Säde proudly presents LAB-4 last time in Finland 26.8.2006 @ helsinki

276 posts, 14 pages, 70,945 views

Jusna666

#121 • • Jusna666 Diablo

Jago, 26.8.2006 09:40:
---
Jusna666, 26.8.2006 07:10:
Näihinkään kemuihin onneks ei oo panostettu ku koko elämä ja vituiks menee taas niinku jeesuksen pääsiäinen.

---

älä panosta. munkin piti panostaa kiksuihin ja koko juttu meni perseelleen.. nyt meen sinne viel enemmnä taviksen näkösenä kun normibileisiin*nauru*
ainakin on rennompaa kun on paineet pois pukeutumisesta(muistaa paremmin että mähän pukeuduin ittelleni, en muille, joten jos kaikki ei oo jees ni, muut saa haistaa vittuu)

No kun oiski vaan panostamisesta kiinni. Tää tod.näk. alkava flunssa mua enemmän vituttaa, ei viittis jättää menemättäkään ku on lippu hommattu.
Toinen pointti on se että meen sinne sillä asenteella että olen terve ja se on taas hengenvaarallista remuta kuumeisena samaan tyyliin ku terveenä, you know..

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Birgie

#122 • • Birgie Kikati
Jei, lippu plakkarissa jo eilen itseasiassa mut on niin kiireinen immeinen ettei sitä oo ehtiny hehkuttamaan aiemmin *nauru*
Mullakin on jostain ihmeestä kaivautunut kurkkukipu johon heräsin viime yönäkin neljältä. Toivottavasti se ei tänä iltana menoa haittaa, eikse viskillä pitäis lähtee *jiihaa*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

JayVee

#123 • • JayVee FINRG / Supercharged
TÄNÄÄÄ *jiihaa**känni**aplodit*

--
FINRG / Supercharged

Duracell

#124 • • Duracell Öhkömökö...
Taitaa sittenkin jäädä nämä kekkerit väliin...lompakko näyttää sen verran tyhjältä ja jotain pitäis vielä syödäkin...*toktok* *nyyh* Ja tätä kun odottanut niin kauan... *uuh*
#125 • • candyraver Guest

La Petite, 24.8.2006 14:31:
Jätetään väliin, säästetään voimat seuraavaan viikonloppuun....

samma här *tirsk**hali**super**jiihaa**pahis*
#126 • • Fuzzy Guest
huhhuh! mä en saanu ees unta yöllä, ku oon venannu näit bileit nii kauan ku oon tienny näistä-->KAUAN! ja TÄNÄÄN ne vihdoinki on! toivotavasti en simahda illalla ja nuku onneni ohi... *tirsk*
Crome

#127 • • Crome tillälailla
9 tuntia!! *jiihaa* *aplodit*
tattistus

#128 • • tattistus Xperience Nights
Eilisestä jäi krapula käteen, tai siis päähän, mutta se ei menoo haittaa, vois ottaa korjaus sarjan ja taas voi mennä! Bussissa taatusti hyvä meininki ja paikan päällä vielä parempi! täältä tulaan... TSIUUUUUUUUUUUu *nauru*
typ0

#129 • • typ0 syntax error
toivottavasti on iha paskat bileet *nyyh* MÄKI HALUUUN TULLA1!!!!11111 kuka tulis tekee mun vuorot et mäki pääsisin *iloinen*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

#130 • • Equalizer Guest
Ihan koht*jiihaa*
kinderi

#131 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *aplodit* *jiihaa*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Air

#132 • • Air
Onkohan kuinka monta lippua viel ovella myytävänä?? Ettei tulis vaa turhaa keikkaa heitettyä illalla
#133 • • gnomex Guest

Air, 26.8.2006 17:38:
Onkohan kuinka monta lippua viel ovella myytävänä?? Ettei tulis vaa turhaa keikkaa heitettyä illalla

Ioni tuolla edellisellä sivulla sanoi: "Jos ennakkoliput loppuvat, lippuja jätetään myös ovelle."

Mutta niin, siitä määrästä en sitten tiedä.
Displacer

#135 • • Displacer
ou nou, kohta alkais jo ja mä oon ihan vaiheessa vielä kotona :(
#136 • • pia^^ Guest
*kiukku* tahtoo kans tulla, mutta noh mäpä meenki sen sijaa tekee töitä *grr* *toktok* *nyyh*
Sparkling

#137 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Kohta tänne! *tanssittel* *jiihaa*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

toma

#138 • • Edited toma Tototoototo
Kiitos. :)(:

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Juhgu

#139 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Olipas melkoinen tungos. Kunnolla toimiva ilmastointi olisi varsin jees juttu. Alakerrassa alkoi hikoilla vartissa vaikkei tehnyt mitään, eikä tanssilattiallakaan kovin pitkään pystynyt viihtymään. Sen jälkeen oli tarkoitus mennä katselemaan muiden fiilistelyä yläkerrasta, mutta siellä tunnelma vastasi jo suurinpiirtein höyrysaunaa.

Musiikkia olen aika jäävi kommentoimaan, kun ei alunperinkään ko. artistit niin hirveästi kiinnostaneet, mutta pitää nyt sen verran sanoa että lab-4 soitti kyllä todella tylsää ja mitäänsanomatonta pauketta sen puoli tuntia mitä jaksoin alusta kuunnella *nauru*

Mutta mutta, valitukset sikseen. Eivät nämä mitkään huonot bileet lainkaan olleet, päinvastoin - varsinkin niiden mukavien ihmisten takia, joiden kanssa tuli muutaman virtasen voimin hölistyä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

nin@

#140 • • nin@ Nipsu
LAb 4 on aina
LAb 4, piditpä siitä tai et; pojat soittaa aina aika samalla meiningillä.

Korjatkaa heti jos olen väärässä: millainen keikka oli ? Hyvä ? Samanlaista mihin on tottunu?