkä kaikki soundit on just tol meiningil tehty. Jos hiirellä syötät nuotit koneeseen, niin en ihmettele jos on vaikee tehä perkkalooppeja :) Mulla siitä ei tulis mitään. Koskettimistolta ne on helppo soittaa loppupeleis, kunhan on soundit aseteltu hyvin koskettimille.

Nii ja ei tos bassolinjas mielestäni ollu mitää valittamista
krisus

Posts: 3

#8 • • krisus normi tyyppi vaan...
Kyllä mulla tämä soisi... Eli ei mikkän huono tämä ollut... Arvosana 8 1/2

--
Anime-dance

jjkobsson

Posts: 959

#9 • • jjkobsson
Hyvä tästä vielä tulee.

--
||jjkobsson||

ratsastuskoulu

Posts: 604

#10 • • Edited ratsastuskoulu
Kiitos kommenteista, viilailin vähän biisiä ja sain sen signattua *piis*