kap-pu - my brain is bigger than yours [groovea acid- / teknojunnausta]

17 posts, 1 page, 8,021 views

kap-pu

Posts: 1,167

#1 • • kap-pu the amazing suction cup boy
tässäpä kuplivan lo-fi -meiningin ja miehisen uhon ympärillä pyörivä junnaus, toivottavasti jonkun iloksi!

kommentteja otetaan vastaan etenkin miksauksen suhteen, kun sekä monitorit ja ehkä ne skillsitkin vielä puuttuu. ;)
elektro, tekno

lisätiedot - kuuntele

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

tumpsi

Posts: 2,553

#2 • • tumpsi rekisteröitymätön
toi bassline on jotenkin liian jotain.
ja se ärsyttää mua, muuten iha jees.
:D
toma

Posts: 2,009

#3 • • toma Tototoototo
Täähän on acidiä eikä mitään elektroa, ja kyl tää mulle toimii! Paskat skobet ikävä kyllä vaan alla nyt, ei pysty sanomaan miksauksesta vielä midist.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

kap-pu

Posts: 1,167

#4 • • kap-pu the amazing suction cup boy
thanks for the heads up! korjataan.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

jont-fu

Posts: 229

#5 • • jont-fu Kyny Prinssi
Mä taas tykkäsin just tosta bassolinjasta!

Mutta toi metallinen "puhesample" taas on mun makuun vähän turhan efektoitu ja löysä, kuulostaa siltä ku Robotti von Rosendahl olis menettäny kaiken auktoriteettinsa. Ja vähän lisää säröä ja kompuraa masteroinnissa, tosin masterointi nyt ei sinänsä kuulu välttämättä näiden arvostelujen piiriin - siinä voi helpommin jopa pilata soundin.
toma

Posts: 2,009

#6 • • toma Tototoototo

jont-fu, 24.7.2006 22:56:
Mä taas tykkäsin just tosta bassolinjasta!


Joo mä diggaan kyl kans siitä!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

serotonot

Posts: 3,137

#7 • • serotonot Paul Easy
Toihan oli ihan mielenkiintoisen kuuloinen ralli :)

Tuotanto oli imo joiltain osin vähän suttuista, jotain juttua tos alustuksessa olikin lofi-hengestä.

Toi bassolinja on erijees :) Koitan keksiä viel jotain rakentavampaa sanottavaa ku saa vähä univelkoja anteeks.
kap-pu

Posts: 1,167

#8 • • kap-pu the amazing suction cup boy
no siis tietenkin tavoittelin täl kohtalaisen räkäist meininkiä mut selväähän se on et muutenkin saattaa kuulostaa suttuiselta, kun ei ole varsinaisesti skillsit miksauksen suhteen hanskassa. :) tarkoitus on toki hioa biisiä vastaisuudessakin.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Protesti

Posts: 114

#9 • • Protesti
Kun kuuntelin tään ekaa kertaa niin plug-in playerini bugitti jotenkin bufferoinnin kanssa...kuulu sellaista nakutusta. Luulin, etä tää oli niin lo-fi:ä. Se oli kerrassaan päräyttävää. Taju meinas lähtee ja yritin ottaa luureja pois päästä kolmesti siinä onnistumatta, kunnes tajusin painaa pausea. Sen jälkeen se sit alkoikin soimaan normaalisti.

Miksauksesta en osaa sanoa mitään, mutta muuten olin kaikin puolin positiivisesti yllättynyt.
Looney

Posts: 96

#10 • • Looney
Pirun maukasta synkkää ja friikahtavaa groovausta... *jiihaa*
toni

Posts: 912

#11 • • toni
Hitto tosi maukkaan kuuloinen junnaus. Bassolinja hipoo loistavuutta. Toi 1:50 kohilla alkava välillä tuleva rimpautus jotenkin särähtää korvaan aika ilkeästi..
K

Posts: 511

#12 • • K

toni, 30.7.2006 14:15:
Hitto tosi maukkaan kuuloinen junnaus. Bassolinja hipoo loistavuutta. Toi 1:50 kohilla alkava välillä tuleva rimpautus jotenkin särähtää korvaan aika ilkeästi..



Niin just! Muuten tosi nastan kuulonen mut ne yhet äänet mitkä tulee aina sillon tällön ei oikein toimi. Jos ne olis paljon hiljasemmalla niin sit ehkä (Siis ne siitä taustasta irrallisen kuuloset "däänäänä!"- tyyliset saundit).
blender

Posts: 2,552

#13 • • blender Arcade | KAIKU
iha kohtalaisen mukava ralli, omaan makuun bpm ois voinu olla hitusen vähemmän. Joku sellanen viel vähä karsivampi saundi jäi uupumaan..
juGis

Posts: 563

#14 • • juGis
maistuu kyl! *piis*
kap-pu

Posts: 1,167

#15 • • kap-pu the amazing suction cup boy
kiitos taas kommenteista.

tiedossa on, etteivät volyymitasot ja miksaus yleensä ole vielä kohdillaan, myös tuon hörinäleadin liian voimakkaan volan olen muiden äänentoistolla kuunnellessani huomannut. hiomista on viime aikoina hidastanut se, että biisin efektiketjut saavat jo prossun polvilleen, joten jahka aikaa siunaantuu, renderöin raidat audioksi niin saadaan taas liikkumatilaa ja toivon mukaan myös edistystä. :) nyt tosin UMFiin.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

kap-pu

Posts: 1,167

#16 • • kap-pu the amazing suction cup boy
njahas uus iteraatio taas linjoilla. viilaus tosin jatkuu yhä aina sään salliessa! kultakorvat ja muutkin saavat yhä kommentoida. :)

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

¡ Previous post about a year ago !
kap-pu

Posts: 1,167

#17 • • kap-pu the amazing suction cup boy
pitkästä aikaa tartuin aivoon kiinni ja pistin miksauksen uusiksi. ei kuitenkaan mitään repäisevää vaan tasoja yms fiksailtu. K oli reilu vuosi sitten kommentoinut, että lead-soundi särähtää korvaan - ja näin taisi joku muukin muistaakseni tehdä eri yhteydessä - tasoja laskettu, mutta nähtäväksi jää siis, haittaako yhä.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.