96 posts, 5 pages, 11,895 views
Kon-tiki, 6.8.2006 11:22:
Itse kun en tunnetusti ole mikään kiksuihminen, yllätin itseni Orkidean aikana yläkerrasta tanssimasta Ruotsin Carolaa Jotta ensi kerralla (milloin se lieneekään) vähän enemmän housea Danceteriassa, eiksvaan? Kiitos Antti muuten ihanista bileistä!
AlexS, 6.8.2006 12:47:
---
Kon-tiki, 6.8.2006 11:22:
Itse kun en tunnetusti ole mikään kiksuihminen, yllätin itseni Orkidean aikana yläkerrasta tanssimasta Ruotsin Carolaa Jotta ensi kerralla (milloin se lieneekään) vähän enemmän housea Danceteriassa, eiksvaan? Kiitos Antti muuten ihanista bileistä!
---
Kiksua? Missä kohtaa iltaa?
Miksan, 6.8.2006 14:51:
Joo ei kyllä Orkidea enää kauheesti tota kiksua soittele*Hymy*
mr.a, 6.8.2006 12:43:
Ja jos Mikon broidiin on uskomista polttarit jatkuu vielä tänään ja Kutosella näkyy erittäin väsynyttä mutta onnellista Coronapaita jengiä. Onnittelut vielä kerran valitsemanne tien johdosta;) .
AlexS,
En nyt ihan sitäkään tarkoittanut. Kyllähän Orkidea mun tietääkseni edelleen soittelee kiksuakin mutta jättää kiksut/trancet kotiin jos on housempi ilta tiedossa, luonnollisesti
Kon-tiki, 7.8.2006 10:28:
---
Niin joo. Tarkoitinkohan mä nyt kiksulla mahdollisesti kaikkea, mikä ei ole teknoa, funky housea tai vaikka breaksiä? En osaa sanoa itsekään