CLUB LASERPOINT 23.9.2006 @ Helsinki

114 posts, 6 pages, 14,256 views

ville

Posts: 3,780

#102 • • ville olen oikeasti ujo

Annakins, 25.9.2006 11:10:
Täällä on kyl sit ollu aika eri meininki kuin Deleriumin bileissä, koska mulle ei ainakaan jääny sellasta kuvaa, että Highlight olis kovin laadukas K18 mesta...



No nää on tietysti makuasioita.

Harvassa ravintossa on ylipäätään K18 ikäraja ja vielä harvempi paikka antaa järjestää konemusiikkibileitä. Se, että näin keskustasta löytyy paikka, johon pystyy saamaan kaksi areenaa (vaikka toinen tosi pieni) ja jossa on kohtuuhyvä tekniikka, on äärimmäisen hyvä asia.

Skenen "kasvamisen" kannalta on kuitenkin tärkeää, että K18 bileitä ylipäätään järjestetään, jotta mukaan saadaan nuoria kasvoja. Kun mesta on näin keskustassa, sinne varmasti "eksyy" monia tyyppejä, jotka sitten saattaa innostua käymään enemmän konemusiikkibileissä. Asiaa tässä tapauksessa myös auttaa se, että Laserpoint alkaa olla kohtuunimekäs järjestejä ja siten brändiä on hiukan enemmän kun joillain nonameklubilla.

Jos miettii noin keskimäärin ravintoloita, joilla näitä nuoremmille suunnattuja klubeja on ollut, niin niihin verrattuna highlight on imo varsin jees....
thomas

Posts: 5,618

#103 • • thomas

ville, 25.9.2006 11:26:
---
Annakins, 25.9.2006 11:10:
Täällä on kyl sit ollu aika eri meininki kuin Deleriumin bileissä, koska mulle ei ainakaan jääny sellasta kuvaa, että Highlight olis kovin laadukas K18 mesta...

---

Skenen "kasvamisen" kannalta on kuitenkin tärkeää, että K18 bileitä ylipäätään järjestetään, jotta mukaan saadaan nuoria kasvoja. Kun mesta on näin keskustassa, sinne varmasti "eksyy" monia tyyppejä, jotka sitten saattaa innostua käymään enemmän konemusiikkibileissä. Asiaa tässä tapauksessa myös auttaa se, että Laserpoint alkaa olla kohtuunimekäs järjestejä ja siten brändiä on hiukan enemmän kun joillain nonameklubilla.



jotta skene kasvaisi niin myös k-16 oisi syytä järjestää. sieltähän todella monet ovat tämän harrastuksen aloittaneet.. tämmöinen pieni toim. huom.
sts

Posts: 7,969

#105 • • sts Sama pyynti aitta!

thomas, 25.9.2006 11:35:
jotta skene kasvaisi niin myös k-16 oisi syytä järjestää. sieltähän todella monet ovat tämän harrastuksen aloittaneet.. tämmöinen pieni toim. huom.



Niihän niitä järjestää esim RAD gloriassa.
ville

Posts: 3,780

#106 • • ville olen oikeasti ujo

thomas, 25.9.2006 11:35:
jotta skene kasvaisi niin myös k-16 oisi syytä järjestää. sieltähän todella monet ovat tämän harrastuksen aloittaneet.. tämmöinen pieni toim. huom.



Tottakai, jos vaan mahdollista ja tilat siihen löytyy. Mut jos pitäisi sanoa, kumpi on oleellisempi: k16 vai k18 niin ehdottomasti k18. K16 bileisiin tulee jengiä pelkästään sen takia, että pääsee edes johonkin, k18 bileissä jengi tekee jo valintoja :)
Tapi

Posts: 1,437

#107 • • Edited Tapi Dreamstate
Ihan asialliset kekkerit ja ihmisiäkin näkyi olevan paikalla kunnolla. Yläkerran seteistä ei oo suoraan sanoen mitään käsitystä, koska aika meni lähinnä alakerrassa ja kandidaatin velvollisuuksien hoidossa.

Oma setin aikana häntä heilutti koiraa ehkä pariin kertaan, mutta muuten setti meni kivasti ja oli ihan pirun hauska soittaa. Koska soitin ekaa kertaa PA:lla ja julkisesti, niin oon ihan kohtuullisen tyytyväinen. Tracklist.
Mar6

Posts: 2,178

#108 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Jos jotain pitää haukkua niin valitetaan vähän: Tää paikka ei vaan toimi bilepaikkana, fiilis puuttuu. Vaikka saundi olikin kyllä helvetin hyvää mutta esim ennen Hahmon settiä joka muhun upposi, olin melkein lähdössä jo kun ei vaan löytäny sitä fiilistä mikä mulle bileissä tulee. *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

DenisV

Posts: 1,048

#109 • • Edited DenisV I Love Kiksu

Mar6, 25.9.2006 20:38:
Jos jotain pitää haukkua niin valitetaan vähän: Tää paikka ei vaan toimi bilepaikkana, fiilis puuttuu. Vaikka saundi olikin kyllä helvetin hyvää mutta esim ennen Hahmon settiä joka muhun upposi, olin melkein lähdössä jo kun ei vaan löytäny sitä fiilistä mikä mulle bileissä tulee. *hymy*



Paikka kuin paikka, tärkeähän se musikki ja se tekee tunnelman, eikös vaan???

Valitettavasti nykyän en niin helposti saadan tasoikkaita k18 mestoja bileille, tai niitä ei yksinkertaisesti ole Hki keskustassa *uuh*

Muuten oli todella nasta soitaa ja hyvin taviskin tanssilattialla viihtinyt, ehkä ens kerralla laseri ilmeistyi kuvioihin *vink*

Hahmo setti oli "TUM-TUM", unohtamatta nalle-Jokken pohjustuksen. *plur*
DenisV

Posts: 1,048

#110 • • DenisV I Love Kiksu

eclipsed, 24.9.2006 12:45:
PS. Mikä se on se D.N.A:n soittama biisi missä nainen laulaa: "When you put your arms around me, I feel there's nothing I can't do..." ??



Hyvä että settini maistui! Kyseinen biisi niinkuin LooPy spottanut:

Karen Overton - Your Loving Arms (Menno De Jong Remix)
Mar6

Posts: 2,178

#111 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

DenisV, 25.9.2006 20:43:
---
Mar6, 25.9.2006 20:38:
Jos jotain pitää haukkua niin valitetaan vähän: Tää paikka ei vaan toimi bilepaikkana, fiilis puuttuu. Vaikka saundi olikin kyllä helvetin hyvää mutta esim ennen Hahmon settiä joka muhun upposi, olin melkein lähdössä jo kun ei vaan löytäny sitä fiilistä mikä mulle bileissä tulee. *hymy*

---


Paikka kuin paikka, tärkeähän se musikki ja se tekee tunnelman, eikös vaan???

Valitettavasti nykyän en niin helposti saadan tasoikkaita k18 mestoja bileille, tai niitä ei yksinkertaisesti ole Hki keskustassa *uuh*

Muuten oli todella nasta soitaa ja hyvin taviskin tanssilattialla viihtinyt, ehkä ens kerralla laseri ilmeistyi kuvioihin *vink*



Tottakai..
Musiikki ja frendit sen minulle pääasiassa tekee.. Nyt vaan kesti ton fiiliksen rakentuminen vähän kauemmin mutta kyllä se sieltä tuli kun saundi oli täyttä kymppiä!
Toinen kerta kun kyseisessä paikassa tulee käytyä. Ja tuo on varmaan totta ettei tasokkaita mestoja oikeen saa tässä sedumaailmassa. Itseasiassa paha sanoa mikä on paras paikka missä olen bilettänyt.. Varmaan ex.birdien alakerran fiilikset on jääny eniten mieleen ja itseasiassa Stockholmin Pacifiquen aamut iski kyllä kovaa (tuo paikka tosin alkaa olemaan aika samalla viivalla Highlightin kanssa)

--
-Where there is house there is a home-

eclipsed

Posts: 134

#112 • • eclipsed p-p-partyboy

DenisV, 25.9.2006 20:45:
---
eclipsed, 24.9.2006 12:45:
PS. Mikä se on se D.N.A:n soittama biisi missä nainen laulaa: "When you put your arms around me, I feel there's nothing I can't do..." ??

---


Hyvä että settini maistui! Kyseinen biisi niinkuin LooPy spottanut:

Karen Overton - Your Loving Arms (Menno De Jong Remix)



Arvaa vaan onko soinu lauantaista eteenpäin KOKO aika? *hihu*

Kiitos joo tosi paljon musasta. Kiva on kuvailla ja jorata ku musa on mun makuun *jiihaa*

Ps. tosta Deniksestä on hyvä ottaa kuvia ku se on niin ilonen siellä levareiden takana *aplodit*
DenisV

Posts: 1,048

#113 • • Edited DenisV I Love Kiksu

eclipsed, 26.9.2006 00:14:
---
DenisV, 25.9.2006 20:45:
---
eclipsed, 24.9.2006 12:45:
PS. Mikä se on se D.N.A:n soittama biisi missä nainen laulaa: "When you put your arms around me, I feel there's nothing I can't do..." ??

---


Hyvä että settini maistui! Kyseinen biisi niinkuin LooPy spottanut:

Karen Overton - Your Loving Arms (Menno De Jong Remix)

---


Arvaa vaan onko soinu lauantaista eteenpäin KOKO aika? *hihu*

Kiitos joo tosi paljon musasta. Kiva on kuvailla ja jorata ku musa on mun makuun *jiihaa*

Ps. tosta Deniksestä on hyvä ottaa kuvia ku se on niin ilonen siellä levareiden takana *aplodit*



missä kuvat??? *nauru**vink*

Totta kai iloinen koska rakastan mitä teen!!! *plur*