163 posts, 9 pages, 24,756 views
Mä en omaa pääsiäismunaa sinne vie (hall)...en kerkee raahata sitä sinne...enkä jaksa ku voimat menee muuttohommiin...pieni Mies (<-kuten huomaat isolla M:ällä)
jakakaa pääsiäismunianne
nähdään plutossa, (ketä nyt kiinnostaa ja ketä tunnen ja ketkä nyt on sinne tulossa)
Santa:Mä en omaa pääsiäismunaa sinne vie (hall)...en kerkee raahata sitä sinne...enkä jaksa ku voimat menee muuttohommiin...pieni Mies (<-kuten huomaat isolla M:ällä)
jakakaa pääsiäismunianne
nähdään plutossa, (ketä nyt kiinnostaa ja ketä tunnen ja ketkä nyt on sinne tulossa)
tottakai me jaetaan.. no mut ittehän päätit jäädä pois...
clubculture:Unity(f):Hmm.. Seuraavana päivänä pluton bileet... Hmm... *laitetaan mietintä myssy päähän...*
Tottakai sä tuut ku et viime kerrallakaan ollut.
Ja voithan sä mennä sekä plutoon että hallmarkiin.
Niin... Nooh oisin mä voinu ehkä jopa pienen hetken harkita tulevani mut nyt täytyy olla tosiaan tulematta..
Tanssikaa te pääsiäistanssit ja mä meen tanssimaan plutoon vaikka avaruustanssit...*nauraa*
No ehkä seuraavalla kerralla tuun.. Enhä mä voi olla 3 kertaa putkee poissa halluista...*voiei*
No niin nyt se on sit täysin varma että mä ilmestyn sittenki tanssimaan JussiS:ksen settiä
Henna sä osaat puhuu mut ympäri, täytyy myöntää..
Mä oon kunnon keltainen kiksukarva "kana/tipu" otus joka pomppii omituisesti paikasta toiseen...
Tottakai sä tuut, mutkin puhuttiin ympäri...
joten eiku illalla tänne vaan tanssimaan...
Eli siis voidaan jo melkein sanoa.. Sielä nähdään sekavassa humala tilanteessa...*nauraa*