[reiv:] Aamujatkot 23.7.2006 @ Turku

7 posts, 1 page, 2,044 views

[reiv:]

Posts: 769

#1 • • [reiv:]
reiv_2v_a.gif

[reiv:]in historian ensimmäiset aamujatkot, Klubilla klo 05 alkaen.

Helsingin veikkoset Kaiu & Sakura aloittelevat post-housen ja progen merkeissä 3 tunnin setillä, jonka jälkeen Poliisi veivaa progressivisen aamusetin. Mikäli ihmisiä vielä tanssittaa tämän jälkeen, Seb tiristelee loputkin mehut pois.

Liput 8 euroa. Tervetuloa!
leenuliinu

Posts: 1,022

#2 • • Edited leenuliinu Kenen kaveri
*sydän*

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Verano

Posts: 4,649

#3 • • Verano Merituuli
Mä olin hetken et jee, mut sit nää onkin Turus.. Mutta ei siinä mitään, ollaan lähdössä tuolloin mökkeilee (loma!!!!!) Turun ohi saaristoon, joten näistähän sais hyvän alkupotkun ihanille päiville =P
Amuck

Posts: 2,396

#4 • • Amuck dub-i-dub

Verano, 13.7.2006 15:12:
Mä olin hetken et jee, mut sit nää onkin Turus.. Mutta ei siinä mitään, ollaan lähdössä tuolloin mökkeilee (loma!!!!!) Turun ohi saaristoon, joten näistähän sais hyvän alkupotkun ihanille päiville =P


:D Ole rohkea, tule Turkuun! Pikku aamujumppa tosiaan antaa hyvän lähdön lomalle.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Seb

Posts: 377

#5 • • Seb



---

:D Ole rohkea, tule Turkuun! Pikku aamujumppa tosiaan antaa hyvän lähdön lomalle.



Tarjoon ilmaset vedet sille, joka jaksaa jumpata aamut alusta loppuun.

Anteliasta, eikö totta?
Amuck

Posts: 2,396

#6 • • Edited Amuck dub-i-dub

Seb, 22.7.2006 13:32:

Tarjoon ilmaset vedet sille, joka jaksaa jumpata aamut alusta loppuun.

Anteliasta, eikö totta?


Klubin pulloveden hinnan tuntien erittäin anteliasta. Haaste on otettu vastaan. x)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

-P

Posts: 4,972

#7 • • -P
kuka löytää itsensä paronista? :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell