Condo & Elevation Presents: Beach Duel 19.8.2006 @

45 posts, 3 pages, 9,251 views

FS

#1 • • Edited FS
Näist tulee ihan paskat taas niinkuin viimeks oli vähän häslinkiä, JA KIITOS kaikille jotka vastas gnereaattorin tankkauksesta! mä ja snaggo oltiin kutakuinkin viimeisiä siellä ja tanssittiin Ainoina... MUt siis oikeessti oli näis hyviäkin puolia, skene ppl oli harvas kyl, ja 3h dnb setti oli aikas helmee.. mut siin se sit olikin....

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Kriss G

#2 • • Kriss G Wir brauchen bass
Condo ja Drop it tarjoaa taas juhlat Bodomin jo legendaksi muodostuneella murha rannalla.

Lineup:

Aaron (Condo)
Fierce (Elevation)
Kriss G (Fury, Condo)
Missiah
Junior (Fury)
Anton Sonin (fury, Ambrosia)
Kinli
+ muita TBA

Luvassa laatu soundia ja entistäkin paremmat puitteet. Isompaa, parempaa ja laadukkampaa biletystä Bodomilla kuin koskaan aikaisemmin. Tule mestoille ja nauti kesän viimeisistä päivistä siellä missä kuuluukin, rannalla parhaan musiikin tahtiin.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Kriss G

#3 • • Kriss G Wir brauchen bass

JasonR, 28.7.2006 13:34:
Näist tulee ihan paskat taas niinkuin viimeks oli vähän häslinkiä, JA KIITOS kaikille jotka vastas gnereaattorin tankkauksesta!

Siis häh? Tää piti sit oikein tulla tulevien bileiden topiciin kertomaan? Ehkä nää palautteet vois pitää siellä edellisten bileiden palaute topicissa. Tai sit mä en vaan tajuu.

--
DESTROY ALL HIPPIES

display23

#4 • • display23
fury ownaa nää kekkerit!
Kriss G

#5 • • Kriss G Wir brauchen bass

Galrav, 3.8.2006 10:27:
fury ownaa nää kekkerit!

Tai sit me ownataa furyn soittajat *vink*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Arscavadance

#7 • • Edited Arscavadance
noniis timetable on saatu valmiiks:

17:00 Anton Sonin (Fury, Ambrosia)
18:00 Kinli (Alternative, RAD)
19:00 Missiah
20:00 Aaronson (Condo) Vs. Kriss->G (Fury, Condo=
21:30 Fiercepunch (Elevation)
22:30 Surreeel dj (Fury, KUSC)
23:30 jugend Junior (Fury)
00:30 TROU-BoWWoW (Condo) & zanyini (Valvomo:)
02:00 Fat Joe ft. Roni B2B Jay-Z ja bubba-mc
+ special guest dj kenttäsika (Esso mikkelä)
sekä Condo Proudly REPREZENT iso h... tunnetaan paremmin H

--
Condo Tappaa!!

Arscavadance

#8 • • Arscavadance

Näist tulee ihan paskat taas niinkuin viimeks oli vähän häslinkiä, JA KIITOS kaikille jotka vastas gnereaattorin tankkauksesta! mä ja snaggo oltiin kutakuinkin viimeisiä siellä ja tanssittiin Ainoina... MUt siis oikeessti oli näis hyviäkin puolia, skene ppl oli harvas kyl, ja 3h dnb setti oli aikas helmee.. mut siin se sit olikin....

joo siis nää kemut meni ihan perseelleen viimeks...Vettäki sato kaatamalla...ööö jengiä oli tuplasti siihen verrattuna mitä odotettiin. Kaikki soitti mielestäni menevät setit. Aikatauluissa pysyttiin suhteellisen hyvin ja eikä tullu valituksii. oon pahoillani jos generaattorista loppu gaso 4 pintaan ku rannalla oli enää joku pari tyyppii jäljellä ja meidän ainut ajokuntoinen joutu mennä himaan nukkuu hetkeks koska hanellä oli KUUMETTA. Olen pahoillani niiden loppu sähläreiden puolesta. Olis varmaa pitäny laittaa kyltti "EI RÄHINÖITÄ" niin ne olis jättäny väliin. Mutta enskertaa varten ollaan varauduttu... virheistä ollaan opittu ja pyrimme saamaan ens kekkereistä vielä toimivammat ja hommaamme isommat bensakannut ja toivotaa et kide pysyy terveenä. CONDO posse kyl toivottaa teidätki lämpimästi tervettulleeks...

--
Condo Tappaa!!

FS

#9 • • Edited FS

Arscavadance, 3.8.2006 21:16:
---
*snip*

---

*snip*

Pari ihmistä oli juuri minä ja snaggo :) kiitos juuri tämän halusin kuulla :) toivotaan vaan että lämpötilat, siis sää sallii ja suosii. Viel ku tulis sellaiseta porukkaa jotka olis illasta aamuun niin olis aika jees, ettei tarvitsisi kahdestaan taas olla ))) Vois vaik tuoda 1Olitraa kans, kaiken varalle :) DNB ku sois joku enemmän (kiitokset viimekertaisesta JOPA 3 tunnin setist) niin olis kyl mahtavaa...
Onnekseni huomasin, että psy-goa jne. ei soinu (WOOHOOUU), siitä kans BIG respectit

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

Snaggo

#10 • • Snaggo ;__;
Jotenki lineuppia katellessa ei heti iske silmään et tääl sois mitenkään hullu määrä rumpubassoa :/

--
bojoing.

#11 • • Fire C Guest

Snaggo, 4.8.2006 01:13:
Jotenki lineuppia katellessa ei heti iske silmään et tääl sois mitenkään hullu määrä rumpubassoa :/

Ei tosiaan soi..
tobo

#12 • • tobo streethustla

nooo me akun kanssa yritetään pelastaa tilannetta parhaamme mukaa*pepsodent*
display23

#13 • • display23

Fierce, 4.8.2006 10:07:
---

---

Ei tosiaan soi..

Jotain munanlutkutuspumpingenrgyhaarthoussii pelkästää..
#14 • • Jaska Guest

Galrav,

Hah, tottakai ja ehkä jtn muuta kivaa.
Sphyxia

#15 • • Sphyxia Maracujá!

JasonR, 3.8.2006 22:49:
Onnekseni huomasin, että psy-goa jne. ei soinu (WOOHOOUU), siitä kans BIG respectit

*eiei* *grr*
Kriss G

#16 • • Kriss G Wir brauchen bass

Arscavadance, 3.8.2006 21:16:
---
toivotaa et kide pysyy terveenä.

Dream on! Mä hommaan vähintääki syfiliksen viimeistää täl viikolla.

ps. Kitlerit on söpöi <3<3<3<3<3<3SCHMAU!

--
DESTROY ALL HIPPIES

Epyx

#17 • • Epyx

Kriss G,

mä hankin koiranpennun joka näyttää mussolinilta ja lähen pätkii kitlereitä
#18 • • Fire C Guest

Galrav

Haha! Sitä itseään ja paljon muuta...*vink*
Kriss G

#19 • • Kriss G Wir brauchen bass

Epyx, 7.8.2006 13:57:
---
Kriss G,

---

mä hankin koiranpennun joka näyttää mussolinilta ja lähen pätkii kitlereitä

Kitlerit sulkee sun fasisti koiran mauschvizin keskitysleirille ja siellä sun piskis siirtyy koirien taivaaseen savupiipun kautta *sydän**plur*

--
DESTROY ALL HIPPIES

Kriss G

#20 • • Kriss G Wir brauchen bass

JasonR, 3.8.2006 22:49:
---

Ei soinu, eikä tule soimaankaan *vink*

--
DESTROY ALL HIPPIES