Porin Bileskene

61 posts, 4 pages, 28,153 views

Alpha

Posts: 87

#1 • • Edited Alpha Leekoinsinööri...
Ois tarkotuksena muuttaa opiskelujen( ja naisenkin*pihkassa*) perässä poriin ja nyt aloin pohtimaan et onkohan porissa ketään tai mitään joka pitäis paikallista konemusiikki kultturia pystyssä?*täh**ding*... Vai tarviiko aina lähtee joko Turkuu tai Tampereelle jos haluu pistää jalalla koreaksi?

--
Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei synny elämää *muhaha*

anis

Posts: 2,451

#2 • • anis
Olin kolme vuotta sitten Porissa kuuntelemassa Proteusta ja lensin ulos bileistä :( Ei hyviä muistoja siis kyseisestä bileskenestä *eiei*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

thomas

Posts: 5,618

#3 • • thomas
oli porissa ainakin joskus legendaarinen annis :)
Jahas

Posts: 1,435

#4 • • Jahas
Yyterissä vois olla jotai tänään!
ezzy

Posts: 8,060

#5 • • ezzy Droid-pappa
Taitanut meni hieman hyytyä porissa muutaman vuoden takaiseen menoon verrattuna :(

porin omien hirmujen Elements ja nessin eri projektit siellä pörräsivät muutamia vuosia sitten. Ja tietty annikksellakin kaikenlaista Illicitin tahdeissa.
villelope

Posts: 2,846

#6 • • villelope Lope of Lope & Kantola

ezzy, 23.7.2006 08:06:
porin omien hirmujen Elements ja nessin eri projektit siellä pörräsivät muutamia vuosia sitten. Ja tietty annikksellakin kaikenlaista Illicitin tahdeissa.


Shkuroff pyöritti Madwaveja sekä niiden esiasteita Porissa ennen Tampereelle muuttoa.

Iglukiertue käväisi keväällä 2005 Ben Lostin ja Goldenscanin kanssa Vaakunassa ja samassa paikassa oli taannoin myös Matt Darey soittamassa.

Mystical Mansioneilta meni mesta alta Sony Jazz Centerin purun yhteydessä, eikä Megadisco-nimellä kulkeneilla teinibileillä ole tällä hetkellä paikkaa. Olin itse järjestämässä koulujen päättymisviikonloppuna 2005 Tremblen Club Roomia Megadiscoon.

Tätä ennen järjestin kaksi K-16 tapahtumaa Ulvilassa (7km Porista). Jatkoa ei näillä näkymin ole tulossa.

Jotain pientä ja UG:ta saattaa olla vielä Porissakin olla, Anniksella mitä ilmeisemmin.
villelope

Posts: 2,846

#7 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Niijaa, Porissa on muutamalla Baari-DJ:llä klubitaustaa, joten silloin tällöin saattaa ilmoille pärähtää hiukkasen valtavirrasta poikkeavaa soundia.
Vertigo

Posts: 589

#9 • • Vertigo
Ehkä kiinnostus järjestää mitään kaupungissa on melko nolla, kun paikallisen polisiipäällikön (vai oliko paikallisen huumeyksikön päällikön) elämäntehtävä on poistaa kaikki konemusa kaupungista.
Jos vuokraat jonkun tilan X niin on aivan varmaan että ensimmäisen tunnin sisällä on jepet paikalla (Annis on sitten luku erikseen).
Itse olen haikaillut että Porissa olisi mukava järjestää jotain / tuoda joku isompi nimi sinne soittelemaan, mutta minnekkäs sen tuot, koska kuitenkaan rotsilla juttuja ei viitsi tehdä :(
villelope

Posts: 2,846

#10 • • villelope Lope of Lope & Kantola

mecano, 23.7.2006 17:20:
Ehkä kiinnostus järjestää mitään kaupungissa on melko nolla, kun paikallisen polisiipäällikön (vai oliko paikallisen huumeyksikön päällikön) elämäntehtävä on poistaa kaikki konemusa kaupungista.
Jos vuokraat jonkun tilan X niin on aivan varmaan että ensimmäisen tunnin sisällä on jepet paikalla (Annis on sitten luku erikseen).
Itse olen haikaillut että Porissa olisi mukava järjestää jotain / tuoda joku isompi nimi sinne soittelemaan, mutta minnekkäs sen tuot, koska kuitenkaan rotsilla juttuja ei viitsi tehdä :(


Hot tip. Ravintolat.

Ei ne jeppejeppeset sinne tuu riehumaan. Ravintolan ohjelmaan eivät poliisitkaan ihan heti ole puuttumassa.

Jossain työväen/nuorisoseurantalolla järkättävät tapahtumat kiinnostaa heitä huomattavasti enemmän.


Ja Porin bilemeiningistä. Joskus ja jouluna pojat soittelee Housea Beer Hunterissa (torin kupeessa).
Dementation

Posts: 2,892

#11 • • Dementation wednesday?

Alpha, 22.7.2006 20:47:
Ois tarkotuksena muuttaa opiskelujen( ja naisenkin*pihkassa*) perässä poriin ja nyt aloin pohtimaan et onkohan porissa ketään tai mitään joka pitäis paikallista konemusiikki kultturia pystyssä?*täh**ding*... Vai tarviiko aina lähtee joko Turkuu tai Tampereelle jos haluu pistää jalalla koreaksi?



Äkkiäkös me laitetaan siihen teidän talon ulkopuolelle bileet pystyyn... Ikkunasta vaan PA ulos ja eikun polkkaamaan *pahis**plur*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Alpha

Posts: 87

#12 • • Alpha Leekoinsinööri...

Dementation, 23.7.2006 19:16:
---
Äkkiäkös me laitetaan siihen teidän talon ulkopuolelle bileet pystyyn... Ikkunasta vaan PA ulos ja eikun polkkaamaan *pahis**plur*



Jep... keskelle kävelykatu bileet pystyyn ja musiikki neljännestä kerroksesta... vaikuttaa hyvältä

--
Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei synny elämää *muhaha*

Dementation

Posts: 2,892

#13 • • Edited Dementation wednesday?

Alpha, 23.7.2006 19:21:
Jep... keskelle kävelykatu bileet pystyyn ja musiikki neljännestä kerroksesta... vaikuttaa hyvältä



Jep, kämppäs asema on ihanteellinen... En vaan uskaltanut tähän laittaa sitä, kun en tiennyt haluatko sitä julkaista... *piis*

Onks sulla muuten parveketta?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Juhgu

Posts: 7,921

#14 • • Juhgu Virnistelijä

anis, 22.7.2006 23:36:
Olin kolme vuotta sitten Porissa kuuntelemassa Proteusta ja lensin ulos bileistä :( Ei hyviä muistoja siis kyseisestä bileskenestä *eiei*



Ja tämähän johtui epäilemättä pelkästä bileskenestä :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

anis

Posts: 2,451

#15 • • anis

Juhgu, 23.7.2006 19:47:
---
anis, 22.7.2006 23:36:
Olin kolme vuotta sitten Porissa kuuntelemassa Proteusta ja lensin ulos bileistä :( Ei hyviä muistoja siis kyseisestä bileskenestä *eiei*
---


Ja tämähän johtui epäilemättä pelkästä bileskenestä :D



Niin no, tais ehkä omassa bileskenessä olla jotain vikaa*nauru*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Arska

Posts: 95

#16 • • Edited Arska
Anniksella on ollut monia ilmasia bileitä...Kivahan niitä on varmasti järjestää, jos ei ole kellään kiinnostusta bileisiin. Bileskeneä olisi , jos olisi bilettäjiä ;)
Kun ei ole kaupallisia bileitä, niin luulisi kunnon UG-bileet kelpaavan*känni*
Sammy_G

Posts: 61

#17 • • Sammy_G Coffeebreakz Presidente / Åbojungle massive
Juuri niinkuin Arska tuossa asian esitti, toiseksi Porin rafloihin ei hevin bileitä järjestetä, on nimittäin kysytty. Pori on sen verran takapajuinen mesta, että täällä saat tauluus, jos baariin mennessäsi päässä ei ole karhu-lippistä ja jaloissa kumisaappaita. Paikallisista suurin osa on kuitenkin näitä ihan baari-ördääjiä, joille kaikki konemusiikki on teknoa ja paskaa. Baarit ei suostu majoittamaan bileitä, kun porukkaa tulee just se 10 tai 20 ja niistäkin suurin osa vetää pelkkää vettä koko illan, ihan ymmärrän tämän baarien kannan, koska bisnestähän sekin vain on.
Sammy_G

Posts: 61

#18 • • Sammy_G Coffeebreakz Presidente / Åbojungle massive
Niin ja kyllähän me Arska syksyllä jotain kehitetään, eikös?
Tenechtica

Posts: 1,025

#19 • • Tenechtica

Sammy_G, 25.7.2006 23:04:
Niin ja kyllähän me Arska syksyllä jotain kehitetään, eikös?



Nii just, koittakaahan kaikki boijjaat ja miksei tytsytkin nikkaroida jotain! Eihän täällä muuten jouda asua.. =D Annikselle vaan ja molempiin kerroksiin ja joka soppeen omat "staget". Miksei vielä sinne kolmanteenkin kerrokseen...;) Niin ja tunneli on legendaarisen ahdistava kolo, sinne kans hehe! Voi niitä muistoja...
niijna

Posts: 11

#20 • • niijna
olis kyllä todella todella hienoa, jos poriinkin sais kunnon bileet! *joo* aina "joutuu" matkustaa jonneki... mut se on just ongelma, et olisko tarpeeks bilettäjiä... porissa on tainnu vähän köyhtyä tämmönen kulttuuri. toisaalta, jos joku ottais riskin ja järjestäis täällä jotain, ni ehkä ihmiset innostuis enemmän... eli kanntan, että edes joskus tulevaisuudessa täällä järjestettäis hyvät bileet!