Reclaim the streets@Jyväskylä 19.8.2006 @ Jyväskylä

25 posts, 2 pages, 5,787 views

eemi

Posts: 186

#1 • • eemi
Jatkobileet Ilokivessä samalla lineupilla plus ylläristaroilla!
a-j

Posts: 785

#2 • • a-j
rts <3<3 *jiihaa*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Miazu

Posts: 815

#3 • • Miazu Päivänsäde
juhuuuuu jyväskylään katutanssia harrastamaan ihanaa ja jyväshyvässä on aina ihanaa <3 odotan innolla :)
eemi

Posts: 186

#4 • • eemi

Miazu, 3.8.2006 12:35:
juhuuuuu jyväskylään katutanssia harrastamaan ihanaa ja jyväshyvässä on aina ihanaa <3 odotan innolla :)



Itse olet ihana ja Ollikin on enkä malta odottaa että tulette<3<3<3 Tulee niin siistii, toivottavasti kadulla ei sada...
pomo

Posts: 68

#5 • • pomo pomppu
Pitää muistaa ottaa iso paketti väriliituja mukaan*plur* pääsee koristamaan kadun kauniin väriseksi. Sataa tai ei niin paikalla ollaan, on se kaduilla jorailu niin helmee.
eemi

Posts: 186

#6 • • eemi
Line up Kadulla

klo 13.00 Miazu vs Polly (psy)
klo 14.00 Gimmix (reggae, hiphop)
klo 14.45 Kuuro k & Läski Peto (huippuhittejä)
klo 15.30 Indigo ( trance)
klo 16.30 Laser Lasse ( musta rytmi)
klo 17.15 Koshiz ( reggae)
eemi

Posts: 186

#8 • • eemi
HOhooo:) Vähän siistii, mä en ookaan ennen ollut anarkistikriminaalivätys*pahis* Mahtavaa, saadaan ilmaista mainosta!
anniharha

Posts: 1,937

#9 • • anniharha
Joo tänne kyllä täytyy tulla! *joo*
Ja mitä säähän tulee niin kaikki kelpaa, kumpparitkin löytyy niin kerrankos sitä sateessa tanssii *plur*


...herätti hilpeyttä meidänkin aamupalapöydässä tuo ks:n mielenilmaus *tirsk*

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#11 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Itsa parti!
pomo

Posts: 68

#12 • • pomo pomppu

eemi, 17.8.2006 11:52:
HOhooo:) Vähän siistii, mä en ookaan ennen ollut anarkistikriminaalivätys*pahis* Mahtavaa, saadaan ilmaista mainosta!



HEIKKI SIVONEN, Kokoomuksen Nuorten K-S piiri ry, piirihallituksen jäsen, Jyväskylä on kyl mun uusi suosikki ehdottomasti. Millon on vaalit? *plur**pahis*

"Kadunvaltauksen järjestäjät vaativat lisää tilaa elämäntavalleen, heidän omien sanojensa mukaan ”yleiselle hengailulle”. Itse en aio jäädä hengailemaan rallien ajaksi, vaan tarttumaan mahdollisuuteen tehdä talkootyötä" *nauru*
marpa

Posts: 100

#13 • • marpa
Juhuu! Viikonlopun suunnitelmat menivät uusiksi, joten pääsen sittenkin tänne.

Tanssijalka vipattaa jo, kun tiedossa on kadunvaltausta monen vuoden tauon jälkeen. Kerrassaan mainiota! Toiveissa aurinkoista säätä ja hyvää psykeilyä.
Miazu

Posts: 815

#14 • • Miazu Päivänsäde
Joo mä oon kanssa jo aivan aivan tulessa tulossa :D ihanaa täytyy myöntää *blush*
pasik

Posts: 174

#15 • • pasik
Jatkoilla minulta tulossa alkuiltaan proge/progepsykemöhkäleitä ja siitä sitten kohti menevämpiä soundeja.. joko goa- tai fullon-meininkiä, katsotaan mille näyttää lauantaina :)
anniharha

Posts: 1,937

#17 • • anniharha


---
HEIKKI SIVONEN, Kokoomuksen Nuorten K-S piiri ry, piirihallituksen jäsen, Jyväskylä:

"-klip- Itse en aio jäädä hengailemaan rallien ajaksi, vaan tarttumaan mahdollisuuteen tehdä talkootyötä"



Vallataanhan mekin kadut talkootöinä! *ding*
Vois melkein laittaa lauantain lehteen henkilökohtaista-osioon postia, pyytäis Heikin talkootansseihin! Tuliskohan se *tanssittel**tirsk*

--
and though my words could save the world they never come out right

eemi

Posts: 186

#18 • • eemi
*pihkassa*Aurinko paistaa! HAHAHAA! krinimaalijaosto kaivaa aseensa/agregaattinsa esiin ja käy hyökkäykseen! *tanssittel**tanssittel**tanssittel**aplodit**aplodit*
pasik

Posts: 174

#19 • • Edited pasik
Kohta alkaa \\o/
pasik

Posts: 174

#20 • • Edited pasik
Hyvät jatkobileet oli! Indigon goatrance-hitit lopussa jättivät erittäin hyvän mielen bileistä, juuri niitä biisejä joihin itse on rakastunut 10 vuotta sitten :)

Kiitos!