DANCE FACTORY - RMJ 2006 23.6.2006 @ Rauma

69 posts, 4 pages, 26,006 views

laurentia

Posts: 7

#41 • • laurentia
Eipä tässä muuta voi sanoa, ku Kiitos =) Oli ihan huippua..
Liian vähän sain aikaani viettää DF:n puolella, ku ei nuo kaverit oikein ymmärrä musiikin päälle, mutta joka hetki oli kallis *sydän*

--
The second star to the right...

Homegrove

Posts: 2,102

#42 • • Homegrove Further

gts/R, 26.6.2006 21:45:
Nyt alkaa olla jo todella epätoivoista, mutta kaipailen silti erästä biisiä jonka Orkidea soitti perjantaina n. keikkansa puolivälissä ja sama biisi kuultiin ainakin kertaalleen lauantaina ~10-15min ennen Scooterin keikkaa. Kyseessä oli melodinen trancebiisi. Jos vain jollakulla on edes pientä hajua niin ehdotelkaahan.



Trancea se ei nyt ole nähnytkään (enempi housea) mutta melodinen se oli nimittäin Planet Funkin Chase the Sun tuli kuvailuun sopivaan ajankohtaan lauantaina. Semmoinen nätti voksu-biisi.

--
Forward thinking house music

Jahas

Posts: 1,435

#43 • • Jahas

Homegrove, 27.6.2006 12:23:
---
gts/R, 26.6.2006 21:45:
Nyt alkaa olla jo todella epätoivoista, mutta kaipailen silti erästä biisiä jonka Orkidea soitti perjantaina n. keikkansa puolivälissä ja sama biisi kuultiin ainakin kertaalleen lauantaina ~10-15min ennen Scooterin keikkaa. Kyseessä oli melodinen trancebiisi. Jos vain jollakulla on edes pientä hajua niin ehdotelkaahan.

---


Trancea se ei nyt ole nähnytkään (enempi housea) mutta melodinen se oli nimittäin Planet Funkin Chase the Sun tuli kuvailuun sopivaan ajankohtaan lauantaina. Semmoinen nätti voksu-biisi.



Oosny Hannu, Orkidea soitti Chase The Sunin lauantaina. 10-15 min ennen Scooterin keikkaa puikoissa oli ainakin aikataulun mukaan MikkoR :)
akiapina

Posts: 2,729

#44 • • akiapina apinaki
Mulla on sellanen fiilis että oisin kuullut killan sekä Orkidean soittamana että jokunen tovi ennen scooteria *ding*
Jahas

Posts: 1,435

#45 • • Jahas

Aki A., 27.6.2006 12:44:
Mulla on sellanen fiilis että oisin kuullut killan sekä Orkidean soittamana että jokunen tovi ennen scooteria *ding*



Njoo Orkidea sen ainaki soitti.
Samu81

Posts: 1,224

#46 • • Edited Samu81 kokolihaa
Voi roska kun missasin kaiken Dance Factoryn puolella *uuh* Olikos siellä Skuutterin aikaan laisinkaan musiikkia? *ding* Enivei la olin sinne valumassa mutta juutuin kirottuihin skuutterruuhkiin ja lopulta möllötin sitä jossain kauuukana.

Mecano on surkuhupaisa esitys siitä mitä se oli aloittaessaan 2003 ja 2004. Perusbaarisheik tht äässroskaa (eiks se kuuluis äränbii puolelle), jopa räppiä, siis voi jeesus *dissaa*

Mut muuten, aivan uskomatonta tuuria ilmojen kanssa *hymy* Ihan nasta reissu vaikka kamut dissas viimetingas ja sain palloilla tuol 3pv yksin.

Edit: Lisää noita video ja kuvalinkkejä tänne, kiitos :)

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Homegrove

Posts: 2,102

#47 • • Homegrove Further

Juki54, 27.6.2006 12:33:
---

Oosny Hannu, Orkidea soitti Chase The Sunin lauantaina. 10-15 min ennen Scooterin keikkaa puikoissa oli ainakin aikataulun mukaan MikkoR :)



Ah my bad, lukihäirä. Luin että oli kyseessä biisi joka oli 10-15 minuuttia ennen Orkidean lauantaista setin lopetusta.

--
Forward thinking house music

sparffo

Posts: 238

#48 • • sparffo Team Aerobic

Samu*,

Mecano on surkuhupaisa esitys siitä mitä se oli aloittaessaan 2003 ja 2004. Perusbaarisheik tht äässroskaa (eiks se kuuluis äränbii puolelle), jopa räppiä, siis voi jeesus *dissaa*



siis tätä minäkin ihmettelin? MIKS HELVETIS mecanolla soiteltiin RÄPPII kun oli oma mesta sille?????
tuskin siellä "ääässss sheikkin pimp my ride wana be gängsta" puolella luukutettiin housee? *hmph*
oliko tää joku "give me pain till I die juttu"? mä olin just heränny mun paku coomasta ja tää musa melkeen vajotti uuteen koomaan.


ehkä sen räpin sijasta olis voinu laittaa jonku heittään kunnon HC pläjäyksen sinne *pahis**nauru*
vaikka kovana HC fanina oon kyllä sitä mieltä ettei HC todellakaan sovi juhannuksena hiekkarannalle... house ja trance ovat sitä varten *hymy*

mä vaan pelkään että tietämättömät luulee nyt kuuntelevansa klubimusaa kun ne laittaa MTV:n päälle *nauru*

BTW: räppi saattaa vielä mennä paremman puuttees, mut R&B antaa sellasen "mä haluan kuolla tylsyyteen" fiilikssen *nauru*

*rauhoittuu* je kiittää DF Dj:tä vielä kerran!

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

Sonkku

Posts: 105

#49 • • Sonkku
Voih...! Loistavaa oli ja tahtoo takasin ja heti, ahistaa ja surettaa..! *nyyh* Kaikkist parhaimmat rmj:t Mis oon ikinä ollut, myös ilmakin suosi joka päivä...! *plur**sydän* DF:ssä satuin käymään muistaakseni vain pari kertaa, olin melkeest kokoajan vaan mecanol. Molemmat Orkidea setit käväsin tuetysti kuuntelee ja olin taas jälleen kerran seittämännes taivaas! *sydän**sydän**sydän* Dallasi veti kans hyvan setin ja enhän mä ny mistään hinnasta voi jättää Scooteria näkemättä, kyl oli mahta setti ja esitys vanhal patul...! *aplodit**joo**plur* Miten mä millään jaksan oottaa ens vuohon taas...? *nyyh*
T3k

Posts: 1,221

#50 • • T3k semmonen
joo-o. eipä tässä enää lisäiltävää. dance factory kyl oli teh thing. Jalalla tuli pistettyä vähemmän koreasti moneen otteeseen.
Mecano hieman oli vain pettymys..
Tää dvd-dj oli kohtuu hohhoijjaa tason kamaa..
Mutta orkidea hoiti sitten hänenkin edestään homman kotiin *pihkassa*
Ens vuonna uudestaan *slurps*
Ville T.

Posts: 23

#51 • • Ville T.
Oli kyllä aivan sairaan mahtavat bileet! Aurinko, upeet ihmiset ja aivan mahtava meininki anto kyllä taas sellasen kruunun juhannuksen odotukselle ettei mitään määrää!! *plur* Kiitos hexelle..et olis voinu olla enää parempi! Innolla odotan jo ens viikonlopun jatkoja..*kuolaa*
Hei noita kuvia vois muuten linkittää lissää jos vaan mahdollista, kun tuloopi melkosen hyvä olo ku niitä kattelee varsinkin näinä sateisina iltoina. over and out.

--
Can I dance? No, but I still love to do it!!

tonton

Posts: 6

#52 • • tonton
*joo*df:llä oli kyl ylivoimainen meininki.ei tarvinnu lähteä meisinkiä etsimään kun oli kerran käyny ties heti mihin kuuluu!!*jiihaa*
Etenkin torstain setti oli MAHTAVA! tietääkseni tech-housea tuli sydämen täydeltä teholta!!tuli kyl antauduttua musiikille!*slurps*
Muina päivinä pe-la ei tullu mieluisintani biittiä, mut voin kertoa että ilmapiiri ja meininki veti samantien mukaan ei musa kyl todellakaan huonoa ollut!
TÄytyy kiittää illan dj:esiintyjiä.Olitte mahtavia!Powerfull!soulful:ia kaipasi lisää..
tuli lähdettyä väärällä meinigillä*dissaa*.musa olis kyl vetäny mukana selvinpäinkin.!.itto!
Unelmat siis käyvät toteen: aurinko ranta, kaunista sukupuolta parhaimmiillaan ja mahtavat suondit!
Parhaat bileet mulle! Kitos!*aplodit**jiihaa**plur*
Vertigo

Posts: 589

#53 • • Vertigo

tonton, 28.6.2006 10:33:
*joo*df:llä oli kyl ylivoimainen meininki.ei tarvinnu lähteä meisinkiä etsimään kun oli kerran käyny ties heti mihin kuuluu!!*jiihaa*
Etenkin torstain setti oli MAHTAVA! tietääkseni tech-housea tuli sydämen täydeltä teholta!!tuli kyl antauduttua musiikille!*slurps*
Muina päivinä pe-la ei tullu mieluisintani biittiä, mut voin kertoa että ilmapiiri ja meininki veti samantien mukaan ei musa kyl todellakaan huonoa ollut!
TÄytyy kiittää illan dj:esiintyjiä.Olitte mahtavia!Powerfull!soulful:ia kaipasi lisää..
tuli lähdettyä väärällä meinigillä*dissaa*.musa olis kyl vetäny mukana selvinpäinkin.!.itto!
Unelmat siis käyvät toteen: aurinko ranta, kaunista sukupuolta parhaimmiillaan ja mahtavat suondit!
Parhaat bileet mulle! Kitos!*aplodit**jiihaa**plur*



Vai Powerfull soulfulia hmm - allerkijoittanut veti sellaista ainakin yhden setin perjantaina - lopussa tietysti tuli vanha discohitti ikäänkuin "klassikkona" (niinkuin aina pitää vetää settiin yks TODELLA oldschool ;) ) mut valtaosiltaan oli tollasta powersoulfullii shittii.

Torstai taisi mennä aika tech tunnelmissa ja lopussa taisi tulla pumppua house ehkä tosin siinäkin oli vähän jtn tech vivahteita...

Mut kiitos ja kumarrus itsellesi.
tonton

Posts: 6

#54 • • tonton
Totta! Mecano oli pettymys. En ymmärrä miks samaa biisiä pyöritettiin kolmekin kertaa illassa.Kyseessähän ei olluut baari-ilta.(en muista biisiä) Siis se oli sama biisi.en meinaa sitä et kaikki biisit kuulosti samalta.en tod!
Kaikella kunnioituksella ensiintyjiä kohtaan, mut uskoisin et kaikki on annettava tälläisessa tapahtumassa eikä siltä samalta levyltä.Älppäririt kun sattuu usein miten olemaan sinkkuja!..*grr*
Ja sit yhessä vaiheessa tulee poppia ja hoppia....joo..*hmph*
Orkideaa täytyy kyl kiittää! Hän oli oma lukunsa kokonaan!*jiihaa**joo**pihkassa*
dallasitkin oli ihan jees.
Omalta kantilta paremminkin olisi voinut mennä,mut siltä jää parhaimmiksi bileiksi ja kummittelee lämpimillä muistoilla takaraivossa.!
Hyvä!****
tonton

Posts: 6

#55 • • tonton
Vai Powerfull soulfulia hmm - allerkijoittanut veti sellaista ainakin yhden setin perjantaina - lopussa tietysti tuli vanha discohitti ikäänkuin "klassikkona" (niinkuin aina pitää vetää settiin yks TODELLA oldschool ;) ) mut valtaosiltaan oli tollasta powersoulfullii shittii.

Torstai taisi mennä aika tech tunnelmissa ja lopussa taisi tulla pumppua house ehkä tosin siinäkin oli vähän jtn tech vivahteita...

Mut kiitos ja kumarrus itsellesi.
[/quote]


Musiikki oli hyvää, vaan soulful:illa tarkoitan vähän lempeämpiä suondeja ikäänkuin deep:impää!
Monet nostatukset jattivät hienon trancen maun. voin olla väärässäkin.EN ollut selvinpäin.
Vertigo

Posts: 589

#56 • • Vertigo

tonton, 28.6.2006 13:37:
Vai Powerfull soulfulia hmm - allerkijoittanut veti sellaista ainakin yhden setin perjantaina - lopussa tietysti tuli vanha discohitti ikäänkuin "klassikkona" (niinkuin aina pitää vetää settiin yks TODELLA oldschool ;) ) mut valtaosiltaan oli tollasta powersoulfullii shittii.

Torstai taisi mennä aika tech tunnelmissa ja lopussa taisi tulla pumppua house ehkä tosin siinäkin oli vähän jtn tech vivahteita...

Mut kiitos ja kumarrus itsellesi.

---



Musiikki oli hyvää, vaan soulful:illa tarkoitan vähän lempeämpiä suondeja ikäänkuin deep:impää!
Monet nostatukset jattivät hienon trancen maun. voin olla väärässäkin.EN ollut selvinpäin.



oot sä ;)
Sensation

Posts: 18

#57 • • Sensation
mistä sais kuvii sielt klubituksen teltalta? kun siä kumminki niit otettii reippaasti *känni**hihu*
Allison

Posts: 5

#58 • • Allison

nenna, 26.6.2006 23:48:
---
Allison, 26.6.2006 23:45:
Joo mieletöntä edelleen, fiilistelen vieläkin sitä tunnelmaa! Nään silmissäni edelleen sen tanssilauman! AAH!

Mutta edelleen se Nessin biisi "stei stei stei stei stei stei stei staaaai" :D ???

---


..siis onx se just tää?

..en kyl tiä biisin nimee..ehkä jouku tunnistaa..?




JOO JUST TÄÄ!!!

Jos joku tunnistais viel biisin nimen, ni olisin ikuisesti kiitollinen!
Syce

Posts: 1,649

#59 • • Syce
Hahahaaaa...menikö mecanolla todellakin niin lujaa että siellä soitettii räppiä?????
onneksi en tullu sinne:D