sunrise festival 2006 poland 21.7.2006 @ kolobrzeg

10 posts, 1 page, 3,303 views

aakoo123

#1 • • Edited aakoo123 kaikki käy jegen kanssa
Kolobrzegin rantalomailijat saavat lomilleen yllättävän käänteen, kun kaupunkiin ajaa toista sataa rekkaa pystyttämään kesän ykköstapahtumaa: Sunrise festivaalia!!! Koko viikonlopunajan kestävä tapahtuma kerää paikalle n.70 000 tuhatta elektronisen musiikin ystävää. Upeitten kelien helliessä +36 astetta (keskiarvo viikonlopulta). Pilvetön taivas ja aurinko pitävät ihmiset hyvällä tuulella! Paikka yllätti siisteydellään ja ammattimaisuudellaan. Homma toimi ja ihmiset tamppasivat hyvien artistien tahdittamana! Myös paikan hintapolitiikka yllätti positiivisesti. Alue oli aidattu ja pyöritti ihmiset kevyillä jonoilla. Ainut huonopuoli oli, että jos poistui alueelta, maksoi uudelleen sisään. Mutta kaikki palvelut löytyivät kyllä alueen sisäpuolelta. Tapahtuma on selkeästi kasvanut, koska areenoiden kokoa oli kasvatettu hillittömästi! Jokaiselle löytyi jotain neljän areenan voimin. Kahdelle suuremmalle areenalle mahtui n. 30 000 henkeä, mutta silti moni pettyi kun ei tullut ajoissa perille!!! Suomipoika meni jonojen ohi RAHALLA! Näin siis meillä*pahis* Mutta paikalliset ei *aplodit* Kaksi päiväiset festivaalit huipentuivat 6 km pitkälle hiekkarannalle, jossa chill out vaihdettiin toimivampaan elektro houseen....fiilis vielä porukalla sen verran kova*tanssittel* Iltojen kohokohtia: Hillittömät puolen tunnin megailotulitukset; Mieletön äänentoisto. Jokainen areena soi omanaan ja erillään; Slaavilainen kauneus; Puolalaiset artistit (soittivat monta kansainvälistä tähteä suohon); Jerry Ropero & denis the manace (räjäytti potin) ja Sebastian Ingrosso (räjäytti potin)! Kaiken kaikkiaan mahtavat bileet! Hinta laatu-suhde 10! Ensi vuonna Helsingistä lähtee bussilasti Puolaan, Se on saletti.....kuunnelkaa puskaradiota. Terveisin: puolanpolkkamatkat R.Y.

--
monet puhuu... minä teen!!

m1kk3

#2 • • Edited m1kk3 no-life
miks sä laitoit ton tapahtuman kalenteriin äsken ku se on menny jo ja mun käsittääkseni toi kalenteri on kotimaisille tapahtumille tarkotettu tahi sellasille ulkomaisille missä soittaa kotimaisia immeisiä *ding*

*wannabemodeil*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sts

#3 • • sts Sama pyynti aitta!

mikke, 27.7.2006 21:05:
miks sä laitoit ton tapahtuman kalenteriin äsken ku se on menny jo ja mun käsittääkseni toi kalenteri on kotimaisille tapahtumille tarkotettu tahi sellasille ulkomaisille missä soittaa kotimaisia immeisiä *ding*

*wannabemodeil*

Jep. Oikeassa olet
Tarsu

#5 • • Tarsu
wanapiit lässyttelee taas, huoh!

hitto, sunriset ois kiva kokea joskus!
yhdet bileet olen nähnyt dvd:ltä ja hitto mikä meisseli :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

AaKo

#6 • • AaKo Tosi veivaaja

tarsu, 27.7.2006 22:55:
wanapiit lässyttelee taas, huoh!

hitto, sunriset ois kiva kokea joskus!
yhdet bileet olen nähnyt dvd:ltä ja hitto mikä meisseli :)

*vink*

--
En se mää ollut!!!

Tarsu

#7 • • Tarsu

MaaKoz, *vink*

Mennääks Marko?
(vaikka taitaakin olla laitonta puhua tääl siitä,
ku joillain saattaa mennä yöunet ;) )

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

aakoo123

#8 • • aakoo123 kaikki käy jegen kanssa
niin no anteeksi kaikille kun toi nyt tuli tonne menneisiin tapahtumiin... no jospa ens vuoden bileet sitten löytyis sieltä minne menneet tapahtumat kuuluvat. ja kaikki ovat kyllä tervetulleita kattelemaan mitä ens vuonna tuolta löytyis...

--
monet puhuu... minä teen!!

Syce

#9 • • Syce
Jep...Ens vuonna lähdetää! varasin lomani jo nyt tuohon ajankohtaan sopivaksi=)