DELERIUM w Leama (UK) 19.8.2006 @ Tampere

44 posts, 3 pages, 8,256 views

Meke

#21 • • Meke GT Digital, BCN Records
Art Of Trance, L.S.G. , PvD, Humate, Visions Of Shiva, Dance 2 Trance, Ayla...jos noita vaikka tulisi mun setissä + muuta kivaa trancea.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

anniini

#22 • • anniini a-double n-double i-n-a

Meke, 18.8.2006 18:20:
L.S.G.

L.S.G.!!! jos soitat Hearts:in niin oon NIIN onnellinen. *plur* mutta huomenna sit! :P (toivottavasti tää ilta ei verota liikaa reivikuntoa :D)

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

UzU

#24 • • UzU [33100]

anniini, 18.8.2006 20:09:

L.S.G.!!! jos soitat Hearts:in niin oon NIIN onnellinen. *plur* mutta huomenna sit! :P (toivottavasti tää ilta ei verota liikaa reivikuntoa :D)

Amatöörit ei kestä kahta päivää.

ps. Vanhuus ei tule yksin

pps. eikä piri ole loputonta.
Wanna B

#25 • • Wanna B Rattopoika
Pitää kyl ilmestyä paikalle kattoon Poliisin ja Nessin setit, ei ne muutkaa huonoja oo *känni*

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

frz3n

#26 • • frz3n
uskaltaako tänne tulla? *ding*

--
*nuotti* [boom] [boom] [buildup] [brakedown] [boom] [boom] *nuotti*

villelope

#28 • • villelope Lope of Lope & Kantola

UzU, 19.8.2006 14:26:
---
^^SunBlind, 19.8.2006 14:17:
uskaltaako tänne tulla? *ding*

---

miks ei uskaltais?

Taitaa viitata venuen homostatukseen.

Viimeksi ja ekaa kertaa kun oon Mixeissä ollut, niin kyseessä on ollut Jättekoolit eli vastaava klubitapahtuma.

Rauhassa sai olla kyllä. Ei tartte pelätä pätkääkään *hymy*
Tarsu

#29 • • Tarsu

Art Of Trance, L.S.G. , PvD, Humate, Visions Of Shiva, Dance 2 Trance, Ayla...jos noita vaikka tulisi mun setissä + muuta kivaa trancea.

OIKEETA TRANCEE!!!
uiui, ota sit nauhalle prkl!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Meke

#30 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records

Lipsu, 19.8.2006 15:40:
---

---

OIKEETA TRANCEE!!!
uiui, ota sit nauhalle prkl!

Yritän nauhottaa, mutta joka tapauksessa setti tulee jakoon kun pistän miksauksen www.DI.fm Flashback ohjelmaani. Nauhotan vaikka kotona setin uusiksi tarvittaessa. Se vaan että miten teknisesti tuo setti menee onkin ihan eri asia *ding*

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

villelope

#31 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Voi jösses mikä setti Leamalta. Rocking electronic music, mitä vois odottaa esmes Orkidealta näitä kotimaisista sankareista.

Kohtuullisen leppoisa kaveri, mitä pääsein juttelemaan loppuillasta sankarin kanssa.

Omasta setistä ei ole erikoisemmin biisejä tällä hetkellä mielessä, ehkä sitten kun huomenna saa levylaukun eteensä, pystyy tunnistamaan yhden tai kaksi soittamaansa biisiä.

Mulla oli kivaa, toivottavasti en pystynyt pilaamaan kenenkään iltaa *nauru*

Ukelle kiitokset testosteronin katkuisesta pousauksesta kameralle. Rokkas. Hyvät naurut sai vähintäänkin.
villelope

#32 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Jokseenkin näin se meni mun osalta:

Pulse 81 - Got To Believe feat. Marijana - Stefano Sorrentino Club Mix
Jussi Polet - Positive (Supermodels From Paris Remix)
Seyton & Dumb Dan - Buck Futter (Cryo Remix)
DT8 Project feat. Mory Kante - Narama (MDE Remix)
Second Sun - Everything
Shiloh - Dream On
Parker & Hansen - Let Me be
M&D Substance - Walking Alone (Jordan Daniel Remix)
Hammer & Funabashi - Moments
Unknown - Megaforce
Opus III - It's a Fine Day (Beetseekers remix)
Team SR - Leaving London
Russ James - Amethyst
Sander Kleinenberg - My Lexicon
Raver71

#33 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Ja lahteen on selvitty takaisin yhtenä kappaleena. Koko illan alakerrassa tarjoiltiin hyvää settiä. Meke aloitti vanhoilla klassikoilla. Nam! Maistui. Poliisin eka setti maistui. Mutta Leama putsasi kyllä pöydän. Toista kertaa kuulee kaverin soittavan ja laatu ei ole hävinnyt mihinkään. Erittäin onnistunut ilta musiikin osalta. Kannatti lähteä vähän kauempaakin. Kiitos ja kumarrus. Väsy tuli ja joutui poistumaan Leaman setin jälkeen. Paikkana pieni mutta toimiva. Ja alakerrassa tolkuttoman kuuma...
Jahas

#34 • • Jahas
Leama oli kyl ROK. Setti osui aika täydellisesti omaan makuun.
Kuumahan siä oli ja homot vähän ahdisteli, mut mikäs siinä jos musa on tommosta <3
Jazmine

#35 • • Jazmine Pösilö
Oli kyllä tooodella herkullista musiikkia koko ilta*iloinen*

Varsinkin Mekelle kiitos vanhoista ihanista klassikoista *sydän* *hali*
Meinasin kusta hunajaa.
Ihan fiiliksissä *jiihaa*

Perfecto!
Gracias.

--
Polcca on parasta *sydän*

UzU

#36 • • UzU [33100]
Huh aika reivit.

En tiedä mitä Leama oli Stadissa soitellut, mutta ainakin Tampereella mies soitti pirun kovan setin. Etenkin alkupuolen rokkaavat biisit, kuten Sander Kleinenbergin This is Miami toimi loistavasti. Mies itsekin kertoi tykänneensä soittaa tuollaisessa pienessä intiimissä tilassa. Hän soittikin lähes 45min tarkoitettua pidempään, ihan vain koska itse niin halusi.

I didn't mean to turn you on.
sam-the-man

#37 • • sam-the-man Peace Love Unity Respect
Oli mahtava ilta. Kiitoksia Tremont, Meke, Loopy ja Poliisi, olitte loistavia. Ulkomaan vahvistus Leama veti todella mahtavaa settiä. *jiihaa*

Harmi että Eliot Ness oli kipeänä. *nyyh*

Mulla oli kova meno päällä ja fiilis oli todella hyvä.
blastic

#38 • • blastic ballistic ballstick
Juu, ei hassumpaa. Paikalla saavuin puolenyön aikoihin kaverin tupareista muutaman rohkaisuryypyn turvin. Pieni väsymys vähän häiritsi menoa mutta muuten oli ihan kelpo ilta.

Kotimatkalla bussiaikataulut eivät harmittavasti olleet ihan optimaaliset. Moni muukin totesi tämän, ja melko usein kuultu lausahdus keskustorilla olikin "neljä kakskyt... voi vittu!" *grr*
Kummasti siinä kuitenkin tunti vierähti kun juttuseuraakin ilmestyi paikalle *vink*

Tää päivä onkin ollut sitten väsypäivä. Viideltä pääsi nukkumaan ja heräsin jo vähän seittemän jälkeen... eikä siinä enää oikein osannut nukkua kun oli jo hetken aikaa hereillä palloillut *ding*

Musta ja Loopystä näpättiin illan aikana varsin... hmmh... hempeä kuva. Saas nähdä kuinka paljon joutuu itteensä häpeemään jos/kun se linjoille ilmestyy....
Meke

#39 • • Meke GT Digital, BCN Records
Leama oli todella pitänyt paikasta / keikastaan. Varsin hauska ja puhelias mies.
Varsin kivan näköiseksi oli paikka saatu ja yllättävää nähdä hyvinkin vanhoja tuttuja mestoilla.

--

Wanna B

#40 • • Wanna B Rattopoika
Joo, leama heitti kyl hyvän keikan, tykkäsin oikein paljo......

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!