Niki Suhonen - Mitä ihmettä! 2006

17 posts, 1 page, 4,769 views

Niki

#1 • • Niki Fiilis.org
Uutta minimal/elektro/teknoa höystettynä parilla klassikolla. Edellisistä nauhoista poiketen hiukan heikompaa soitantaa, mutta sitäkin parempia biisejä :)
elektro, house, tekno, jotain

tracklist:

lisätiedot - kuuntele
baty

#2 • • baty TranceConnection

Niki, 28.6.2006 20:40:
Uutta minimal/elektro/teknoa höystettynä parilla klassikolla. Edellisistä nauhoista poiketen hiukan heikompaa soitantaa, mutta sitäkin parempia biisejä :)
elektro, house, tekno, jotain

tracklist:

lisätiedot - kuuntele

jee.. uutta Nikiä *sydän*
Caro²

#3 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tää tuliki sopivasti ku kiintolevy laulaa tyhjyyttä.. Kohta laulaa niki *sydän*
Anselmi Kuusisto

#4 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Nitkutinatkuti piiiiip piupiu nitkutinatkuti... Autossa pari kertaa kuunnellu mutta luulen että löydän vielä tämän kesän aikana sen oikean paikan jossa tätä kuuluisi kuunnella.. *vink*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

josh

#5 • • josh
Edellinen setti oli sen verran rautaa että tää on kyl pakkolatinki. Kommentit myöhemmin...
Caro²

#6 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kilikoli pingpong.. tuossa se soi läpi, eikä sitä ny taustakuuntelulla heikkotasoiseksi kyllä pysty sanomaan vaikka yrittäis. Teknisen suotimen läpi siis pääsi, sisältösuotimeen juuttui kyllä.. *hihu*
Arctos

#7 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Jaa, nitkua. Jos Carolle ei kelpaa, se voi olla aika kovaki.. Latinkiin.

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

DJ Tomppa

#9 • • DJ Tomppa
Koneella on ollu jo jonkin aikaa, kunhan saan aikaa kuunteluun niin laitan sitte tiukan arvostelun*pahis*
samlainio

#10 • • samlainio
oli aikast hyvää matskua. mukavast viel tiukentu loppua kohden, meitsi diggaa just tällasest. nice one!
Anselmi Kuusisto

#11 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
pakko postaa että nyt löyty oikea mesta.. Ja en muuten kerro.. *hih*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

DJ Tomppa

#12 • • DJ Tomppa
No tässä tulee nyt sitte se tiukka arvostelu. Mukavan tasaista tiskausmusiikkia... ainakin tuli keittiö puhtaaksi. Setti toimii kyllä, jostain syystä mä kuuntelen muiden settejä arvostelumielessä aina tiskatessa... mut ei kai se lopputulokseen vaikuta.

Ehkä ei ihan ominta musiikkia mulle, mutta tollasta kuuntelisin bileissäkin ihan mielellään kiksun sijasta...*nauru*

Go Niki!
Arctos

#13 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Jep jep. Pelaa.
Ton ekan raidan oon kuullu ennenkin, en kyllä saa päähäni, mikä se on.

Ei ihan nitkuinta nitkua, ainakaan lopussa. Mulle putoo kyllä ku kivi kaivoon. Joko on uus tulossa? ;)

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape

Niki

#14 • • Niki Fiilis.org

Arctos, 21.7.2006 18:59:
Jep jep. Pelaa.
Ton ekan raidan oon kuullu ennenkin, en kyllä saa päähäni, mikä se on.

Ei ihan nitkuinta nitkua, ainakaan lopussa. Mulle putoo kyllä ku kivi kaivoon. Joko on uus tulossa? ;)

Eka laulu on "Theo Parrish - Falling Up (carl craig remix)". Charts-osastolla näkyy koko tracklist.

Seuraava miksaus tulee sitten syksymmällä. Odottelen tässä itsekkin mielenkiinnolla mihin suuntaan soundi alkaa muuttumaan talvea kohti mentäessä. Itse-asiassa yritin tuossa vko takaperin tehdä elämäni ensimmäista cd-miksausta. CD:t ja 600pioneeri ei kuitenkaan ollut miellyttävä yhdistelmä, joten odottelen tässä uutta mikseriä. Kokeillaan sitten uudestaan.
Äijä

#15 • • Äijä

CD:t ja 600pioneeri ei kuitenkaan ollut miellyttävä yhdistelmä, joten odottelen tässä uutta mikseriä.

Mitäs päpätintä odottelet ? Etteis olisi vaan joku Rane.

--
Musa on just niin paskaa kuin jengikin on.

Mika Juhani

#16 • • Mika Juhani
mahtavaa sirinää ja surinaa mutta ei silti mitään poing poing poing hooceet ;)

--
Toukka aka Mika Juhani

josh

#17 • • josh
Juu melkosta surinaa on. Jälkimmäinen puolisko kyl putoaa kympillä! ;)