Arscatech - Jethrovision (A Tribute To Condo Edit) Beach Extravaganza themee..

5 posts, 1 page, 1,305 views

display23

Posts: 3,069

#2 • • display23
baunssaa kesäsesti iloisesti.

tuotantopuoli ihan huippu niinkuin aina ennenkin!

ja ei muutakun ihmiset tsekkaamaan, meinaan ihan liian vähän arvostusta saa arskan biisit!
Kriss G

Posts: 1,492

#3 • • Kriss G Wir brauchen bass

Galrav, 13.7.2006 22:59:


ja ei muutakun ihmiset tsekkaamaan, meinaan ihan liian vähän arvostusta saa arskan biisit!



Toi on kyllä tosi ku vesi. Kyllähän jengi tanssilattialla fiilistelee ihan muna pystyssä kun arskan biisit soi mutta eipä taida kovin moni tietää kenen tuotantoa ne on ollut. Mut eniveis helvetin kova kipale ja täyttä versiota odotellaan.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Avatar
#4 • • trusti Guest
tuotantopuoli tosiaan kunnossa. biisi rullaa mukavasti, mutta "se jokin" joka nostaisi tämä massan yläpuolelle jää puuttumaan, valitettavasti. kuulostaa tämmöisenään jotenkin keskeneräiseltä ja erittäin potentiaaliselta mun korvaani...
Arscavadance

Posts: 139

#5 • • Edited Arscavadance

trusti, 14.7.2006 12:56:
tuotantopuoli tosiaan kunnossa. biisi rullaa mukavasti, mutta "se jokin" joka nostaisi tämä massan yläpuolelle jää puuttumaan, valitettavasti. kuulostaa tämmöisenään jotenkin keskeneräiseltä ja erittäin potentiaaliselta mun korvaani...



Kiitos palautteesta. Joo täytyyhän myöntää että aika kiirellä oon halunnu rutistaa ulos ton raidan ja hiomista se vaatii vielä. se on vaan niin että loppuvaiheilla ton tekeminen oli yhtä helvettiä ku kone ei jaksanu pyörittää ja jouduin aina exporttaa lyhyeks clipiks ja sit kuuntelee ja tekee muutoksii ja sama rulianssi uudelleen. mutta kohtapuolii pitäisi helpottaa kun hommaan uuden ajanmukaisen koneen. mutta kiitoksia viela kerran palautteesta...

Ja muille viel, että komentit olisivat lämpimästi tervettulleita.niiden ei tarvitse olla nerokkaita, ajanhermoilla olevia ylioppilasaine muotoisia tulkintoja:D

--
Condo Tappaa!!