The Barefoot Party 2006 21.7.2006 @ Kajaani

27 posts, 2 pages, 3,699 views

Jinkso

Posts: 1,209

#21 • • Jinkso FINRG
Ihan mukavaahan siellä oli!

Matkat taittui "lepposasti" ja paikanpäällä olikin sitten mitä mainiompaa musiikkia. Erityiskunniamaininta Tynaroidille ja Strongstreamille loistavasta setistä, muiltakin soittajilta oikein mainioita esityksiä. Soittamatta jääminen suoraan sanottuna vitutti, mutta toivottavasti tykkäsitte 1½ biisistä.*slurps*

Ensikerralla jossain lähempänä.
Aliisa

Posts: 80

#22 • • Aliisa From the Wonderland
Kiitokset vaan vielä täältä korpijeeran puolelta, eritoten urheille esiintyjille.
Alimieli, ja jos vaikka ei pidempään kuin aamuviiteen, niin jos päästäisiin jo aiemmin aloittamaan. *vink*

Jinkson puolitoista biisiä kruunasi illan sopivasti ja muutenkin meno oli varsin vinkeä loppuun asti. Minulla oli kyllä lystiä. Seuraavan päivän sää vain lisäsi hyvää mieltä ennestään. Kuten Dimp-karhun kuvista käy ilmi, ei aurinkoa tarvinnut maanitella esiin. Hieman lämpimämpi ois saanut olla yölläkin, mut onneksi aina joku lämmittää.

Seuraavana yönä otin sit univelkoja takaisin nukkumalla 15 ja puoli tuntia. *nauru* Mut puuronkeittoa en ois pidempiin yöuniin vaihtanut. Että ens vuonna uusiksi. Alan potkia tuota meidän promoottoria jo viimeistään ylihuomenna. *pepsodent*

Aijoo. Kiitos, Tyranoid. *hali* Vaikka keittiön ja nuotiopaikan välin juokseminen olikin ihan mukavaa, niin on silti kiva tietää, että en tehnyt sitä ihan turhan takia.

Loppusummaus: *aplodit*
Niño

Posts: 167

#23 • • Edited Niño Club 96° resident
Mä oon ollu ihan pihalla näköjään... Varmasti olisin poikennut paikalle jos olisin aikaisemmin tiennyt. Ihan hyvä, että täälläkin Kainuun korvessa jotain järjestetään*nauru*
Tuakko

Posts: 60

#24 • • Tuakko metsiemme työmyyrä
Näistäkin selvittiin ilman henkilövahinkoja ja mökki ei palanut. Siitä propsit. Ellulle iso kiitos järjestelyistä.
Jinkso: olen pahoillani siitä, että aika loppui kesken, mutta ei se enää minun vallassa ollut siinä vaiheessa.
Ensi kaudella sitten huolellisempi ajoaikataulu, niin pääsee homma alkamaan ajoissa. Kaikki esiintyjät olisi ehtiny vetästä oikein ekstrapitkän setin, jos oltaisi oltu suunnilleen aikataulussa. No ensi vuoden Puolen hehtaarin konemetsässä kaikki on sitten paremmin :) (Piti kyllä olla jo tänä vuonnakin...)

Summa summarum: oli vitun kiva siivoilla paikkaan neljään iltapäivällä. No oli siinä illalla joku kivakin hetki :=)

--
Hauskaa pitää olla ja paukkuakin saa.
- Katto-Kassinen

Alimieli

Posts: 207

#25 • • Edited Alimieli Älä oo tommonen, oo tämmönen.
hehe, koetin laittaa muutaman kuvan partyista, mutta pääjehut hylkäsi ne *possu*

Noh, ensi kerralla sitten *hih*
P. Pau

Posts: 143

#26 • • P. Pau the bad finnish girl
Jos ens vuonna olis vähä enemmän infoo saatavilla näistä bileistä, niin voitais mekin tulla...! Nyt nää meni ohi ku ei tienny mistään mitään... *eikä* ja meni itelläkii vähä turhan viime tippaan et olis ehtiny kysellä... En tiedä menneistä bileistä mitään, mutta sen tiedän, että idea on loistava *jiihaa* eikä tuolla (tai täällä) päin ole ikinä liikaa tän tyyppistä toimintaa! Lisää...!*grr*

--
"In Finland we have this saying you pull fine."