ROYAL STREET JAM 29.7.2006 @ Turku

9 posts, 1 page, 1,104 views

Rocca

Posts: 3,064

#1 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Jahas jos nytten pääsis nauttimaan edes tästä illasta :) eli toivottavasti pääsis tänne saakka :)

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

LunarDust

Posts: 149

#2 • • LunarDust Yks-kaks-RAX!
miksi siinä luki että on avoina klo 05:00 asti ja sit ne sulkee sen klo 01:40.
ei oikeestan voi valittaa koska se oli ilmainen mutta silti kumma että ei pidä mitä lupaa.
ile

Posts: 184

#3 • • ile
nii flyeris painovirhe? tai jotain no joka tapaukses oli hauskaa vaikka olinkin vaan hetken sisällä

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

Rich

Posts: 109

#4 • • Rich

LunarDust, 30.7.2006 17:07:
miksi siinä luki että on avoina klo 05:00 asti ja sit ne sulkee sen klo 01:40.
ei oikeestan voi valittaa koska se oli ilmainen mutta silti kumma että ei pidä mitä lupaa.
[/q

Bileet loppuivat järjestävästä tahosta riippumattomista syistä. Aikaisen lopetuksen ja sisäpihalle muuton taustalla olivat terveysviranomaiset ja desibelimittarit.
Aboa Vetuksella ei varsinaista ongelmaa ollut, mutta meidän oli silti lopetettava siellä, vaikka viiteen asti soittamisesta oli sopimukset olemassa vielä lauantai päivään asti.
Kaikkiaan musaa soitettiin festarien aikana Royalissa yli 30 tuntia, ni eikös siinä ollut sentään kohtuullisesti aikaa jamitella!

LunarDust

Posts: 149

#5 • • LunarDust Yks-kaks-RAX!

Rich, 30.7.2006 19:41:
---
LunarDust, 30.7.2006 17:07:
miksi siinä luki että on avoina klo 05:00 asti ja sit ne sulkee sen klo 01:40.
ei oikeestan voi valittaa koska se oli ilmainen mutta silti kumma että ei pidä mitä lupaa.
[/q

Bileet loppuivat järjestävästä tahosta riippumattomista syistä. Aikaisen lopetuksen ja sisäpihalle muuton taustalla olivat terveysviranomaiset ja desibelimittarit.
Aboa Vetuksella ei varsinaista ongelmaa ollut, mutta meidän oli silti lopetettava siellä, vaikka viiteen asti soittamisesta oli sopimukset olemassa vielä lauantai päivään asti.
Kaikkiaan musaa soitettiin festarien aikana Royalissa yli 30 tuntia, ni eikös siinä ollut sentään kohtuullisesti aikaa jamitella!



Kyllä oli todella heinosti laitettu bileet ja monta tuntia jammittelu aikaa. Itse en pystynyt käymään siellä joka ilta ja lauantai oli ainoa ilta kun pystyin käymään. minä vain ihmettelin mistä syystä se aikainen sulkeminen johtui. Olen muuten todella tyytyväinen ja sielä oli meilestäni onnistunut saamaan mukavan tunnelman paikan päälle.
Dzad

Posts: 353

#6 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
Yep.. Hieno paikka järjestää bileet... erityisesti lauantaina sisäpiha näytti mukavalta. *super*

Oli kuitenkin sääli että launtaina bileet loppuivat juuri kun tulin takaisin pienen ("kyllä ehdin syömäänkin kun bileet loppuivat vasta klo 5") ruokatauon jälkeen. *eikä*

Kiitos!

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Bio

Posts: 4,429

#7 • • Bio The Bullies / Pinky
Jep, kiitos myös munkin puolesta. Ihan helmee musaa tuli! Tosi siistii nauttia auringosta ja kaverien seurasta. Täällä tuli viihdyttyä to ja pe ilta sekä la käväsin paikalla nopsasti.
Amuck

Posts: 2,396

#8 • • Amuck dub-i-dub
Mmmm, Aboa Vetuksen piha on kyllä hieno paikka pippaloida, ilmaisbileet ovat aina mukavia, poppi oli hyvää ja ihmiset kivoja. Ja oijoi kuinka suloista biittiä kuunneltiin lauantaina - "tää lyö samaa tahtia mun sydämeni kanssa"!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#9 • • Hexe Guest
Kivan näköstä oli kun käväisin mestoil :) Olin jo matkal takas sin kahden mais viettäänn loppuiltaa siel mut sit kuulin matkal et ne oli slut....pöh.