Steven Hoaks @ Club Elite (Uniq) 19.07.2006

54 posts, 3 pages, 11,591 views

Progression

Posts: 2,691

#21 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com
*plur* "In The City... There Was one man with one Desirrrrreee!"

At last, the Ali-Catin/Hoaks/Progression trio release their first single! Horray! And it's tip-top right at the front of this mix! I think the guy who used his voice must have had sandpaper in his throat! Jesus! It sounds rough!

The rest of this mix is full of very mixed styles. Theres also some waking memories of the old style of mixing I used to listen to in "Ministry Of Sound" Back in the days when I lived in London! Hints of Pete Tong and Boy George! Perhaps Hoaksey can be the new Boy George??? *vink*

Keep up the good work! More In The City soon! Part II!

Progression :)
Avatar
#22 • • fanatic Guest
Nyt on niin mukaavee tracklisti et pakko imutella vähä.
Avatar
#23 • • Edited fanatic Guest
Tää on tosi kiva haussipläjäys. nää tämmöset setit olis aina kiva kuulla livenä*joo*
tanke suu


setelipinkkaa.. nyt sai pitkästä aikaa maistaa tänki biisin. väkevää ottaa*nauru*
vinsku

Posts: 749

#24 • • vinsku huba huba


15.StarWars Intro (Remix)



Minullakin on tuo samainen remix kotona, Aphex Twinin remixaama lukee siinä. Mut hyvä ja hassu biisi on joo *piis*

Ja ihan okei setti, ihan vähän liikaa pööpöilyä mun makuun *ding* mut muuten hyvä ja makee kesäinen setti, kiiitos siitä. :)

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#25 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

vinsku, 27.7.2006 23:39:
vähän liikaa pööpöilyä mun makuun *ding* mut muuten hyvä ja makee kesäinen setti, kiiitos siitä. :)



Mitäköhän meinaa "pööpöilyä"? Meni vähän ohi *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

vinsku

Posts: 749

#26 • • vinsku huba huba

Steven Hoaks, 28.7.2006 10:49:
---
vinsku, 27.7.2006 23:39:
vähän liikaa pööpöilyä mun makuun *ding* mut muuten hyvä ja makee kesäinen setti, kiiitos siitä. :)

---


Mitäköhän meinaa "pööpöilyä"? Meni vähän ohi *nauru*



Sellasta hölmöilyä ja hassuja biisejä *nauru*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

drifter

Posts: 834

#27 • • drifter RoadMonkey | K1
Jo pelkkää biisilistaa katsoessa rupesi hymyilyttämään, eipä hetkeen muistu mieleen milloin olisin viimeksi kuullut puoliakaan noista biiseistä. Rohkeita valintoja, hyviä soundeja ja ehdottomasti stefumaista settiä *jiihaa*. Harmittaa että en ollut paikalla, lavashow oli varmasti jotain ihan uskomatonta. Niin kesäistä että aaaah...parasta settiä Steveniltä, tästä on vaikea enää parantaa.

(Mis v$¤&ssa se flänjeri-nappi o?)

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Gateway

Posts: 1,391

#28 • • Gateway Club Therapy
Tämänkin kuuntelin livenä radiosta. Liian paljon kuraa että oisin tykänny, äänessä oli myös jotain ihme suhinoita tietyissä biiseissä. Onneksi joukossa on muutama hyvä biisi jotka löytyy iteltäkin. Itse henkilökohtaisesti vihaan yli kaiken ns. roskaklubeja joita välillä harmikseni järjestetään siellä sun täällä. Tässä oli muutama semmoinen veto jotka kuuluu sille puolelle (ei, siihen porukkaan ei kuulu tuo jopa erinomainen Nykäsbiisi josta olen aiemminkin tykkäillyt). En usko että uskottavuutta (onko sitä?) kannattaa uhrata soittamalla tämmöistä musaa, eri asia on sitten se jos tämä on soittolinjauksesi aina muulloinkin - sitä en tiedä. Onhan tää saattanut tanssittaa ja hauskaa on ollu itse kullakin mutta joudun kyllä tyrmäämään selektion tällä kertaa :D jos jotain hyvää pitää tähän loppuun vielä mainita niin vaihdot meni muistaakseni ihan OK kautta linjan.
Muikku

Posts: 427

#29 • • Muikku
Kannatti ladata *nuotti**nuotti**piis**nuotti**nuotti*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#30 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

GateWay, 28.7.2006 19:55:
Itse henkilökohtaisesti vihaan yli kaiken ns. roskaklubeja joita välillä harmikseni järjestetään siellä sun täällä.



Tätä en kyllä ymmärtänyt? Roskaklubeja?

En usko että uskottavuutta (onko sitä?) kannattaa uhrata soittamalla tämmöistä musaa, eri asia on sitten se jos tämä on soittolinjauksesi aina muulloinkin - sitä en tiedä.



Mulla on yleensä seteissä kyllä melkoinen huumori messissä *nauru* Mutta ei kuitenkaan ihan niin paljon kuin tässä setissä. Itsestänikin tuntu jälkeenpäin että meni vähän överiks *lmao* Mutta paikan päällä oli meno päätä huimaava *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#32 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

GateWay, 29.7.2006 23:37:
---
Steven Hoaks, 29.7.2006 23:33:
Tätä en kyllä ymmärtänyt? Roskaklubeja?
---


Kolme esimerkkiä:

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=6147
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=5977
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=5828

Noita tarkoitin :D



lol *nauru*

Mutta siis miksi vertasit Eliteä johonkin roska klubiin?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#33 • • astaroth Guest

GateWay, 28.7.2006 19:55:
En usko että uskottavuutta (onko sitä?) kannattaa uhrata soittamalla tämmöistä musaa, eri asia on sitten se jos tämä on soittolinjauksesi aina muulloinkin - sitä en tiedä.


joo nyt varmasti kukaan ei halua stevenin soittavan enää missään, kun se pilas meidän hienon kulttuurin etiketin. oikeesti wtf? :D

vähän nyt pilkettä silmäkulmaan hei. tää on hauskanpitoa, ei sen pidä aina olla niin vakavaa ;)
Gateway

Posts: 1,391

#34 • • Gateway Club Therapy
Pari juttua:

-En verrannut Eliteä roskaklubiin, vertasin muutamia soittamiasi biisejä mainitsemieni roskaklubien musiikkilinjaan
-Mun mielestä klubeilla pitää soittaa sitä mitä haluaa, tässä on sitä soitettu ja sillä selvä - itse en haluaisi tämmöistä musiikkia bileissä soitettavan. Mutta jos se tänne laitetaan kommentoitavaksi niin kai saan sanoa mielipiteeni?
Avatar
#35 • • astaroth Guest

GateWay, 30.7.2006 00:16:
-Mun mielestä klubeilla pitää soittaa sitä mitä haluaa, tässä on sitä soitettu ja sillä selvä - itse en haluaisi tämmöistä musiikkia bileissä soitettavan. Mutta jos se tänne laitetaan kommentoitavaksi niin kai saan sanoa mielipiteeni?


totta kai, ei sitä sinulta kukaan kielläkään

tällaiset setit ovat omasta mielestäni välillä sangen piristäviä. en mäkään kiksua jaksa kuunnella, mutta eipä sellaisiin bileisiin tarvitse vastoin tahtoaan eksyä. kirjoitus "uskottavuuden menetyksestä" vaan oli mielestäni vähän hupaisa, että piti tarttua siihen :)
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#38 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Max Dee, 30.7.2006 00:40:
tästähän saatiin mielenkiintoinen keskustelu *jiihaa*

muistutan vielä että Gateway:n kommentti edustaa hänen omaa näkökulmaansa ei yhdistyksen johon hän kuuluu.. *pepsodent*



Mikäköhän on tämä kyseinen yhdistys *pepsodent*?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Muikku

Posts: 427

#39 • • Muikku
Erinomaiset ja erikoiset biisit! Toi starwars intro kruunaa koko potin!
*jiihaa**aplodit**plur*
villelope

Posts: 2,846

#40 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Steven Hoaks, 31.7.2006 07:04:
---
Mikäköhän on tämä kyseinen yhdistys *pepsodent*?


Vinkki tuohon salapoliisityöhön: Tsekkaas poikien signaturet.

Ja sitten vielä tosta Roskaklubista. Siihen verrattuna tämä setti sisältää aivan liian vähän
- laukkaa
- alkoholia