Gravel - Sunset

6 posts, 1 page, 1,331 views

gravel

#1 • • Edited gravel saloUG
Tässä tämmöistä rauhalllista auringonlasku musaa. :)

Parissa vaihdossa biitit vähän karkaa mutta ne on nopeasti korjattu ja 1 vaihto lähtee väärästä kohtaa.

progressive, trance

tracklist:

paski - rainclouds [selective]
benz & md - underoath (perry o'neil remix) [baroque]
eelke kleijn - enchanted [lost language]
hydroid - greek trick (perry o'neil remix) [enhanced]
karen overton - your loving arms (andrew bennet remix) [supra]
jose amnesia vs. shawn mitiska - my all (flashbrothers remix) [armada]
solar express - momentum [promo]
mike shiver & marc damon - water ripples [captured music]
sunlounger - white sand (dj shah's original mix) [armada]
terry bones - forbidden ways [promo]
surpresa - back in the days [a state of trance]
johan gielen - physical overdrive [tunes for you]

lisätiedot - kuuntele

--
Allekirjoitus: _______________________

Neko

#3 • • Edited Neko No äläpä kerro enempää
Ekan kuuntelun jälkeen: enpä turhaan luottanut biisivalintoihin. *sydän* *sydän* *sydän*

[edit: Tämän kesän parhaat biisit kyllä tässä, loistava setti]
akiapina

#4 • • akiapina apinaki
hyvänkuulost kyl, varsinkin alkupuolisko sitä parempaa nykytrancea :) vaihdot sujuu tosi mallikkaasti ja miksaus rullaa eteenpäin todella hienosti, your loving armsiin oon hieman kyllästynyt ja back in the daysin melodia ei oo ikinä uponnut, kuten myös white sand ei oo ikinä toiminut mulle. mutta omaan hankintalistaankin menee sit taas rainclouds, underoath ja ehkä momentum & water ripples. kyllähän tässä on just se fiilis mitä kuvailit, eli auringonlaskumusaa, ja vimppa biisi on kiva loppulaulu vaikka onkin soundeiltaan "hieman" schulzmainen :p

taitaa olla kokonaan vinyyleiltä soitettu(ko)?
gravel

#5 • • gravel saloUG
Kiitos palautteesta.

Joo vinyyleiltä on kokonaan soitettu.

--
Allekirjoitus: _______________________

villelope

#6 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Mulla vaikuttais olevan jotain ongelmia tän duuni-PC:n kanssa, missä olen tätä settiä (setin alkua) kuunnellut jo viikon verran.

Tuo ensimmäinen 4 biisin putki on kyl niin nannaa korvakarkkia, että oksat pois. *pihkassa*

Karen Overtonin Your Loving Arms alkaa olemaan "hieman" kulunut johtuen tietenkin massiivisesta supportista lähes jokaisen DJ:n soittamana.

My All:n Flash Bros remiksi on myös mun alkukesän suosikkeja, ollut melkoisessa henkilökohtaisessa voimasoitossa.

Odotin White Sandista kesän suurinta kiksuhittiä, mutta jostain kumman syystä se on jäänyt hieman pimentoon. Originaali oli muistaakseni vahvempi kuin Shahin remiksi.

Mutta kuitenkin, tuo loppu jää hieman pimentoon korruptoituneen tiedoston vuoksi, mutta niin pitkälle kuin pystyn kuuntelemaan - saa toivomaan vain lisää tällaista.

Soittotekniikka on kohdallaan, niinkuin sulla aina ennenkin ja selektio näyttää närhen munaskuja monelle muulle. Jätkä rokkaa.