Ilosaarirock 2006

10 posts, 1 page, 2,990 views

#1 • • kelasin Guest
Tänään lähdetään Helsingistä kohti rokkia =) Keitä muita klubbaajia menossa? Itse käynyt rokissa siitä saakka kun opin kävelemään, johtuu varmaan Joensuulaisesta syntyperästä ,)

Tänä vuonna ihan mielenkiintoisia artisteja, itseä ehkä eniten houkuttaa Lemonator, Blackalicious, Carpark North, Saul Williams, Kid Koala + muutama kotimainen.. Ja tietty koko rentolavan ohjelmisto!

Festaristudio meillä on pääportilta n. 400m pääs frendin kämpällä, eli telttaelämää ei tarvitse viettää!
-Santtu-

#2 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Voi kun pääsiskin lähtee! *haaveil* Viimevuonna ei edes kiinnostanut yhtään mut nyt tuli joku ihme nostalgiakärpäsen purema, ja olis tehnyt mieli lähteä tänne muistelemaan menneitä kun siellä kuitenkin tuli rymyttyä joka vuosi. Niin paljon muistoja.
Bellezaaa

#3 • • Edited Bellezaaa Afrodite*
Ihquu muitaki klubbarilaisiii tulos!
Tänää on siis joo todeellaakiii lähtööö Ilosaareen *tanssittel**plur**sydän**hali*
Chatte

#4 • • Chatte Team Teknolipat :)
Juups, perinnehän tämä. Vuosittain läjä mussun serkkuja ja kavereita tulee rokkailemaan. Minua Ilosaari ei tapahtumana kiinnosta, lähinnä kavereiden kanssa hengailuna. Päätösklubilla on Regina, joka ilostuttaa sentään myös musiikillisesti. Ja kyllä Rentolavallakin jaksaa tietty notkua.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

#5 • • kelasin Guest
Hienoo et muitakin tulee! Muistan joskus, kun rokissa oli sellanen Konemusaan painottuva klubi (monta vuotta sitten), mut se tais kuolla väen vähyyteen =( Onneks on noita muitakin artisteja saatu kuitenkin lavoille, siis muitakin kun rokkistarboja ,)
Danskuh

#6 • • Danskuh pikku-Dee
hitto ko pääsis venyy joka paikkaan... :(
wiwi

#7 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Minä myös! En ole ennen ollut eikä nytkään olisi varmaan tullut lähdettyä, jollen olisi saanut lippua lahjaksi, mutta odotukset on korkealla ja mieli iloinen :) Ehkä tästä tulee mullekin uusi vakiofestari. Tyhmänä menin lupautumaan töihin täksi päiväksi niin päästään lähtemään vasta ysin aikaan, mutta jos viikonlopun aloitus venyy, sitä pitää pidentää loppupäästä - tarkoitus olisi jatkaa Ilosaaresta vielä tuntematonta reittiä Pori Jazzeille (tai mihin tahansa paitsi takaisin kotiin). Sitä paitsi on kiva olla töissä, kun on jotain mitä odottaa; nytkin 2,5 tuntia on mennyt ihan huomaamatta ohi.

*jiihaa*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

cloud-c

#8 • • cloud-c Re-form
ILOSAARI! Here we come!

Lahdesta päästy jo Savon Sykkivään Suoleen (Savonlinna synnyinkaupunkini) ja kohta auto starttaa kohti Joensuuta! :) Ja samalla kaljat pasahtaa auki, ajaminen on tämän pojan osalta nyt ohi! Jiihaa!

Kesän ehdottomasti paras tapahtuma edessä!
Temazepam

#9 • • Edited Temazepam Forever N00B
Tulipahan käytyä 6. kertaa... Oli kyllä jotenkin lame meno viime vuosiin verraten *haukottel* Ei ollu niin paljoa hyviä esiintyjiä ja sääkään ei ollu niin suosiva kuin aina aiemmin *lohduttel*
Eläkeläiset ja Cleaning woman kyllä veti parhaimmat keikat, Kid Koala oli kivaa vaihtelua yleiseen musiikkiin verraten *hihu*

--
-Your Lordy Mistress-

serotonot

#10 • • serotonot Paul Easy
Kid Koala oli älytön jäbä ja Mudhoney rokkas just niin isosti ku osas kuvitella. Myös Raised Fist ja Mokoma oli yhtä hyviä kuin osas odottaakin, mut pakko sanoa provinssissa ja ilosaaressa tänä vuonna käyneenä, että laimeeta toi meno nykyisin on. Keikoilla ei oo enää lähellekään samaa menoa ja fiilistä kuin "silloin ku minä olin nuori". Kävipä tuolla jopa niin että kaveri heitettiin Mudhoneyn keikalta pois, koska hän käyttäytyi vaarallisesti, eli hyppi keikalla!

Uskomatonta mutta totta... Järkkäri varoitti kerran että "ei saa riehua" ja toisella kerralla tuli sitten liivisetä joka raahas kaverin pois koska "jos sä hypit tolleen ni joku saattaa satuttaa ittensä". Ja siis toi tapahtui metrin tai pari lavan etuosan turva-aidasta, eli sillä alueella missä nimenoman meiningin pitäis olla tollaista. Nyt siinä vaan seisoi teinejä aitaa vasten tuijottamassa bändiä hiljaa ja hurjimmat jopa heiluttivat toista nyrkkiään välillä ilmassa.

P*SKAA sanon minä. Maailmassa on jotain vikaa jos Mudhoneyn keikalla yleisö ei saa villiintyä!

"Kyllä asiat oli toisin kun minä olin nuori"