Tiësto - Nyana (Nic'Silver Remix)

12 posts, 1 page, 5,576 views

Nic.Silver

Posts: 148

#1 • • Edited Nic.Silver wegezandnicsilver.com
Tässä ois mun näkemys Tiëston Nyanasta. Tarkoitus oli tehdä jotain techtrance/tekno saundia...ja siitä kai tulikin semmonen...tai ainakii siinnepäin:D

Toi on 128kbs versio eli vähän mössöä ainakii välillä...! Miksaus ym. on varmaanki aika pielessä ku on kuuloikkeilla tehty alusta loppuun ja muutenkii ei oo mun parhaita puolia toi miksaus/masterointi:D

Mutta kertokaa mielipiteenne...kiitos:P
tekno, trance, jotain

lisätiedot - kuuntele (Offline)
villelope

Posts: 2,846

#2 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Kuuntelin tän paskoilla tietokonekajareista striimaten, joten masteroinnista tai sen puutteesta ei voi sanoa yhtään mitään.

Kuitenkin, olis ihan hirveen kiva, että saisit noi soittimet vireeseen. Ei tuntunut toi bassline sopivan muuhun tuotantoon ollenkaan.

En muista originaalia biisiä ollenkaan, mut eiköhän tää ole aika "uskollinen" ole originaalille.


No, kyl se siitä sitten varmaan, jatkaa treenaamista vaan. *hymy*
Avatar
#3 • • Peppi Guest
Laitetaanpa heti imutukseen. Originaali biisi on aika törkee helmi!
nomic

Posts: 4,120

#4 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Tuntuu että kaikki soittimet menee eri sävellajista. :(

Ehkä mä oon liian vaativa kuuntelija, mutta haluan yleensä biiseiltä seuraavaa: fillejä, jotain pientä elämää mikä ei sinänsä liity biisiin, mutta ylävöittää äänimaailmaa, automaatioita ja jos on kyse remiksistä niin reilusti jotain uutta siihen vanhaan ideaan mukaan. Nappikuulokkeilla nyt kuuntelin jotenka en tuotannollisesta puolesta osaa sanoa mitään, mutta: takaisin sorvin ääreen tai tarkempaa kuuntelua mitä siellä biisissä tapahtuu kun kuuntelee sävellajia.
Nic.Silver

Posts: 148

#5 • • Nic.Silver wegezandnicsilver.com
kiitos paljon rakentavasta palautteesta...*hymy**hihu*tosiaan toi bassolinja on todellakin aika huono ja noista sävellajeista ym. en kauheesti tajuu vielä mitään, eikä korva vielä kauheen selkeesti erota mikä on "oikein" ja mikä "väärin"...mutta tekemällähän/harjoittelemallahan sitä oppii...jos oppii...*iloinen**pepsodent*

Niin biisi toistaseks offlinessa...kattoo jos jaksaa jotain yrittää tehä tolle ja laittaa sit uutta versioo jakoon...*hih*
Tesno

Posts: 173

#9 • • Tesno

noista sävellajeista ym. en kauheesti tajuu vielä mitään, eikä korva vielä kauheen selkeesti erota mikä on "oikein" ja mikä "väärin"...mutta tekemällähän/harjoittelemallahan sitä oppii...jos oppii...*iloinen**pepsodent*



Vielä lisäät kirjan käteen tossa vaiheessa, niin opit vähän nopiammin. Toisaalta eihän se ole mikään absoluuttinen totuus, että sävellajeja seuraamalla musiikki on hyvää. Härölläkin saa väriä.
dB

Posts: 1,318

#12 • • dB Digital Beat Music

D, 2.8.2006 22:05:
---
Digital Beat pitäs muka käyttää acid-softaa ja Reasonia käytän...

---



toi nyt on täyttä bullshittia. ei tuol lue missään ehdoissa, et pitää
acidia käyttää remixin tekemiseen.


no samaa mieltä. Oon kahesti ottanu osaa ja Reasonilla tehny. ;)