RESURRECTION 5.12.2006 @ Tampere

70 posts, 4 pages, 15,311 views

MasterKoopa

Posts: 2

#61 • • Edited MasterKoopa
Tapahtuma oli kyllä nimensä veroinen. Rumpu&bassojen ohella ei ole juuri kiksua tullut kuunneltua mutta nyt olen kokenut uuden herätyksen! Massiiviset kiitokset kaikille esiintyjille!

Niin ja kuvia olisi mukava selailla.. Tuossa näytti jo lupauksia olevan mutta milloin julkaistaan?
Meke

Posts: 2,083

#62 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records
Tälläistä tuli soitettua (biisit ei ole missään erityisessä järjestyksessä miten ne soitin):

Captain Tinrib & RR Fierce - Street Tab -1997
Chris C & M Zone – Mackerel (Lord of the remix) -1997
Commander Tom - Are am eye vs Nuclear Hyde - Axis (bootleg mash-up)
D.R. Base vs Karim - N.W.A. (Hard As Nails Mix) -1996
E-Max - A Culture Of Human Beings -1997
Jones & Stephenson - The First Rebirth -1993
Lab 4 - GEV (Up Yer Ass Mix) -1996
Lab 4 – Transformation (vuodelta 1995 ja tästä biisistä Lab 4 muokkasi sen kuuluisan Reformation biisin...tämä tuli ihan vikana soitettua *pihkassa*)
Loop 82 - Rebirth - 1995
Ovation – Book of revelation (Luxor Mix) -1995
Pablo Gargano - The Secret Spice -1996
Yoji Biomehanika - Expect -1997


Olipa taas kiva järkätä bileet, mutta aika työ oli takana. Lihassärkyä no more!
Kiitoksia teille jotka olitte auttamassa pistämässä paikkaa valmiiks (Gärf & Parkker) ja soittajille hyvistä seteistä sekä Spinnin poppoolle.
Erityis kiitos bilettäjille jotka olivat täysin sydänmin mukana tanssilattialla.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

AaKo

Posts: 637

#63 • • AaKo Tosi veivaaja
joops, lähin kemuihin asenteella "ehkä otan muutaman olusen vaan.." heikko luonteeni tuli esiin ja tuli otettua sit vähä enemmän *känni* :( ...

Harmi etten ehtiny näkeen kittycleon settiä,, mut eiköhän piakkoin tuu uustilaisuus nähä neitiä soittamassa?. Sergeille kiitos kun päästit kaiuttimista ulos kai tracidin "too many times" *jiihaa*(harvoin kuulee tracidin biisejä bileissä..whyyy?). Beliar soittiki toisenlaista settiä mitä oon yleensä tottunut häneltä kuuleen, hyvinhän toi rankempi tavara meni häneltäkin. ton aikana siirryinki kuunteleen spinninpoikien settiä, sieltä tulikin hjyvää settiä. sinne tulikin sit jäätyä pidemmäksi toviksi :) välillä kävin piipahtaan salinpuolella kuunteleen mitä mekellä oli annettavaa yleisölle, liian moni biisi kuullosti liianki tutulta, muttei saanu nimiä mieleen *ding* kiitos meke kun pistit tracklistin tänne! uusia resurrection kemuja odotellessa!!

kiitos kavereille seurasta, hauskaa oli :D *känni*

--
En se mää ollut!!!

KittyCleo

Posts: 205

#64 • • KittyCleo PiweHiwe
OLIN EKA LÄLLÄLLÄÄ! Siis kuvien laitos. Ox tulos lisäää??

--
Rouva Korpela*hymy*

Auacusha

Posts: 1,097

#65 • • Edited Auacusha Koneradio

KittyCleo, 8.12.2006 18:33:
OLIN EKA LÄLLÄLLÄÄ! Siis kuvien laitos. Ox tulos lisäää??



Ois ollu jos en olis kännissä unohtanut kameraa kotiin, mut toivottavasti jostain muualta tulossa lisää.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

calvin

Posts: 513

#66 • • calvin
Tuli ehkä pikkasen liian hardii kamaa meikäläisen makuun,mutta tuli sitä prkle silti tampattua niin maan perusteellisesti. *joo*
Nomade

Posts: 182

#68 • • Nomade 1:100 000
Harmittaa niin etten päässy *uuh*

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Beliar

Posts: 1,361

#70 • • Beliar

Nomad, 11.12.2006 23:58:
Harmittaa niin etten päässy *uuh*



Voi tsiisus, Noumäädi! *lmao* Chuck Norris... Mä putoilen täällä ihan kympillä! *vink*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!