Jaksoinhan mä sit varvasta nostella vähän enemmän ku alux luulin, thanks to the FANTASTIC music!!!*heiii*
Kotimatkalla sitten olinki jo niin poikki et nukahdin dösää ja sit ku mut herätettiin niin PERKELE!!! olin jo oman pysäkin ohittanu ja olikin sitten kiva kävelymatka....onneks oli lisää IHANAA musaa mukana...ni kotimatka sujui mukavasti
Oli kivaa..Mitä nyt ompeleet vähän petti..Ja taidettiin juoda se yksi siideri liikaa.. Mut kiitos kärsivällisyydestä kaikille joita näin.. Varsinkin niille joiden korvaan tuli vislattua sillä tikkarilla..Toivottavasti keltään ei menny kuulo..
Aivan mahtavaa
Tämä ole ensimmäinen Hallmark mutta lupaan että ei ole viimeinen.
Tab soitti kyllä aivan loistavia kappaleita ei huhu samoten JussiS ja Jokke.
oli kivaa tabia ois jaksanu ellei ois ollu kaasu kammio fiilis*nauraa* roger roger berliini poika ja muut jotka jakso mua piristää ku oli surkee päivä tänää sit plutoo
Hiphei Hyvät bileet vaikka alkuillasta olikin vähän "perjantai"-väsymystä ilmassa henk. koht. Sopivasti väkeä eikä missään vaiheessa ollut Tungosta. Tai sit olin sopivasti kännissä enkä huomannut sopimatonta väkeä...
oli mainiot bileet ensimmäiset hallut oli, ja voin kyllä sanoa, että vakiokävijä musta taitaa kyllä tulla.. tai ainakin ens hallmarkiin tulen varmasti, vaikka yksin jos ei muuta!! joku kysyi multa, että olenko ennen käynyt täällä.. ehkäpä näytin sitten niin ensikertalaiselta