CLUB LASERPOINT 18.11.2006 @ Helsinki

94 posts, 5 pages, 13,983 views

Thykka

#43 • • Thykka :3
Isointa euforiaa ikinä <3<3
Cane

#44 • • Cane orange one
Bileet oli juuri sitä mitä odotin ja oikeastaan enemmänkin *plur*
Tuttuja naamoja oli taas kovasti, ehkä joku vielä joskus moikkaa jos tunnistaa *piis*

Over and out

-CaneSetae

--
orange one

Mimir

#47 • • Mimir Rouva Yninä
Olipas kyllä mielettömän kivaa, en oo vähään aikaan innostunut tanssimaan noin. Yhden tauon pidin jossain vaiheessa iltaa, muuten tuli tanssittua koko ajan. Kaikin puolin kiva ilta, kiitos kaikille mun ihanille, juuri tällaista mä tarvitsin *hali*

--
[Wings are growing on her.]

nuance

#48 • • nuance cov ops, combat, sunrise
kiitti moi.

t: dj :)
#49 • • Eccu Guest
Kaunis kiitos mukavasta illasta kaikille ihanille ystäville ja tutuille. Mwaah! *sydän*
p.s. jatkot jäi nyt väliin tältä aamulta *hihu*
Caro²

#50 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Jea.. Oli ihan nastat kekkerit *joo*

Pientä ongelmaa koitui paskasta neulavalinnasta, olis pitäny ottaa ne shuret matkaan eikä stanttoneita - hyppi neulat jonnin verran *iloinen* Mut joo. Kivaa oli, näki tuttuja ja tuntemattomia.

Tuli tuumittua siinä alottelun lomassa, että on aika sekalainen (kiksupolkka)seurakunta jolle ei välttis talo putoa ihan niin hyvin, niin yritin sitte antaa vähän erilaisia haussiraitoja kansalle - vähän niiq pikkuriikkinen kurkistus mukavaan taloon *sydän*

Toivottavasti porukka diggasi. Tässä on teille soittolistaa. Järjestyksestä en me ihan takuuseen, mutta about noin *joo*

Kiitoksia järjestäjälle skabasta - oli vallan nastaa vaihtelua "normimeininkiin".

Ps. Ajomatkat lpr-hki-kotka-lpr oli vallan mielenkiintosia, näkyvyys vaihteli 50metristä 200metriin *iloinen*

Psps. Kiitoksia myös decalla kuskaamisesta.
#52 • • Fuzzy Guest
oli kyllä NIIN helvetin hauskaa!! Niiin paljon taas ihania tuttuja, ja niiin paljon hyvää musaa, ja niiin hyvät aatanan kännit erkele! *iloinen*
Kiitti Denis skumpasta ja toudali hyvästä setistä!*hihu*
Ja Neon sit tietenki ohhoh*nauru* Aina vaan se osaa*joo*
Fuzzy tykkäs.

"Kiitän kuitenkin kaikkia, jotka mahdollistivat tämän illan! *plur* World peace*piis*"
lohikarme

#53 • • lohikarme RitariVittupää
Jokaisessa meissä asuu pieni junglisti, joka kuuntelee homoa taloa *sydän* Däng´juu!

--
Qualis artifex pereo

#54 • • Equalizer Guest
Olipas kivaa vaik ei pitäny aluks edes tulla tänne*pepsodent*
#55 • • Taika Guest
voisin melkein väittää etten ollut täällä, koska mun lompakosta löytyi aamulla vielä 9e rahaa! valitettavasti niiden lisäksi löytyi "muutama" highlightin kuitti joten oon kai mä sitten ollut :(

mutta koska siis mahdollisesti olin täällä ainakin jossain vaiheessa niin kiitti tytöt seurasta, oltiin kyllä niin pähkinöinä! vai oliko se pähkinöissä..vai pähkinöistä.. :D

niin ja te muutkin tutut, oli kiva nähdä <3
Oliwer

#56 • • Oliwer
Rok Rok! Kivaa oli. Monipuolista hyvää musiikkia, varsinkin alkupään house & kiksuosasto oli mannaa mulle. Kiitokset! *sydän*

[pieni]Sinne yläkerran portaisiin vois olla hyvä laittaa selkeä köysi tms opaste, väärinkäsityksien välttämiseksi, kun/jos yläkerta avataan vasta klo 24.
Tai sit siel oli joku lappu ja mä taas missasin senki :([/pieni]
Syntse

#57 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Kiitos kiitos bileistä. Ihan kivaa oli kunhan oman maun musat soi. Alhaalla ennen caroa ainakin hardia ja sitten tietysti ennen neonia ja itse neon. Kyl oli kivaa vaikka tuo highlight ei kyl nykyisin hirveesti sytytä.

Kiitokset Neon hyvästä setistä joka tuli taas tampattua alusta loppuun. Malmilla taas nähdään.
NextAce

#58 • • NextAce Alienated
Huh, oon varmaan vielki kännissä. Olipas mukavat kemut. Porukkaa oli kivasti mestoilla ja viina oli hyvää. Omasta setistä jäi hyvät fiilikset ku porukka näky olevan hyvin messissä. Toivottavasti maistui. Kiitos järjestäjille, oli hyvin järjestetty kaikki.

--
-Alienation-

-----

checki

#59 • • Edited checki
Iha mukavat kekkerit oli. Neonii lähettii kattoo ja sitä saatiin. Paikkana toi Highlight ei vaan toimi. On jotenkin ahdas, mutta A-oikeudet toimivat lieventävänä asianhaarana *hihu*

Edit: Mites muute ton line-upin julkaisimisen kävi? Ite en ainakaan siitä kuullu mitään..

--
Ämpäriin ei huku.

laeski^

#60 • • laeski^ LaiskaLäski
oli kivaa *hymy* loisto musii kaikilt, espesiaali neonin setuska *aplodit*
ainoo miinus oli et yks ... oli ihan paska, ja melkein onnistu pilaa illan *uuh* mut onneks oli kivoi ihmisii paikal, ni sai viilinki nopeesti takas *hihu*
kiitos teille *hihu*

kaikenkaikkiaan oikein mukava ilta *hih*