Discothèque du Lizard: Return To Source (Electric Universe, DE) 2.9.2006 @

65 posts, 4 pages, 15,483 views

Avatar
#41 • • ikj Guest
pitäis!
subu

Posts: 1,174

#42 • • subu Suski
ihihiii.. käytiin jo hakee cd:t ja liput :)
Dzad

Posts: 353

#43 • • Dzad Yks-kaks-RAX!

subu, 2.9.2006 19:31:
ihihiii.. käytiin jo hakee cd:t ja liput :)




Hehe. Etkö sä sinne jäänyt?

Mä olen pian siellä. *tanssittel*

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

subu

Posts: 1,174

#44 • • subu Suski

Dzad, 2.9.2006 19:32:
---
subu, 2.9.2006 19:31:
ihihiii.. käytiin jo hakee cd:t ja liput :)

---



Hehe. Etkö sä sinne jäänyt?

Mä olen pian siellä. *tanssittel*


Tultiin viel etkoilee et tulos ollaan myöhemmin *hihu*
Hienolta näytti.
Avatar
#45 • • cjet Guest
Wooohooo... *nauru* Vaikka oli kuuma niin helevetti miten paljo tuli tanssittua.. *tirsk*
Avatar
#46 • • ikj Guest
no huhhuh mä en kestä <333333
Dzad

Posts: 353

#47 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
Tuli ehkä 5-6 tuntia tanssittu... my legs are killing me. *iloinen*

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Kalle

Posts: 479

#49 • • Kalle Kiusankappale
Mitäpä siitä sanomaan.

Järkkärit oli sekaisin, yleisö överisekaisin.

Electric Universe kyllä näytti että miten vanhemmat artistit osaa tehdä soundia, ei tee tämän jälkeen paljoa mieli näitä uuden polven tuubikeisareita kuunnella *vink*.
toni

Posts: 912

#50 • • toni
Herranpieksut ja voi penis. Parhaat bileet kahdeksaan viikkoon. Eli sitten electric universen viime keikan..
BuBu

Posts: 509

#52 • • BuBu
Ihanaaaa! *tanssittel*
Paikka oli nätti, ihmiset iloisia ja musiikkii pisti koko kropan heilumaan <3

iso hymy :)

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Hippo

Posts: 221

#53 • • Edited Hippo At the edge of sanity but not insanity
Kohtis upeet kemut. Pirun kuuma kyl oli. :) Joo, parhautta nää. Kiitti!

edit: erityiskiitos miazu och polly. :D Voi luoja! Tähän hätään pitäis taas kysyä, että mikä olikaan se "melodinen trance biisi" (zomg!) siellä loppupuolella? ;) Joo, veikkaan kyl että kaikki paikalla olevat tietää, mistä puhutaan... Paitsi mä. :) :)

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

anis

Posts: 2,451

#54 • • anis
Tää oli viikon kohokohta*joo*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Miazu

Posts: 815

#55 • • Miazu Päivänsäde
Joo bileet oli oikeesti niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin parhaat aikoihin ettei oikee osaa sanoin sitä kuvailla:)
Ihania ihmisiä ja Liskon tiimin energisellä alotuksella oli upea jatkaa ja yksi parhaista keikoista ikinä ja se vaan on siitä kiitos teille jotka siellä olitte niin mukana <3 voi luoja vaaan mitkäs tunteeeet ;)

Joo ja hippo katos elixiriasta se ;) se on se ihkuplur remiksi ;D Ja joo Kiwa oli mieletön groovailija niinku aina :) Mutant Star oli jotai sellasta missä meinasi hämärtyä että onks todellista ne bassolinjat ja nosteet hiiiiiihhoiiii Ja Electiricit teki sen taas oikesti hemmetti että mentiiiiii ja lujaa jonnekki toiselle levellille ;D

MOikkulit kiitos supaaa ;) samoin ihanat ystävät ja uudemmat tuttavuudet teki illasta unohtumattoman ))

Kiitos Liskot teitte elämästämme taas harvinaisen ihanan eilen <3 niin ja decot huuuuh kiitos veikko et muut oli uskomattomat visuaalit ja hailiselle spessu kiitokset valoista <3

*jiihaa**aplodit**tanssittel**plur**plur**pus**kuolaa**pökr**pökr**pökr**pökr**pökr*
Vprobe

Posts: 444

#56 • • Vprobe goa-head
Oli siis aivan mielettömät kekkerit! Soundi oli ihan uskomatonta alusta loppuun, ainoo vaan että paikka oli s a u n a ja hikoiltua tuli enemmän kuin koskaan elämässäni aiemmin :D

Oli hulluu kattoo ulkoota siihen etuovelle ku sisältä tuli vesihöyryy ihanniinku jonku sellutehtaan piipusta. Sairasta ajatella että joka sekunti ihmiset hikoili sen verran nestettä kehostaan *nauru*

Lisää tällasta, paremmalla ilmastoinnilla vaan ;)
liskodisko

Posts: 5

#57 • • liskodisko
Discothèque du Lizard gives a big thanks to all who and contributed in making this an unforgettable experience! Once again we took ourselves to a state of trance and made the night into something very special, something unforgettable.

Unfortunately we could not keep the original plans and make the full "all night lizard experience", for that we apologize again. We feel the gathering had a very intense and high level of energy anyway, and nothing was lost due to the unfortunate events 1 week prior to the party.

Special greetings and bomz to our visitors from Germany and the Czech Republic!

The disco lizard will return... in some form... somewhere. Look out!

--
--Discothèque Du Lizard--
join the lizard dance

tomii

Posts: 3,594

#58 • • tomii kallion herttua
Hyvät pirskeet oli. *joo* Ja kun oli seurakin mitä mainiointa, niin eipä voinut mennä ilta mitenkään vikaan. *nauru* Sikakuuma kyllä oli, mutta eipä se tällä kertaa ihan niin paljoa hämännyt, koska happi tuntui silti riittävän ja jaksoi siten tanssiakin hyvin kuumuudesta huolimatta. Bisseä tosin meni hikoilun johdosta aikalailla *nauru*

--
reivaan kunnes kuolen

subu

Posts: 1,174

#59 • • subu Suski
Aivan mahtavat bileet, turhaan en hehkuttanu ja oottanu näit! *plur*
Nii ja kylmähän siel ei missään vaihees tullu..? *hikoil**nauru*
genki

Posts: 872

#60 • • genki
hyvät bileet, itse olin hyvis boogieissa ja olisin kaivannut välillä vähän roisimpaakin musaa, mut kaiken kaikkiaan hemmetin hyvä fiilis jäi käteen..

kidukset mialle ja ollille hyvästä tervetuliaissoundista, varsinkin se yks Talpan biisi veti kyl saman tien pomppusensorit tanaan.. Kiwa oli helvetin tiukkaa progeilua, loppua kohti meno yltyi varsin mehukkaaksi. mutanttimies laittoi muutamat todella tiukat kipaleet, ja EU päätti illan Blenniläisellä arvokkuudella. kaveri tietää kyl vuosikymmenen kokemuksella et miten jengiä tanssitetaan, mut kovin haastavaa ei soundi ollut.

bubulle vitoset kävely/taksiseurasta, ajateltiin just et parempi heittää eka sut, en ollut ihan varma siitä goottihyypiöstä jonka taksiin hypättiin! :D mut olihan se ihan lepposa sit loppujenlopuksi.

jesh, iso kiitos liskodiskon tyypeille! ni ja <3 kaikille kavereille kenen kans tuli pyörittyä!

--
crop circles in the carpet