DanceteriA "THE SUMMER EXPERIENCE" pt.3 SEASON CLOSING 4.8.2006 @ Helsinki

96 posts, 5 pages, 11,835 views

mr.a

Posts: 2,098

#81 • • mr.a


Mikäs oli Herra A:n ensimmäisen osuuden vika kipale eli ennen Rokkideaa?



Miika Kuisma&Mr.A - Honey (Supermodels from Paris rmx)

Seuraava Danceteria Musicin julkaisu.
AlexS

Posts: 1,389

#82 • • AlexS kummasetä

Kon-tiki, 6.8.2006 11:22:
Itse kun en tunnetusti ole mikään kiksuihminen, yllätin itseni Orkidean aikana yläkerrasta tanssimasta Ruotsin Carolaa *blush* Jotta ensi kerralla (milloin se lieneekään) vähän enemmän housea Danceteriassa, eiksvaan? Kiitos Antti muuten ihanista bileistä!


Kiksua? Missä kohtaa iltaa?

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Miksan

Posts: 1,464

#83 • • Miksan

AlexS, 6.8.2006 12:47:
---
Kon-tiki, 6.8.2006 11:22:
Itse kun en tunnetusti ole mikään kiksuihminen, yllätin itseni Orkidean aikana yläkerrasta tanssimasta Ruotsin Carolaa *blush* Jotta ensi kerralla (milloin se lieneekään) vähän enemmän housea Danceteriassa, eiksvaan? Kiitos Antti muuten ihanista bileistä!

---

Kiksua? Missä kohtaa iltaa?


Joo ei kyllä Orkidea enää kauheesti tota kiksua soittele*Hymy*
AlexS

Posts: 1,389

#84 • • Edited AlexS kummasetä

Miksan, 6.8.2006 14:51:
Joo ei kyllä Orkidea enää kauheesti tota kiksua soittele*Hymy*


En nyt ihan sitäkään tarkoittanut. Kyllähän Orkidea mun tietääkseni edelleen soittelee kiksuakin mutta jättää kiksut/trancet kotiin jos on housempi ilta tiedossa, luonnollisesti *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

-Santtu-

Posts: 1,965

#85 • • Edited -Santtu- ananas bananas coconuts

mr.a, 6.8.2006 12:43:
Ja jos Mikon broidiin on uskomista polttarit jatkuu vielä tänään ja Kutosella näkyy erittäin väsynyttä mutta onnellista Coronapaita jengiä. Onnittelut vielä kerran valitsemanne tien johdosta;) .



offtopic: *nauru* ..toivottavasti ei sentään perjantaista asti samoilla paidoilla*sars**nauru* täytys säätää niille jostain vaihtopaidat..

edit: niin joo ja kiitti bileistä, oli taas parhautta *sydän*
Danskuh

Posts: 675

#87 • • Danskuh pikku-Dee
joo...oli kyl niin kivaa*tanssittel* tätä lisää!!!!!!!!
Avatar
#88 • • titityyt Guest
kaikin puolin loistokkaat kinkerit <3
kiitos mr a & orkidea ja ihana kuvausryhmä! Ja ihana filmistarani :)
Kon-tiki

Posts: 1,936

#89 • • Kon-tiki The Unsinkable

AlexS,
En nyt ihan sitäkään tarkoittanut. Kyllähän Orkidea mun tietääkseni edelleen soittelee kiksuakin mutta jättää kiksut/trancet kotiin jos on housempi ilta tiedossa, luonnollisesti *hymy*



Niin joo. Tarkoitinkohan mä nyt kiksulla mahdollisesti kaikkea, mikä ei ole teknoa, funky housea tai vaikka breaksiä? En osaa sanoa itsekään. Mitään tabinostatuksia ei illan mittaan toki kuultu (itsestäänselvyys selvennyksenä niille, jotka ei päässeet paikalle).
Avatar
#90 • • Annakins Guest
*nuotti*shakin' that ass, shakin' that ass*nuotti*

Ei voi muuta sanoa, kuin että setit rokkas täysillä, Leppäkeihäs oli hupaisa lisä ja hikihän siinä tanssiessa tuli *iloinen*
CM

Posts: 1,507

#91 • • CM

Kon-tiki, 7.8.2006 10:28:
---
Niin joo. Tarkoitinkohan mä nyt kiksulla mahdollisesti kaikkea, mikä ei ole teknoa, funky housea tai vaikka breaksiä? En osaa sanoa itsekään



Swedish House Mafia aka McDonald's House Mafia aka kiksuhousemafia tulis kommentista itelle ekana mieleen *nauru*
Josba

Posts: 322

#92 • • Josba Anjunadiggari
Harmi kun ei päässyt paikalle, mutta akuutti rahapula ei jättänyt muitakaan vaihtoehtoja... Tällä viikolla pitää kuitenkin ostaa jotain syötävääkin.

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

zaler

Posts: 1,545

#94 • • zaler e h k i s
oli ihan helvetin hauskaa! kiitos *hymy*

--
let´s eat to the beat!

alphamagic

Posts: 3,628

#96 • • alphamagic
Liikaa ihmisiä ja en edelleenkään tykkää mamasta bilepaikkana...
Mut hyvä känni lohdutti *piis* *nauru*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.