Underworld tulee Suomeen!!!!!!! / Koneisto Winter Festival-spekulointi

170 posts, 9 pages, 45,882 views

Avatar
#61 • • Peppi Guest
Aika loistokas uutinen! Tätä onkin odotettu.
Foxmagon

Posts: 1,329

#62 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Freja, 18.7.2006 12:03:
---
KooKie, 18.7.2006 12:00:
---
Freja, 18.7.2006 11:57:
---

No älä, mäkin jätin prodigyn keikan väliin vaan sen takia kun se oli jossain vitun jokerimestas!

*justjoo*

---


Et kai!? Se meinaan oli Hifk -areenalla. *tirsk*

---


Oli vai? *nauru* hah, no hemmetti, meni sekin si pieleen! *lmao* reps.

Oikeesti olin töissä sillon, muistin et ne ois ollu Hartwallil. Musta on vaa tyhmää jättää jotain noinkin hienoo väliin sen takia, että tapahtuma pidetään inhokkijoukkueen areenalla.




Kyllä ne jaffa-hallilla sen piti. Nimimerkillä olin siellä *hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

TrippyG

Posts: 61

#63 • • TrippyG Potomaani
onneks on jo liput "taskussa" *jiihaa*

--
There is no dark side of the Moon really... matter of fact it is all dark.

KooKie

Posts: 4,338

#64 • • KooKie aka. Petress Pan

Freja, 18.7.2006 12:03:

Musta on vaa tyhmää jättää jotain noinkin hienoo väliin sen takia, että tapahtuma pidetään inhokkijoukkueen areenalla.



True. Mä en siinä tapauksessa voisi käydä pks:lla yhdessäkään jäähallitapahtumassa - pitäisi toivoa, että ne roudaa show:n Elysee -areenalle Turkuun. *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Freja

Posts: 8,775

#65 • • Freja Sihteeri

Foxmagon, 18.7.2006 12:05:
Kyllä ne jaffa-hallilla sen piti. Nimimerkillä olin siellä *hihu*



Okei *nauru* No mut, mun pointtikin tuli jo selville *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

Posts: 4,338

#66 • • KooKie aka. Petress Pan

Foxmagon, 18.7.2006 12:05:


Kyllä ne jaffa-hallilla sen piti. Nimimerkillä olin siellä *hihu*



ot: Thäh?! Tossa viime syksynä oltiin kyllä Hifk -areenalla. *ding*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

s4ga

Posts: 325

#67 • • s4ga
Uuuuuhh! Voi luoja, halkeen. Ihanaa. <3<3 \\o/ :D

--
Miau. ^__^

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#68 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Freja, 18.7.2006 11:57:
---
Steven Hoaks, 18.7.2006 09:43:
Melkein tekee mieli matkustaa mielummin tonne Saku areenalle kuin jollekkin hifki mestaan *igor*

---


No älä, mäkin jätin prodigyn keikan väliin vaan sen takia kun se oli jossain vitun jokerimestas!

*justjoo*



Helvetti! Missä kaikki jokeri fanit on *nauru* Mähän jään ihan alakynteen täällä *tirsk* Kyl mä sinne tuun ihan mielelläni kunhan sieltä tuuletetaan se hifkin liiallinen testosteroni pois ennen keikkaa *pahis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Android

Posts: 3,908

#69 • • Edited Android

Steven Hoaks, 18.7.2006 12:12:
Helvetti! Missä kaikki jokeri fanit on *nauru* Mähän jään ihan alakynteen täällä *tirsk* Kyl mä sinne tuun ihan mielelläni kunhan sieltä tuuletetaan se hifkin liiallinen testosteroni pois ennen keikkaa *pahis*



Aika kumma logiikka, eikö esim omaa joukkuetta voi mennä kannattamaan toisen joukkueen kotiareenalle (tai kotistadionille) ?

Sitäpaitsi vanha jäähalli on myös ollut Jokereiden kotiareena.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#70 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Android, 18.7.2006 12:13:
---
Steven Hoaks, 18.7.2006 12:12:
Helvetti! Missä kaikki jokeri fanit on *nauru* Mähän jään ihan alakynteen täällä *tirsk* Kyl mä sinne tuun ihan mielelläni kunhan sieltä tuuletetaan se hifkin liiallinen testosteroni pois ennen keikkaa *pahis*

---

Aika kumma logiikka, eikö esim omaa joukkuetta voi mennä kannattamaan toisen joukkueen kotiareenalle (tai kotistadionille) ?



Öööö... What?

Mä kun luulin että tää Underworld oli yks artisti josta mä tykkään joka esiintyy vihollisen leirissä *hih* Oliko tää nyt sitten joku jääkiekkomatsi vai?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Android

Posts: 3,908

#71 • • Edited Android

Steven Hoaks, 18.7.2006 12:15:
Öööö... What?

Mä kun luulin että tää Underworld oli yks artisti josta mä tykkään *hih* Oliko tää nyt sitten joku jääkiekkomatsi vai?



Niin no, sinähän sen HIFK:n tähän vedit mukaan joten valaisepa meitä.
tomii

Posts: 3,594

#72 • • tomii kallion herttua

Individual, 18.7.2006 11:44:
Ohoh! Aika ylläripylläri. Toivon mukaan on sitten tarpeeksi kärppänä lippujen kanssa, että saa kenttäpaikan.



ääh... niin unohdin tän option ihan kokonaan *uuh* Mua ei kyl hirmuusti lämmitä mikään piippuhylly *uuh* No mutta joo... katotaan

--
reivaan kunnes kuolen

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#73 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Android, 18.7.2006 12:15:
Niin no, sinähän sen HIFK:n tähän vedit mukaan jote valaisepa meitä.



Mä tipuin jo kärryiltä *ding* Mä en ymmärtänyt miksi vedit tähän jonkun joukkueiden kannatus jutun kun tässähän on kyseessä musiikki tapahtumasta. Hyvästä vitsistä taas mentiin ihan hakoteille *ding* Joo tykkään Jokereista, joo en tykkää Hifkistä... Elämäni aikana olen nähnyt yhden matsin hartwallilla enkä ole käynyt evö vanhassa jäähallissa, mutta sekin varmasti kiva paikka. Tarpeeksi faktaa tosikoille? Vai väännetäänkö lisää rautalankaa?

*piis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Android

Posts: 3,908

#74 • • Edited Android

Steven Hoaks, 18.7.2006 12:19:
Mä tipuin jo kärryiltä *ding* Mä en ymmärtänyt miksi vedit tähän jonkun joukkueiden kannatus jutun kun tässähän on kyseessä musiikki tapahtumasta.
*piis*



Siis Steven, kiltti, sinähän sen teit *vink*


Melkein tekee mieli matkustaa mielummin tonne Saku areenalle kuin jollekkin hifki mestaan *igor*



Mä vaan jatkoin tätä turhaa keskustelua koska on tylsää töissä =)
phear

Posts: 804

#75 • • phear &lt;X&gt;

KooKie, 18.7.2006 12:07:
---
Foxmagon, 18.7.2006 12:05:


Kyllä ne jaffa-hallilla sen piti. Nimimerkillä olin siellä *hihu*

---


ot: Thäh?! Tossa viime syksynä oltiin kyllä Hifk -areenalla. *ding*



Ja me vanhukset olimme -97 Jaffa-areenalla. *hihu*

Eli molempi.
Foxmagon

Posts: 1,329

#76 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

phear, 18.7.2006 12:31:
---
KooKie, 18.7.2006 12:07:
---
Foxmagon, 18.7.2006 12:05:


Kyllä ne jaffa-hallilla sen piti. Nimimerkillä olin siellä *hihu*

---


ot: Thäh?! Tossa viime syksynä oltiin kyllä Hifk -areenalla. *ding*

---


Ja me vanhukset olimme -97 Jaffa-areenalla. *hihu*

Eli molempi.



JJaa, enpä kokenut itseäni vielä kovin vanhukseksi 11-vuotiaana *nauru*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Individual

Posts: 10,942

#77 • • Individual HYPNO!

tomii, 18.7.2006 12:16:
---
Individual, 18.7.2006 11:44:
Ohoh! Aika ylläripylläri. Toivon mukaan on sitten tarpeeksi kärppänä lippujen kanssa, että saa kenttäpaikan.

---


ääh... niin unohdin tän option ihan kokonaan *uuh* Mua ei kyl hirmuusti lämmitä mikään piippuhylly *uuh* No mutta joo... katotaan


Noh, mun mielestä (saa korjata) tämä Underworld on kuitenkin Trainspotting- leffasta huolimatta sille nk. suurelle yleisölle tuntematon nimi tai sanotaanko pikemminkin näin, ettei niin massoja liikuttava. The Prodigyn ed. keikalle Helsingin Jäähalliin sai paikkoja kentälle vielä kauan varsinaisen lipunmyynnin aloittamisesta. Toki bändi ei nää nauttine sellaista suosiota kuin joskus kunniansa päivinä ja Underworld on, voidaan sanoa, yksi toivotumpia, ellei toivotuin elektronisen musiikin artisti klubikansan keskuudessa, että se varmaan saa liikkeelle niin lökäpöksyiset piikkitukat kuin konemusadiggarit farkuissa ja t-paidoissaankin.

Silloin Kraftwerkin katselin istumapaikalta, kun en ehtinyt kenttäpaikkaa saamaan ja myöntää täytyy, että unohtumattomasta keikkakokemuksesta huolimatta olisi jalka nykinyt sinne "jään" pinnalla reivaamaan.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#78 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Freja, 18.7.2006 12:03:
Musta on vaa tyhmää jättää jotain noinkin hienoo väliin sen takia, että tapahtuma pidetään inhokkijoukkueen areenalla.



On ole kyl jättämässä näitä väliin vaikka olis turun areenalla *hih* Kunhan heitin huulta *hymy*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

tomii

Posts: 3,594

#79 • • tomii kallion herttua

Individual, 18.7.2006 12:45:
---

Noh, mun mielestä (saa korjata) tämä Underworld on kuitenkin Trainspotting- leffasta huolimatta sille nk. suurelle yleisölle tuntematon nimi tai sanotaanko pikemminkin näin, ettei niin massoja liikuttava. The Prodigyn ed. keikalle Helsingin Jäähalliin sai paikkoja kentälle vielä kauan varsinaisen lipunmyynnin aloittamisesta. Toki bändi ei nää nauttine sellaista suosiota kuin joskus kunniansa päivinä ja Underworld on, voidaan sanoa, yksi toivotumpia, ellei toivotuin elektronisen musiikin artisti klubikansan keskuudessa, että se varmaan saa liikkeelle niin lökäpöksyiset piikkitukat kuin konemusadiggarit farkuissa ja t-paidoissaankin.

Silloin Kraftwerkin katselin istumapaikalta, kun en ehtinyt kenttäpaikkaa saamaan ja myöntää täytyy, että unohtumattomasta keikkakokemuksesta huolimatta olisi jalka nykinyt sinne "jään" pinnalla reivaamaan.



Juuri tätä ajattelin itekin, että ei ole mikään massan suosikki, ainakaan enää nykyään. Että josko sinne lattialle sitten saisi paikan (tosin eihän tästä vielä tiedä miten edes toteutetaan, jos kyseessä on Koneisto Winter FESTIVAL, kuten keikkakalenterissa lukee).
Aikoinaan ('97) olin Prodigyn todistamassa Hartwallilla ja lattialla, itseasiassa ihan eturivissä (pätee *nauru*). Ja voin ihan lonkalta sanoa, että en olisi voinut kuvitellakaan olevani siellä "piippuhyllyllä". Kyllä mulle konemusiikkitapahtumat tarkoittavat lähestulkoon aina tanssimista ja siihen tarvin kyllä sen lattian, jossa ei ole mitään penkkirivistöä. *nauru* Mutta katotaan miten käy...

--
reivaan kunnes kuolen

CM

Posts: 1,507

#80 • • CM
Loistavaa!!!! Eikä tartte pelätä ainakaa, et ois läppärilive tulossa