Club Dimension - 1st Anniversary 6.10.2006 @ Helsinki, Malmi

58 posts, 3 pages, 11,971 views

Steven Hoaks

#41 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ei voi muuta sanoo kun että voi huh heijaa *jiihaa* Muutaman kerran olen paikassa käynyt enkä ikinä uskonut että tästä paikasta saada mitään fiksua.
Voi kuinka osasinkaan olla väärässä. Pojat oli saanut tästä ihan eri puolen esiin. Ei kauaa kestänyt kun tuli jengi tanssilattialle ja se olikin sitten ihan tukossa aivan loppuun saakka. Jengiä oli kun pipoo ja hiki virtas.
En ole innostunut hardista (neonin setistä) vuosiin mutta nyt olin hyppinässä käsittämätön meno päällä etu rivissä! Harharyhmä oli laittanut paikan myös ihan eri sfääreihin omilla valoilla ja siitä suuren suuri plussa!
Kokonaisuus oli täys kymppi! Iso käsi järjestäjille! *joo*

Ps:Paljon kuvia tulee myös vähän myöhemmin.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

#42 • • Fuzzy Guest
oli kivan näköstä ja kivaa musaa!! mua vaan nauratti se lappu mis luki "EI TOIVEITA TÄNÄ ILTANA" (tai jotain..) ei se siel tod turhaa ollu ku jotku oli iha et *täh* mitä tää on? Mä käyn pyytää räbää! (ja sinne meni)*nauru*
mut oli kivaa! *pihkassa*Neon*pihkassa*
Wegez

#43 • • Wegez wegezandnicsilver.com
ööh...huomenta..? *pökr* *lmao*

Huh huh...paikka oli ihan tupaten täynnä..paikka vetää sen 250ihmistä ja siel oli nyt n.400!!! *jiihaa* ..ja huh sitä poikien liekitystä..kuuma, kostea ja kova meno oli alusta loppuun..porukkaa vaan tuli, tuli ja tuli koko ajan sisään! *hikoil* *plur* Meidänkin loppusetin aikana alkoi porukkaa valua tanssilattialle ja siellähän se sitten pysyikin loppuun saakka! *joo* Mein playlisti varmaan julkaistaan kuhan keräillään ja muistellaan, että mitäs sitä tulikaan soitettua... *hihu* [känni tais olla aika hyvä nimittäin]

Kiitos HARHARYHMÄ, Kiitos, dj:t, Neon, Jussi ja Mikael! Ja Kiitos Teille bilettäjät! Raflalle myös iso kiitos..oli hubaa!! *aplodit* *jiihaa*

--
...we´re all made of stars...

Sparkling

#44 • • Edited Sparkling TEAM Kyntäjät
Mäki eksyin paikalle hetken mielijohteesta, en tosin ehtiny olla paikalla kuin reilun tunnin mut oi että mitä menoa!! *aplodit* *jiihaa* Oli kyllä erittäin hyvä veto lähtee tänne, parani fiilis ehkä x 1000 :D - ja kuumahan siinä tuli! Kiitosh.

- Ja huomas et paikal oli kunnon kasa paikallisii: ehdin kävellä joku puolmetrii siel ines narikoilt eteenpäin ni joku tarras mua perseestä kunnol ja muutenki kattoivat iha kybäl ku joras kunnol :D Mut kivaa oli!

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

hallucinogen

#45 • • hallucinogen Edain

Fuzzy, 7.10.2006 03:50:
oli kivan näköstä ja kivaa musaa!! mua vaan nauratti se lappu mis luki "EI TOIVEITA TÄNÄ ILTANA" (tai jotain..) ei se siel tod turhaa ollu ku jotku oli iha et *täh* mitä tää on? Mä käyn pyytää räbää! (ja sinne meni)*nauru*

Muutamat kerrat Tillikassa käyneenä en kyllä yhtään ihmettele jos osa jengistä oli vähän pihalla :D Kuinkas paljon siellä oli sitä ns perus baarikansaa ja mites ne oli sit mukana?

Parista palautteesta päätellen jengiä ainakin riitti täyttämään tanssilattian mut oliko kaikki vannoutuneita bileissä kävijöitä vai jotain ihan muuta? :)

--
pikku-*possu*

Dneya

#46 • • Dneya Sizkolizko.
Kylläpäs oli menoa *slurps* Loppuillasta sai ihan tehdä työtä jos mieli päästä baarin toiselta puolelta toiselle puolelle tanssilattian läpi. Oli kun ois muurin läpi koittanut änkeä. Ja lämmin oli, Huh.*hikoil*

Ekaa kertaa Tillikassa, mut vastaaviin tapahtumiin takuulla toistekin! Paikallisesta kuppilasta oli saatu kyllä hyvännäkönen *piis* Omasta näkökulmasta sanoisin että paikalla oli niin bilekansaa 1/3 kuin muuta väkeä 2/3 (?) ja kaikki meni siellä kyllä ihan yhes koos. *aplodit*

Kiitos järjestäjille, oli loistava ilta *tanssittel*
Sekä seuruepojille, oli hauskaa *tirsk* *slurps*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

Syntse

#47 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Aijaijai nam. Kiitokset järkkäleille... tätä lisää. Kyllä on taas jalat hieman väsyneet kun tuli pompittua sitten päälle 1,5h putkeen.

Tillikka oli kyllä muuttunut hieman sitten siitä mitä se normisti on... pieni paikka ja pieni tanssilattia mutta tuolle tuskin paljoa pystyy, täyttä siellä oli ainakin siinä noin puoli yhden aikaan ja siitä eteenpäin. Kyllä nähtävästi kantaporukka oli ihmeissään et mitäs hittoa tää nyt on ja istuskelivat vaan nyrpein naamoin jossain reunoilla mitä itse havainnoin.

Useammin vain hardia malmin suuntaan, maistuu tänne suuntaan ainakin. Kiva oli kun voi vain kävellä bileistä kotiin eikä jonotella tuntia taksia keskustassa.

Kiitos Neon hyvästä setistä ja juttuhetkestä.

Terkut vielä Stevenillekkin oli kiva tutustua ihan kasvokkain.
Stonewoman

#48 • • Stonewoman
Ou jeah!

Se oli mun eka kerta Tillikassa ja jos siel joka kerta on tollasta musaa niin ai että :) Jotkut siel näytti olevan aika pihalla, et mitä ihme musaa tääl on... hihi... Loppua kohden meno parani aika lailla!

Kannatti ehdottomasti lähteä *hihu* Neonilla oli niiin loistava setti! Mikäs siinä eturivissä joratessa *aplodit* *plur* Ja kiitosta vaan hänelle juttutuokiosta!!!! Oli aika kipeenä jalat sen hyppimisen jälkeen kun käveltiin kotiin, mutta on se aina sen arvosta! Toivottavasti hajalla oleva polvi parka kestää viel ens lauantain Säteenkin!!
Oli kuumaa ja kosteeta menoa, mutta niin se pitää ollakin *hikoil* Ja toivottavasti ulkomaalaiset kaverit viihty kanssa... vähän ihmettelivät, että tälläsissäkö paikoissa suomalaiset teknoilee x) Ainakin joku pongas sukunimensä dj listasta *iloinen*

Toivottavasti samanlainen tapahtuma olis pian uudestaankin! Kyllä sitä kunnon polkkabileet on aina paikallaan :)
Combo

#49 • • Combo Tunemasterz
Ihan mahtava meininki oli. Porukkaa oli todella paljon ja tanssilattia tukossa. Dj:t soittivat hyvää musaa ja hauskaa oli. Neonille iso kiitos todella maistuvasta setistä.*plur*Koko mesta oli muutenkin hyvin suunniteltu valoineen ja soittopöytineen. Näihin bileisiin tullaan kyllä toistekin.

Kiitokset järjestäjille ja soittajille mahtavasta illasta.*aplodit*
#50 • • Fuzzy Guest

hallucinogen, 7.10.2006 13:39:
---
Fuzzy, 7.10.2006 03:50:

---

Muutamat kerrat Tillikassa käyneenä en kyllä yhtään ihmettele jos osa jengistä oli vähän pihalla :D Kuinkas paljon siellä oli sitä ns perus baarikansaa ja mites ne oli sit mukana?

Parista palautteesta päätellen jengiä ainakin riitti täyttämään tanssilattian mut oliko kaikki vannoutuneita bileissä kävijöitä vai jotain ihan muuta? :)

no olihan siel siismelko reippaasti näit "normi -bilettäjii"... pääosin ne kyl vaa istuskeli siel! paitsi sit tosiaan parii poikkeusta lukuun ottamatta*nauru* "räbää.." *justjoo*
jepjep! tillikka on aina tillikka*iloinen*
AcidR

#51 • • AcidR Serine (Distortion)
oli kyllä tosi hyvä meininki!
itsekin vähän epäilin tilan puutetta sisään tullessa, mutta kyllä se sitten riehuessa unohtui eikä häirinnyt ollenkaan, jos unohdetaan ne jotka koittivat vallata kaiken tilan kyynärpäätekniikalla.

DJ:t heitti kaikki tosi hyvää settiä, ja alko kyllä heti alkua myöten jorajalkaa kutittaa. *jiihaa*

kovaa menoa oli ja jäi hyvät jälkifiilikset. lisää tällästä!
Mick Elsa

#52 • • Mick Elsa Macarize Records
Ku tultiin paikalle, ni meni kyl pari hetkeä ihmetellessä mestaa. *whaat**nauru* Mut niinku on monta kertaa todettu, ni ei se paikka vaan se fiilis! Oli todella hauskaa! *jiihaa* Kiitokset kaikille bileittäjille, vanhoille ja uusille tutuille ja tietysti Vellulle&Nikolle. Niin ja onnittelut 1-vuotiaalle Dimesionille!
Yunie

#53 • • Yunie
Mikä oli naurettavinta koko illassa?
Jumalauta sai tapella poken kanssa siitä että mikä mun horoskooppi on ku ei vissiin uskonu että ne oli mun henkkarit. Kaveriki väliiin sano että oon leijona eikä mikään rapu. Vielä vähemmän usko ku tyhmänä vähän hymyilin*toktok*. Se ei oo aina valehtelemisen merkki kumminkaan, mut sit se kysy sotun loppua... ja sillonki vielä epäili.

En suutu jos papruja kysellään vielä kolmekymppisenä, mut jos tollasta tulee niin sillon alkaa jo suututtaa.

Mutta onneksi pidän raivon sisällä, jotta voin sitten joku päivä kilahtaa ja tappaa jonkun :D
Wegez

#55 • • Wegez wegezandnicsilver.com
Kiitos onnitteluista! *plur* *joo*

Tässä tämä mein soittolista... *hymy*

--
...we´re all made of stars...

nipsukiksu

#58 • • nipsukiksu
Samaapa tuossa itsekkin mietiskelin...